Gå till innehåll

SAJT: WorldPX.com


Illuminated

Recommended Posts

Spelat lite där nu. Ser då inget som liknar bottar. Däremot har dom ganska mkt problem med disconnects. Det är regel snarare än undantag att det inte finns mer än ett bord per nivå igång. Spelarna är halvdåliga. Klienten tycker jag e bra trots att jag sett många som gnällt på den. Äntligen en sajt som visar korten när det blir all-in!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 639
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelat lite där nu. Ser då inget som liknar bottar. Däremot har dom ganska mkt problem med disconnects. Det är regel snarare än undantag att det inte finns mer än ett bord per nivå igång. Spelarna är halvdåliga. Klienten tycker jag e bra trots att jag sett många som gnällt på den. Äntligen en sajt som visar korten när det blir all-in!

 

Spelar du fixed? Har hört ännu fler personer nu som klagar på att det är bottar vid borden. Gäller bara fixed limit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zyr !

 

Har du åxå problem med att köra mer än ett bord ? min burk flippar ur och CPU går upp i 100% och fläkten går oavbrutet.

 

 

nope, där emot blir jag dissad otroligt ofta, men tror det beror på min egen lina

 

 

 

största nackdelen med sajten är väl att motståndet är väldigt hårt, men perfekt om man vill bli bra på poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För vinsterna:

World Sports Exchange is licensed and regulated by the government of Antigua and Barbuda (click to see license), a sovereign nation in the eastern Caribbean. We are wholly located in Antigua, from where we run our entire operation. This is not just a remote server location for us.

 

dvs inte skattefritt på något sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte nlborden var ren nutpeddling, vilket iofs är ok med behållen rake, men inte tillräckligt lönsamt än så länge. Kanske kan bli något på sikt...

 

 

mm, sen är det att föredra bättre spelare och ingen rake.. vs rake + fisk

 

pengarna "förstörs" inte, cirkulerar bara runt, så när man blir bättre kan man ta tillbaka dom..

 

sen blir man ju väldigt mycket bättre på poker när man spelar mot bra motspelare...

 

WPEX är säker en bra sida om man vill bli bra på HU/ short handed poker utan att slänga ut för mkt pengar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån annan som har problem att komma in på sidan? Får samma meddelande (tror jag) som när jag inte har startat ZoneAlarm men det funkar varken att starta upp ZA, sänka säkerhetsnivån, lägga till WPX som säkert program, starta om datorn eller ominstallera klienten.

 

Felmeddelandet lyder:

 

A connection error has occured.

EAppSocketErr: connect (10061)

 

Connection to the server could not be established.

Try to connect again?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade WPX för första gången en stund nu under förmiddagen. Tycker det funkade relativt bra, blev disconnectad en gång under nån timmes spel, tyckte det var lite slött overall. Motståndet på FL 3/6 var under de timmar jag spelade varken jättedåligt eller speciellt bra. Men en sak undrar jag; spelade 5-max och jag kunde inte se vad motståndarna visade upp för kort vid showdown eftersom jag bara såg nederdelen av korten. Är det någon galen inställning jag har missat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bra sida. Använder man sig till 100% utav neteller så ser jag ingen anledning till att inte spela här!

 

Fast använder man sig inte av neteller ska man hålla sig undan pga deras få utbetalningsmöjligheter.

 

Håller med, och utbetalningarna har varit riktigt snabba oxå :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som spelar SnG på WPX?

Hur är motståndet? Är riktigt less på asdyra avgifter för SnG alltså...

 

Har även spelat lite HU SnG och där är ju avgiften sjukt hög! :x Men jag ligger på + i alla fall, trots sjuka runner runner runner färg och ap-tvåpar som folk får in som underdogs mot mig efter avgörande all-ins... :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Goddamn, om man ska börja spela där så får de fixa mer spelare först, finns ju knappt bord alls på SnG! Man kan ju inte vänta i evigheter bara på att bordet ska fyllas heller!

 

Dessutom inte ett enda fullring SnG på gång, eller ens på gång att fyllas! Nääää, tror jag håller mig till sidor där man kan hitta bord. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...