Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Pratar vi sidoeventet nu? Gratz eller nåt då ^^

 

Helt plötsligt gillar jag Anders S. Nilsson! Vet inte varför jag har haft nåt emot honom innan, men efter att ha sett honom i Vakna med the voice, så kan jag inte låta bli att verkligen gilla honom!

 

aa lyckades casha den skiten iaf. Main var man snabbt ur. Klarade nästan två blindnivåer innan man fick in skiten och blev rivrad. Hur går det för Sumpson?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mer info om detta plz! Vill att allt ska bli som det var förut :P

 

Han har bevisat det flera gånger på stockholms pokerscen och blivit full och jävlig på sviten ett flertal gånger och betett sig illa enligt vad jag hört. Har fått intryck att han är dryg när jag "träffat" honom själv också. Ja vill int snacka skit men ä int de lite sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har bevisat det flera gånger på stockholms pokerscen och blivit full och jävlig på sviten ett flertal gånger och betett sig illa enligt vad jag hört. Har fått intryck att han är dryg när jag "träffat" honom själv också. Ja vill int snacka skit men ä int de lite sjukt.

 

Joo, det låter ju inge vidare. Får väl gå tillbaks till att semi-ogilla honom då :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...