renne1337 Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 jag har hört en del rykten om ett lördagsparty ikväll. dock med en annan kung än kroon, en kung som hette nåt annat.... en del lurt pågår i sumpasresidenset när man inte vet var han håller husets hemmet hemma hemtjänst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 jag har hört en del rykten om ett lördagsparty ikväll. dock med en annan kung än kroon, en kung som hette nåt annat.... en del lurt pågår i sumpasresidenset när man inte vet var han håller husets hemmet hemma hemtjänst kungK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2009 Har bestämt mig för att söka jobbet! Jag insåg att jag gärna hade gjort det gratis, och då kunde jag inte säga emot mig själv längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Har bestämt mig för att söka jobbet!Jag insåg att jag gärna hade gjort det gratis, och då kunde jag inte säga emot mig själv längre Bra gjort. GL med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Har bestämt mig för att söka jobbet!Jag insåg att jag gärna hade gjort det gratis, och då kunde jag inte säga emot mig själv längre gl! knepigt att argumentera mot det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 No more turneringssöndagar för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Har bestämt mig för att söka jobbet!Jag insåg att jag gärna hade gjort det gratis, och då kunde jag inte säga emot mig själv längre gl! knepigt att argumentera mot det Hela PF goes working class heroes. Me like!! Gl Kroon:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 Hela PF goes working class heroes. Me like!! Gl Kroon:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 No more turneringssöndagar för dig. Joodå! Det är ju ett halvtidsjobb! Ska fixa så jag inte jobbar måndagar Tack för alla GLs och liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 haha rökning inomhus + galet bra värde..klart det är serbiska föreningen . Fina barndomsminnen därifrån då dom äldre spelade kort och vi ungar spelade pingis , och pappa bara sa att dom spelade om 50- öringar. Vart ligger den btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2009 haha rökning inomhus + galet bra värde..klart det är serbiska föreningen . Fina barndomsminnen därifrån då dom äldre spelade kort och vi ungar spelade pingis , och pappa bara sa att dom spelade om 50- öringar. Vart ligger den btw? Haha den ligger vid parken typ. Bara att dra in och äga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Efter några halvtråkiga CG-veckor har jag nu hittat rungoodheten! 9 av de 10 senaste sessionerna har slutat plus. Om jag inte har skrivit det här innan, så har jag gått ner ända till NL$200 för att ta reda på hur jag står mig mot CG-motståndet. Ligger just nu på 32.7BB/100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Det är ju lätt det där med kontantspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Gäller bara att man lär sig av rätt folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Mm, som tur är har jag ju kollat en del på "Learn from the pros"! Fredag natt innebär som alla vet total lekstuga på världens CG-bord. En kille har bjudit på tre fulla inköp på 30 min. Som tur är har han säkert glömt det imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Mm, som tur är har jag ju kollat en del på "Learn from the pros"! Fredag natt innebär som alla vet total lekstuga på världens CG-bord. En kille har bjudit på tre fulla inköp på 30 min. Som tur är har han säkert glömt det imorgon Luajävel... igång fortf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2009 9/28 i ongames championchip (hattrick där?) och lever gott i Everest. Har varit bra med i sjukt mycket ikväll, så blir sur om inte klonken kommer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 9/28 i ongames championchip (hattrick där?) och lever gott i Everest. Har varit bra med i sjukt mycket ikväll, så blir sur om inte klonken kommer ^^ Aa vore ju helsjukt att inte klonka trots att man är djupt i flera stycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2009 Aa vore ju helsjukt att inte klonka trots att man är djupt i flera stycken! Ren matte 3/12 nu. Om jag skeppar åker jag till Amsterdam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 Glglgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2009 8/12 nu efter AK vs 55 och 99 vs TT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2009 12a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 9 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2009 18e i everest efter CL-flip och sen A8s vs QJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 9 November , 2009 Rapport Share Postad 9 November , 2009 18e i everest efter CL-flip och sen A8s vs QJ Jag blev slowrollad live efter 8h grind i dagens finfina liveturre. Sen torska jag 3 raka flips också, med min 10bb stack. Men jag cashade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts