Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns

KungKroon

• Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För er som inte hänger med i svängarna kan jag meddela att Sumpas precis kom itm i main event. Han har nog en bit under avg tror jag, men jag har svårt att se hur det hela inte ska sluta med vinst eller mer.

Får man fler dagboksläsare om man har sumpas i rubriken?:-( fast detta kanske inte var så smart att fråga öppet då många kan använda detta pr-trick...

Hahaha tänk vad roligt om hela PF döpte sina dagböcker till "xxxxxxxxxxxxxx och Sumpas" :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter här och njuter av Equilibriums senaste platta "Rekreatur". Det är för mig helt omöjligt att vara på nåt annat än helt fantastiskt humör när jag lyssnar på Equilibrium. Denna musiken gör mig bara så oerhört glad och lycklig :D:D

Bjuder även på den ultimata happienesslåten från deras förra platta "Sagas":

Länk till kommentar

Ska ut och golfa i det härliga sommarvädret snart! :)

Imorgon vankas det brännboll på fotbollsplanen bakom sporthallen. Öl och andra förfriskningar medtages av deltagaren. Vi står för bra väder, gräs och koner. PMa för mer info (alltid velat skriva så) om du bor i närheten! :D

Länk till kommentar

Nu när VM är över kanske dessa regler kan få oss alla att komma ihåg hur fantastiskt det faktiskt var!

Rules For Women During The World Cup!

n377360633713_1422.jpg

1) If i catch you catch you saying Cristiano Ronaldo is hot, you will automaticaly get a smack on the chin.

2) During the World Cup the television is mine. At all times without any exceptions. Eastenders, Hollyoaks and Corrie can all get to Fuck. Go keep the bed warm for me.

3) I will most likely have a coupon or a bet on. So if you see me upset because one of my teams is losing, Don't dare say:

It's only a game

Get over it

They will win next time.

This will only result in a break up or a divorce.

4) Most importantly, making love is out of the question during the entire month. Except from in between matches. If i fall asleep and miss a match.. this will lead to again a divorce or a break up.

5) The replays of the goals are very important. I don't care if I have seen them already. I want to see them again.

6) Make sure you are taking note.

7) Tell your friends NOT to have any parties or gatherings that will require my attendance.

a) I will cuss at you.

b) You will sleep on the sofa.

c) I just will not go

8) However, if a friend of mine invites us to his house on a Saturday to watch a game, we will be there in a flash.

9) The World Cup is not a cheesy excuse for us to spend time together. You are welcome to watch one game with me, only one game and you must keep silent during it. except from half time and during commercials

10) Men are ammune to the words "Thank god the world cup is only every 4 years"

After The World Cup comes the:

Champions league

Euro 2012 qualifying

and all the domestic leagues.

11) During The World Cup you can have the remote between 12am and 6am.

12) The Referee is always a wanker.

13) If you here me scream your name be ready to:

Grab me a drink.

Grab me a snack.

Get me new batteries for the remote.

You will not be needed for anything else.

14) During the game I will not be able to hear or see you.

Your job is to make sure there is some beer in the fridge.

15) Another Rule is to look at the girl in the picture. Try to be more like her.

16) Don't ask what the offside rule is. This will result in anther smack on the chin and also another for not being in the room keeping the bed warm.

Länk till kommentar

om du har vista så går du genom: verktyg - mappalternativ - visning - visa dolda filer.

Antar att det är liknande även utan vista :)

Tack så oerhört mycket :h:

Inatt höll jag en officiell omröstning angående Sumpas aktiviteter i dagboken. Jag kom enhälligt överens om att han har besudlat denna trivseldagbok med alltför mycket goja och generellt trams.

Länge och väl funderade jag över lämpliga straff åt honom och jag kom givetvis fram till att han skulle döden dö. Det visade sig emellertid att Sveriges rikstad, regering samt domstolar tydligen hade något att säga till om i frågan (google is your friend), så straffet ändrades till frivillig uteslutning från dagboken.

Den åtalade har ej erlagts med besöksförbud.

Undertecknad önskar framföra en hyllning till den åtalade genom att mana på alla att skriva "Grattis Sumpas" en sista gång. Dels som ett nostalgiskt farväl och dels för att faktiskt gratulera för framtida storvinster.

Länk till kommentar