Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

Fick ett sms innan idag av en kompis där det stod att hennes pappa hade tagit livet av sig. Riktigt sjukt! Man får verkligen perspektiv på livet när man påmins om att det kan hända när som helst...

Hur som helst tror jag att hon om någon är stark nog att ta sig igenom situationen på ett okej sätt. Hon har bra vänner och en mycket bra pojkvän vars familj kommer hjälpa henne igenom alltihop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lirade två turbos jämte CG-grinden ikväll. Kom 2a och 3a för $1.2k och $1.3k. hihi :lol:

Hann dessutom säga till Sumpas att jag körde dem utanför stejken :mrgreen:

 

Jag, min kusin och LaewL drar ut och spelar golf ca en gång i veckan. Idag hade LaewL ont i axeln eller nåt (obv ljug), men jag och kusin drog ut iaf. Vi blev ackompanjerade av tre damer (min syster, kusinens flickvän och syster).

Det lär inte göras om igen på ett tag.

9 hål.

Tre timmar.

Ett jävla tjatande om att de var hungriga.

Tjat om att det var kallt.

Tjat.

Tjat när man skulle slå.

Plingande jävla mobiler vid viktiga puttar.

 

Reglerna är inte så viktiga iaf. Om man har hamnat lite dåligt till kan man ju bara flytta lite på bollen. Ingen bryr sig. HEHEHEHEHEHE

Girls is a crowd. Jag ska bli bög.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hi again, Oscar,

 

 

 

 

 

 

 

I noticed that you had a birthday yesterday and I just wanted to say Happy Birthday from the whole VIP Team! Better late than never ;)

 

 

 

I wish you happiness and joy in life. And many more birthdays to bring you delight!

 

 

 

I have just added a special $250 no-deposit bonus as a small present. You can use it in the next 3 days.

 

 

 

Look forward to speaking to you soon.

 

 

 

If you have further queries, please do not hesitate to contact us.

 

 

 

 

 

Best Regards,

 

 

 

 

 

Steve

 

 

 

 

 

VIP Host

 

Såväl happieness and joy som 250 bux har man ju inkasserat via Party Poker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att klippa av alla mina festivalarmband :S:S

Kronjuvelen i samlingen är från det sista Gates of Metal 2006. Sjukt att det har hängt med så länge...

 

Skills! Kom nu efter en stunds kontemplerande på att min styrka som pokerspelare är mina sportsbet! Det tycker jag är fantastiskt =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk efter nu. Fan va du skulle äga på långvården om du kan hasta fram handleden och flasha gamla minnen från 60år bakåt. Garanterat ligga på det!

 

Så jävla sant!! :-(

 

Skills! Kom nu efter en stunds kontemplerande på att min styrka som pokerspelare är mina sportsbet! Det tycker jag är fantastiskt =)

 

Du skulle obv varit med i officetippset! Har du bestämt dig för att du ska med ut ikväll än? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla sant!! :-(

 

 

 

Du skulle obv varit med i officetippset! Har du bestämt dig för att du ska med ut ikväll än? :-P

 

Har ingen koll på vad officetippset är :/ Kommer dock med ikväll! =) Räknar med att det finns chans till skedliggning inatt om jag inte kan komma hem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen koll på vad officetippset är :/ Kommer dock med ikväll! =) Räknar med att det finns chans till skedliggning inatt om jag inte kan komma hem?

 

Visar officetippset ikväll!

Skedliggning var redan bokat sen länge, så no worries! ;-)

 

Btw om tågrånarn (eller nån annan random härifrån) läser detta, så blir det käk+öl+fotboll på Higgins ikväll med start 19.00 eller nån annan random tid. Ingen bryr sig.

Alla har på känn att det kommer sluta i oplanderad karatefylla, så det bådar gott.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade lite på Punis instruktionsfilmer i brist på andra aktiviteter. 24.10 in i the_pro_code del 1 säger Puni: "Nu återgår vi till the griiind"!

Jag har nog aldrig hört nåt sexigare i hela mitt liv. Om ni har tillgång till filmen bör ni omedelbart gå in och lyssna!

 

Nu drar vi ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade lite på Punis instruktionsfilmer i brist på andra aktiviteter. 24.10 in i the_pro_code del 1 säger Puni: "Nu återgår vi till the griiind"!

Jag har nog aldrig hört nåt sexigare i hela mitt liv. Om ni har tillgång till filmen bör ni omedelbart gå in och lyssna!

 

Nu drar vi ut!

 

allting som har med mig att göra är obv så sexigt som det blir, men det kan väl knappast komma som nån nyhet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom skottade och segrade sas. Plus 400 eller mer på svenska spel. inge jävla BRM!!!!!!!!!!!!

 

Nu e man hemma och sugen på sömn typ, men blir att tanka nåt random UFC och raila hela morgonen!

 

Imorrn natt är det The Ultimate Fighter Finale 8-) Finalen i TUF plus döva hjälten Matt Hamill mot "herky jerky" Keith Jardine som main event.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...