Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hahaha läste min post nu och förstår hur det kunde uppfattas.

Syftade på att jag gjorde nån OPR-sökning på motståndet när det var ca 20 kvar. Undermedvetet tyckte jag tydligen att det berättigade mig till hälften av äran och berömmelsen :lol:

 

För att förtydliga: Min enda del i Sumpas klonk består av semi-intensivt (dock väldigt engagerat) railande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort grattis Sumpis :) Du är fan min idol!

Är lite nyfiken, har du dragit ner antal bord du lirar samtidigt? Kommer ihåg att du skrev att du skulle lira färre bord för att kunna fokusera bättre...

Hur många bord lirar du samtidigt?

 

Hoppas du fortsätter krossa! :-)

 

Hej och tack! =)

Spelar runt 12-14 bord normalt, har väl mest varit whine pga av att jag gjort dåliga spel då jag trivs rätt bra med det, spec när man bara spelar söndagar. När jag spelar rätt många dar i veckan som under wcoop tycker jag dock det kan bli lite jobbigt efter någon vecka.

 

Och ja jag vet att jag inte förtjänar att whina, inte ens över att jag själv spelar dåligt :lol:

 

Glgl!

 

Nya numret av First Poker innehåller ett fyra sidor långt reportage med Sumpas! Finns lite bilder också, för er som vill ha en trevlig myskväll tillsammans med "Sveriges kanske bästa turneringsspelare online". :-D:mrgreen:

 

Yes, får dock varna för att allt är gjort under en söndagskväll/natt när jag spelade så säkert en hel del halvt hjärndöda svar och småtrötta bilder, kom ihåg det behövdes typ 10 försök innan jag lyckades hålla ögonen öppna, jag och blixtar kommer inte överrens, ännu mindre när kl passerat 3 och man inte är berusad av annat än trötthet.

 

Har nog ett nr liggandes i min postbox men obv tappat nycklen, så får bli att jag göra inbrott i den själv lr helt enkelt hitta en affär som säljer firstpoker imon, varken ica maxi lr preem wtf liksom!

 

 

Några $$$$ för det reportaget?

 

Det har jag inte sett till några, såg det mest som tillfälle att skryta över hur bra jag springer =)

 

kul att bli kallad "storfiskaren" :S

 

Haha låter som ett klockrent namn...

 

 

För övrigt bokat in master classic något i amsterdam om ett par veckor och även rätt sugen på att dra till EPTn i portugal veckan efter, det passar dock inte jättebra ihop med min plan att ta det lite mer seriöst i skolan så får se hur det blir.

Såg också på EPTs hemsida att de lagt till ett event som ska gå på någon skidanläggning i alperna sen i vår, låter som best week evear!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort grattis till all framgång på senaste sumpas, unnar dig verkligen det då du verkar vara en jäkligt ödmjuk snubbe!! Tycker dock det är lite egoistist att du inte gjort en video än, så vi vanligt dödliga pokerspelare kan få en humm om vad som försigår.. så? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...