Gå till innehåll

SAJT: WorldPX.com


Illuminated

Recommended Posts

Idag har de gjort en uppdatering där det faktiskt märks något, 5max-borden har blivit 6max!

 

Återstår att se om de har gjort något åt bortkopplingsproblemen.

 

Har inte spelat på några dagar men äntligen. Alla vill ju spela Short tydligen så 6-max är bättre balans enligt mig.

För övrigt pröva att CTRL+ALT+DELETE och ändra prioriteten på wpex programvaran till hög så slipper du disconnects.

 

/A

 

Med prioritet, menar du uppdateringshastighet?

 

Jag menar följande:

ctrl-alt-delete

Windows Task Manager

Processes

Hitta Wpex.exe(eller liknande)

Klicka höger musknapp

Set Priotity

Above Normal eller High om detbehövs.

 

Klart!

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 639
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var inget bra.

Det konstiga dock är att jag hade inga disc problem förut men fick det för några veckor sedan. Prövade att ställa upp prion eftersom det verkade lagga lite när man gjorde andra saker och vips så funkade det. Deet ärju konstigt att det inte funkar för alla dock.

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat denna site nu. 2/4 fullring limit holdem. Seriöst jag har aldrig nånsin mött ett så hårt motstånd som på denna site, mycket aggresivt. Klarar verkligen nån av er att PLUSSA på denna site utan rakeback?

 

Eller e jag bara en fisk...? :lol:

 

BTW hur fan får jag Pokertracker att föra statistik på denna site. Dom ber mej skriva in min mail på "request handhistory" i WPE klienten, hittar inte var bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat denna site nu. 2/4 fullring limit holdem. Seriöst jag har aldrig nånsin mött ett så hårt motstånd som på denna site, mycket aggresivt. Klarar verkligen nån av er att PLUSSA på denna site utan rakeback?

 

Eller e jag bara en fisk...? :lol:

 

BTW hur fan får jag Pokertracker att föra statistik på denna site. Dom ber mej skriva in min mail på "request handhistory" i WPE klienten, hittar inte var bara...

 

Hmm, spelar ju inte limit men jag tycker faktiskt att NL borden upp till NL100 är jäkligt softa! :) Är ofta ganska tight/passivt så det brukar vara lätt att köra över borden. Gick ännu bättre när det var 5-max bord än nu, men väldigt lättspelat ändå! Testa NL istället :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har testat denna site nu. 2/4 fullring limit holdem. Seriöst jag har aldrig nånsin mött ett så hårt motstånd som på denna site, mycket aggresivt. Klarar verkligen nån av er att PLUSSA på denna site utan rakeback?

 

Eller e jag bara en fisk...? :lol:

 

BTW hur fan får jag Pokertracker att föra statistik på denna site. Dom ber mej skriva in min mail på "request handhistory" i WPE klienten, hittar inte var bara...

 

Ja det är bra motstånd. Ibland är det inte ens värt det när potterna är på 3Big Bets.

Se till att wpex laddar hem hh automatiskt i en mapp. sen borde det funka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en sak som e riktigt dålig är dock att när man satt in med VISA så kan man ENDAST ta ut med check!!!! Och check känns ju som det överlägset osäkraste sättet o ta ut + att om man inte vill vänta upp till 3 veckor får man betala en avgift på 30$ för att få det inom rimlig tid så de ska man tänka om man nu ska sätta in me VISA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en sak som e riktigt dålig är dock att när man satt in med VISA så kan man ENDAST ta ut med check!!!! Och check känns ju som det överlägset osäkraste sättet o ta ut + att om man inte vill vänta upp till 3 veckor får man betala en avgift på 30$ för att få det inom rimlig tid så de ska man tänka om man nu ska sätta in me VISA

 

 

Nej det är fel. Man använder Bank wire. kostar $50 och tog ca en vecka för mig. Mycket bättre än check.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en sak som e riktigt dålig är dock att när man satt in med VISA så kan man ENDAST ta ut med check!!!! Och check känns ju som det överlägset osäkraste sättet o ta ut + att om man inte vill vänta upp till 3 veckor får man betala en avgift på 30$ för att få det inom rimlig tid så de ska man tänka om man nu ska sätta in me VISA

 

Ring supporten så kan dom fixa så du kan ta ut via bank-wire.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...