valterego Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 När jag tänker efter skiter jag faktiskt fullständigt i hur jag ser ut eller vad jag har på mig. Jag tror många skulle må bra av att låna lite av den inställningen. +1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Kör hårt. Mycket nitar och starköl så har du festen klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Gl kroonan, metal osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Fyyy fan vilken bra låt kroon. Älskar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Åker till Sweden Rock om tre timmar! :D hahha kom igen att du skapar country moshpit på Billy Idol åt mig du är min GUD då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Döödsskön låt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Åker till Sweden Rock om tre timmar! :D Hoppas du kollar Behemoth (de skulle väl till SRF?)!!! Spela in eller ta bilder plzzzzzzzzzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Hoppas du kollar Behemoth (de skulle väl till SRF?)!!! Spela in eller ta bilder plzzzzzzzzzzzzzz Japp de ska de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 haha sån jävla kung är du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 hahahaha fyfan vad grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Jävlar vad bra du är , måste säga att jag älskade din röst =) <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 hahahahah! Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 hahaha fyfan vad bra. kung du är kroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Då vet vi vem som grejar underhållningen under Berga Open! Wp King! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Schyst låt, men tycker ändå att låten om sumpas är snäppet vassare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Detta är ju fan för bra för att vara sant! Så fruktansvärt djupt, och alla små detaljer gör den så briljant. Chickenleader-pott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 WOW! Kungen har gjort det igen. Grym låt. Made my week... Edit: Bara lasergeväret som fattas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 näääeeej sjukt vad bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 sjukt bra + på rösten, fan vad grym Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Bra skit, gillade din dialekt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 lol @ att du ser ut som en påse skridskor. fuck haters! klipp dej aldrig kroon /sexyterran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Säger bara sjukt King låt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 [ X ] Ikea matta =) Sryyyyy amuntu, bara för att du sett nått liknande näru microshoppar på IKEA så betyder det inte att jag göra, den är från mio och imo rätt dyr. Har 3st (; Nice! Ser ut att vara lite flashigare än mitt Vad fick du ge för det, och fick du med dubbelpedal köpet? Settet tror jag kostade typ 20k drygt utan hardwere, dubbelpedalen gick på 5k stolen 2k sen stockar och lite lull för yttligare en peng! Högtalarna kostade 3900kr styck och är imo det som gör hela settet Kan lira Metall, rock, trance, hiphop och typ allt annat på det, det jag diggar mest är okester settet när jag har kör på alla sargar och kan lira riktigt feta beats! Detta är resultatet av en natt med alldeles för lite att göra: Ta emot min hyllning med ett leende på läpparna, Leo. Allt är obv gjort med glimten i ögat Hahaha, riktigtrikgit nice! TY, ska försöka kontra Edit: Sry för sen kommentar, men nyss varit full i drygt 30h som inkluderade en 50mils resa tur och retur till Trondheim för KISS konsert och ett riktigt spårat dygn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts