Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Leo du kan ju slänga in lite trummor i låten och sen kan kungen jobba på en vers om någon annan skön profil.

 

Sjukt bra kroon och imo bör du ersätta sångarn i ditt band :)

 

+1m på den. Har hört kroonan gå loss totalt med "hårdrocksstämma" i ett fullsmetat rökrum när vi var i Portugal, och de lät seriöst jävligt bra. Full å sentimental efter lite "fylle-livetprat" gick jag å credda kronan resten av natten och tjatade att han skulle visa alla andra hur duktig han var :S.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1m på den. Har hört kroonan gå loss totalt med "hårdrocksstämma" i ett fullsmetat rökrum när vi var i Portugal, och de lät seriöst jävligt bra. Full å sentimental efter lite "fylle-livetprat" gick jag å credda kronan resten av natten och tjatade att han skulle visa alla andra hur duktig han var :S.

 

Hahaha, så std men ändå så jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser fram emot Leos kontring! :-P

 

Sweden Rock var blött, men kul. 6/10 typ.

 

Sjukt vad mycket man har missat på PF denna veckan... Fotbollstipset är igång (där nådde man the botten på en gång), Ulaf kom in (grattis :D), Watoz drog en level och emop1 gick back.

Älskar PF :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skickade ett argt mail till Partys VIPavdelning nu (hidden).

Min mamma har grindat ihop $2.18 på freerolls över några månader, och nu har PP tagit hela skiten pga att hon har varit inaktiv. Har för mig att det finns nån gammal tråd här om den hemska avgiften.

 

Får hon inte tillbaka pengarna plus en kompensation på minst $10 så ska jag fan sluta lira på party. Förväntar mig obv att hela PF joinar bojkotten. Man bråkar inte med min mamma!!

 

Edit: Fick för övrigt världens bästa födelsedagspresent av mamma nyss. 200 kalla hemmagjorda köttbullar. Tack mamma :h:

 

Edit 2: Fyller inte år förrän imån, så vill inte ha massa grattisposter än :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...