Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stort grattis till all framgång på senaste sumpas, unnar dig verkligen det då du verkar vara en jäkligt ödmjuk snubbe!! Tycker dock det är lite egoistist att du inte gjort en video än, så vi vanligt dödliga pokerspelare kan få en humm om vad som försigår.. så? :)

 

Tackar!

Frågan är ju om det är värt det för er då ni måste stå ut med min småländska :lol:

 

Vem gjorde reportaget i First Poker?

 

Edit: Grattis till att du får in dina korvören också ofc

 

Tack obv :-)

Åsa har jag för mig.

 

Hej,

 

schysst rep. i FP !

 

Lirar du nåt cashgame också, vilken nivå isf. ?

 

GL,,,, :-)

 

 

PS; Bästa tips för att klonka en turre! :lol:

 

Thx, lirar lite random cashgame ibland när jag blir sugen. Bara runt NL/PLO400, snittar kanske 1-2k händer i månaden och plussar bara hu mot donks typ.

 

Som jag sagt ett par ggr för mycket är planen att bli bra på cg men tagit tag i grinden/pluggandet hittils...

 

Har tyvärr inga direkt revolutionära råd för att klonka turrar så drar till med standardsvaren, aldrig folda, vinna alla flips och hålla dig vaken! :-)

 

Lycka till!

 

Jag har exakt samma setup som sumpas, 2x 22'' samsung TFT, men inte har jag dragit in +$1M efter skatt. :-(

 

Samma här ..sjukt orättvist!

 

Kan bara hinta om att jag köpte 24" förra augusti...

 

 

Lyckades gräva fram lite post idag med hjälp av mina not so soon to be engineerskillz.

 

Om jag av någon anledning skulle hamna på bild i någon tidning frivilligt igen så får jag nog kräva lite sömn innan jag ställer upp på några bilder, spec första bilden har jag ju hittat en goo pose =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ett geni!

 

Tre dagar i rad har jag lyckats vakna inom 15 min innan klockan skulle ringa. Att den inte var ställd på samma tid alla dagarna gör min bedrift till månadens nöt. På andra plats kommer faktumet att jag inte kan komma på nåt annat spännande jag har gjort den här månaden :mrgreen:

 

Ikväll blir det nog Serbiska föreningen. Nån härifrån som vill hänga på? Tågrånarn? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ett geni!

 

Tre dagar i rad har jag lyckats vakna inom 15 min innan klockan skulle ringa. Att den inte var ställd på samma tid alla dagarna gör min bedrift till månadens nöt. På andra plats kommer faktumet att jag inte kan komma på nåt annat spännande jag har gjort den här månaden :mrgreen:

 

Ikväll blir det nog Serbiska föreningen. Nån härifrån som vill hänga på? Tågrånarn? :-P

 

 

serbiska? där dom spelar 5 (nej, inte 5/5) och åt fel håll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ett geni!

 

Tre dagar i rad har jag lyckats vakna inom 15 min innan klockan skulle ringa. Att den inte var ställd på samma tid alla dagarna gör min bedrift till månadens nöt.

jag vaknar alltid typ 2-8 minuter innan klockan ska ringa, inga som helst problem bara man vet vad man ställt klockan på. även Kramer i seinfield besitter denna egenskapen, men han ställer inte ens klockan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

serbiska? där dom spelar 5 (nej, inte 5/5) och åt fel håll?

 

Haha japp! Dom är helt sjuka :mrgreen:

Alltid rätt kul stämning dock. Ett stort plus att man får röka där inne också xD

 

 

jag vaknar alltid typ 2-8 minuter innan klockan ska ringa, inga som helst problem bara man vet vad man ställt klockan på. även Kramer i seinfield besitter denna egenskapen, men han ställer inte ens klockan.

 

:rolleyes::-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ok, är det bra värde där då?

 

ueh, bra luft det är där inne då efter 30 min när alla kedjeröker och luktar allmänt illa :lol:

 

Haha jag har aldrig sett mer värde i hela mitt liv! Helt sjukt.

Kruxet är att man nog får hålla lite koll på hur mycket eller på vilket sätt man vinner. Det är schysta killar, men dom är ju inga barnungar direkt. Menar såklart inte att man ska sitta och vara herr försiktig, men man vill inte direkt hamna i bråk med dem :-P

 

Fick nyss samtal av Mr. Tågrånare och han hänger med :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jag har aldrig sett mer värde i hela mitt liv! Helt sjukt.

Kruxet är att man nog får hålla lite koll på hur mycket eller på vilket sätt man vinner. Det är schysta killar, men dom är ju inga barnungar direkt. Menar såklart inte att man ska sitta och vara herr försiktig, men man vill inte direkt hamna i bråk med dem :-P

 

Fick nyss samtal av Mr. Tågrånare och han hänger med :mrgreen:

 

 

 

Haha, skräm inte upp mig nu ;-) ,

 

nä, ska bli skoj faktiskt, har garvat åt detta påfund och värde sen Tomas berättade om det, men aldrig blivit av att rusa dit innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan va nice kroon, hur låg han till när du drog?

 

Nu lär det inte bli någon lockdown-grind hos honom som det var planerat idag, han lär inte komma upp förens ikväll ur sängen om jag känner pajken rätt. haha

 

Haha jag ska ändå gigga idag, så det var nog lika bra :P

Han var nog 1k upp eller nåt när jag drog, tror jag :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jag ska ändå gigga idag, så det var nog lika bra :P

Han var nog 1k upp eller nåt när jag drog, tror jag :mrgreen:

 

okej, ja sömn och ett skönt pluss är la aldrig fel inför ett gig kan jag tänka mig.

 

nästa gång är jag på. blev sjukt sugen sen på kvällen, yeye..lycka till ikväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick cp-kall sista biten o dessa killar är ju inte lättast att tömma utan att ha händer :roll: .

 

Slutade runt 0an

 

Ölen inräknad? :lol:

 

Har ett stort beslut framför mig!

Ungdomens kulturhus här i Gislaved söker någon som kan vicka ett halvår på halvtid, pga att Tommy (som har blivit omnämnd här tidigare) ska vara pappaledig. Jobbet består i princip bara av utveckling och förbättring, och det kommer typ inte att finnas en enda daglig syssla.

Allt passar mig prefekt och jag tror att jag skulle kunna göra ett mycket bra jobb.

"Problemet" är att jag trivs oerhört bra med mitt liv just nu, och känner egentligen inte att jag vill ändra på nåt. Även om jag inte skulle spela en enda pokerhand till, så skulle jag kunna klara mig fint ett bra tag.

"Kulturledare", eller vafan man ska kalla det, är dock något som jag känner att jag skulle kunna jobba som senare i livet. Detta är ju en sjukt bra möjlighet att testa på det.

 

Jag vet att jag har en väldigt bra chans att dinga jobbet, då Tommy i princip beordrade mig att söka. Känner också de flesta inom Gislaveds mycket lilla kultursväng, då min pappa jobbar som musiklärare. Dessutom besitter jag redan en liten del av de tekniska kunskaper som jobbet kommer att kräva.

Är dock körd om någon med erfarenhet och utbildning hittar hit.

 

Vill gärna höra massa eventuella nackdelar med att ta jobbet, då det just nu lutar åt att söka. Sista ansökningsdagen var 16 nov eller nåt sånt.

 

Shoot!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...