Metaddict Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 Både hoppas och tror på Mcgee!! +1 GN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slashen Postad 19 Juni , 2010 Rapport Share Postad 19 Juni , 2010 HAHHHAHAAHAHAHA,Världens roligaste trådnick samt problematik. N.å.g.o.n.s.i.n. "jag har skaffat gäss i smyg". https://www.flashback.org/p23664686#p23664686 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 22 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 HAHHHAHAAHAHAHA,Världens roligaste trådnick samt problematik. N.å.g.o.n.s.i.n. "jag har skaffat gäss i smyg". https://www.flashback.org/p23664686#p23664686 skrattade på mig Nån som har tips på en lång och spännande 2+2-tråd? Gärna nåt roligt propbet eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Haha! Hunsad snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Både hoppas och tror på Mcgee!! SPOILERVARNING!!! höll i början på yager då hans höga sparkar var otroliga men fyfan vad dålig kondition han har. mcgee däremot. vilken kung. speciellt hans tal där i slutet där han blir så rörd att han brister i tårar. vill man verkligen så kan man hur går pokern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matjo Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Sjuk well: http://forumserver.twoplustwo.com/165/victory-poker/mother-ing-well-709302/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Sjuk well:http://forumserver.twoplustwo.com/165/victory-poker/mother-ing-well-709302/ Rent guld, ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Sjuk well:http://forumserver.twoplustwo.com/165/victory-poker/mother-ing-well-709302/ Sjukt bra $20 på stars/FTP till den som hjälper mig fixa till vent. Tar gärna skiten över skype, så PMa skypenick. Fattar inte varför det inte funkar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Sjukt bra $20 på stars/FTP till den som hjälper mig fixa till vent. Tar gärna skiten över skype, så PMa skypenick. Fattar inte varför det inte funkar :S Fixat det? och vad var felet in that case =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Sjukt bra $20 på stars/FTP till den som hjälper mig fixa till vent. Tar gärna skiten över skype, så PMa skypenick. Fattar inte varför det inte funkar :S vent är ffs det lättaste som finns typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Martin Wendt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 När jag trycker på connect står det "MSG: Contacting server" och sen händer inget. Är säker på att jag har all info rätt och att jag har rätt version Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 När jag trycker på connect står det "MSG: Contacting server" och sen händer inget. Är säker på att jag har all info rätt och att jag har rätt version sjukt skumt....den blockas inte då av nått program då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Sjuk well:http://forumserver.twoplustwo.com/165/victory-poker/mother-ing-well-709302/ +1 tog mig typ 4 timmar att läsa igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Jag saknar dig lite KungKroon... jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men det är så det känns. Du är en sån fin människa, och jag är så himla jävla griskåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Jag saknar dig lite KungKroon... jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men det är så det känns. Du är en sån fin människa, och jag är så himla jävla griskåt. +1 Brukar du med smyg runka till hans maskulina poster? cant help it:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 Jag saknar dig lite KungKroon... jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men det är så det känns. Du är en sån fin människa, och jag är så himla jävla griskåt. +1 Brukar du med smyg runka till hans maskulina poster? cant help it:oops: Naaaw va gulligt Min 16åriga bror fixade vent åt mig. Var nåt sjukt jävla avancerat som hade att göra med processorer, RAM-minne, uppdateringsfrekvenser och massa sjuka siffror. 4 var en av dem. 7 var en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 24 Juni , 2010 Rapport Share Postad 24 Juni , 2010 man saknar alltid kungkrooN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 25 Juni , 2010 Rapport Share Postad 25 Juni , 2010 Ja kungkroon och whiskey-Pete är väl två av dom man saknar mest sen riddler dog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 man saknar alltid kungkrooN! T%ack Puni!! Saknar dig väldigt mycket faktiskt! Ska visa dig på facebook för en som undrqde hur du såg ut. Jag beskrev dig som "precis som man tror". Var det rätt?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ja kungkroon och whiskey-Pete är väl två av dom man saknar mest sen riddler dog.. Joo Riddlers bortgång var onekligen tragisk och Whiskey-Pete är obv en hyvens jävel. Som vanligt 'är Ekan för smart för att man ska fatta ett skit. Kanske dags att börja öva lite ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) Jävla härligt midsommarfirande nyss. Oerhört trevligt. Åkte hem med en taxichaufför som hette Göran. Frågade om han hade tankar på att byta namn till Emanuel, men han nappade inte :S:S:S:S:S:S:S:S Tror jag ska titta på massa avsnitt av Legend of the Seeker nu! Awsome awsome serie!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Ja jag ser nog ut ungefär som man tror. Lite sexigare obv. Kan inte vart nån vidare midsommar om fyllepostandet skedde 02:51. Shape up Kroon! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Ja jag ser nog ut ungefär som man tror. Lite sexigare obv. Kan inte vart nån vidare midsommar om fyllepostandet skedde 02:51. Shape up Kroon! Om jag hgade varit i Vegas hade jag festat hela jävla natten och dagen, för då hade klockan varit nåt helt annat nu :-( :-( Edit_: Obv sexigare ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Tillsammans med OTALIGA läsare inväntar jag en utförlig rapport om nån form av rum där man svävar mitt i luften :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Tillsammans med OTALIGA läsare inväntar jag en utförlig rapport om nån form av rum där man svävar mitt i luften :shock: blev inget svävande idag, inte än iaf. man vet aldrig vad som händer i dimman sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2010 Lite ny information angående min systers födelsedagspresent till mig förra året: Som vi alla vet fick jag en biblioteksbok av min syster i 20årspresent. Alla antog att hon hade snott den själv och tyckte att det var snyggt gjort. Nu visar det sig att hennes kompis hade snott boken ett halvår tidigare och gett min syster i present. Hon ville inte ha den, så hon gav den till mig. Ännu snyggare gjort imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts