Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Håller på att fixa lite filmer inför hotellnätterna. Vad hette den där feelgood-filmen som Antesvante rekommenderade för längesen i Ulaf/Ante-dagboken? :)

 

The blind side kanske? Laddade ner den i alla fall efter rekommendation i någon dagbok. Var helt klart ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, då säger vi såhär istället: Har själva sexet högre elkyty än det implicita runkvärdet?

Åsikter från folk med flickvänner undanbedes.

 

 

 

Tack :D

 

Vad bra, jag har fästmö så jag får svara.

 

Sex har extremt mkt högre elkyty än nånting som har med runk att göra imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Top 5 pokerbedrifter all time:

 

1. Legato spelar enbordsturneringar utan strumpor och vinner minst 30000.

2. Christer Larsson konstaterar att nya potter väntar.

3. Micke Thuritz spelar en stor pott.

4. Dan Glimne skrattar nästan på sig efter att ha sett Carrot top i Las Vegas.

5. Silow nyper sig i armen och köper en skjorta.

 

Notera att 4/5 med rätta kommer från pokerlandet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Facit är ute och seglar :S

 

Implicit runkvärde = Under sexet får du en upplevelse som du senare kan bläddra tillbaka till med tända ljus och en barry white-platta på full patte.

 

Ute och kör, om jag får be.

 

Alltså, om man förskaffar sig en upplevelse som man sedan fantiserar om torde ju upplevelsen i sig vara bäst? Så det som du kallar det implicita runkvärdet är ju egentligen bara en önskan om att få uppleva det hela typ, varför det solklart är bäst, eftersom man antagligen inte fantiserar om fotmassage (som du tidigare påpekat) eller heller inte stirrar på sig själv när man runkar och det tycker det är great. Summa sumarum, sex är långt mkt bättre än såväl fotmassage som runk, och implicit runkvärde är ett uttryck som du hittat på som inte borde få finnas. HOJ! : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute och kör, om jag får be.

 

Alltså, om man förskaffar sig en upplevelse som man sedan fantiserar om torde ju upplevelsen i sig vara bäst? Så det som du kallar det implicita runkvärdet är ju egentligen bara en önskan om att få uppleva det hela typ, varför det solklart är bäst, eftersom man antagligen inte fantiserar om fotmassage (som du tidigare påpekat) eller heller inte stirrar på sig själv när man runkar och det tycker det är great. Summa sumarum, sex är långt mkt bättre än såväl fotmassage som runk, och implicit runkvärde är ett uttryck som du hittat på som inte borde få finnas. HOJ! : )

 

Alltså, här missar du ju att det faktiskt finns värde i runken, samt att man som singel antagligen får in mycket mer volym där än i sänghalmen.

Man kan jämföra det med att spela 30k händer på NL200 med 10 bb/100 och att spela 1k händer på NL1k med samma bb/100.

Vilken nivå väljer du att dubbla din bb/100 på givet att samma volym bibehålls?

 

Förresten Kroon, varför har du börjat slänga dig med termen implicit till höger å vänster efter att Klyka läxade upp dig angående implicit collusion osv? Det är implicit översitteri imo!

 

Visa mig ett till ställe jag har gjort det på, så ber jag ödmjukt om ursäkt.

För övrigt bestämdes det att implicit exploatering är en bättre term än implicit collusion. HOJ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, här missar du ju att det faktiskt finns värde i runken, samt att man som singel antagligen får in mycket mer volym där än i sänghalmen.

Man kan jämföra det med att spela 30k händer på NL200 med 10 bb/100 och att spela 1k händer på NL1k med samma bb/100.

Vilken nivå väljer du att dubbla din bb/100 på givet att samma volym bibehålls?

 

 

 

Visa mig ett till ställe jag har gjort det på, så ber jag ödmjukt om ursäkt.

För övrigt bestämdes det att implicit exploatering är en bättre term än implicit collusion. HOJ!

 

Värdet i en runk är ju väldigt olika beroende på vem du frågar, precis som i sex, men överlag tror jag den breda massan är mer överens om att sex får ett högre betyg än onani. Att sedan singlar får in mer runkvolym ser jag som ganska irrelevant, eftersom det inte var en del av den ursprungliga diskussionen som bara handlade om huruvida fotmassage var bättre än sex eller inte, varför din bb/100 teori förkastas. Dessutom innehöll den vissa konstigheter redan från start, såvida det inte är bevisat att runk:sex ration för random idag är 30:1.

 

I skrift har jag inte sett det så väldigt ofta faktiskt, men det var nog det ordet du använde flitigast av alla under din vistelse i Paris ; )

OBS! Jag ljuger OBS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt man behöver göra är att sätta värden på följande uträkning:

 

(a/p-y)*b=x

 

där

a = hur ofta du runkar

p = hur ofta du har sex

y = hur många gånger bättre sex är än runk enligt din åsikt

b = hur många procent (i decimalform) sexet kommer förbättra din runkupplevelse

x = såhär många gånger bättre/sämre är det implicita runkvärdet än sexet i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värdet i en runk är ju väldigt olika beroende på vem du frågar, precis som i sex, men överlag tror jag den breda massan är mer överens om att sex får ett högre betyg än onani. Att sedan singlar får in mer runkvolym ser jag som ganska irrelevant, eftersom det inte var en del av den ursprungliga diskussionen som bara handlade om huruvida fotmassage var bättre än sex eller inte, varför din bb/100 teori förkastas. Dessutom innehöll den vissa konstigheter redan från start, såvida det inte är bevisat att runk:sex ration för random idag är 30:1.

 

I skrift har jag inte sett det så väldigt ofta faktiskt, men det var nog det ordet du använde flitigast av alla under din vistelse i Paris ; )

OBS! Jag ljuger OBS!

 

Aha, nu diskuterar vi olika saker :D

Som du ser i posten ovan vill jag prata om vad som är bäst med sexet i sig :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framme i Stockholm!

Mitt enkelrum liknar mer en svit för 3 pers. Riktigt sjukt e de :D

 

Ses på touren imån, PF! Hojta om NiklasVegas styr upp en PF-lunch eller nåt :P

 

Tjena kronan, jag är en ensam hungrig kille i 20-års åldern. Om jag hinner in i tid möts jag gärna upp över en lunch, är även öppen för större sällskap.

 

Kram!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena kronan, jag är en ensam hungrig kille i 20-års åldern. Om jag hinner in i tid möts jag gärna upp över en lunch, är även öppen för större sällskap.

 

Kram!

 

Tjena nitpadde! Vaknade nyss och ska ta en dusch osv. Vet inte om jag orkar/hinner ut och luncha innan turren, men det lär ju bli en fin sammankomst i matpausen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt man behöver göra är att sätta värden på följande uträkning:

 

(a/p-y)*b=x

 

där

a = hur ofta du runkar

p = hur ofta du har sex

y = hur många gånger bättre sex är än runk enligt din åsikt

b = hur många procent (i decimalform) sexet kommer förbättra din runkupplevelse

x = såhär många gånger bättre/sämre är det implicita runkvärdet än sexet i sig.

 

Solklart den bästa mattematiska uträkning jag har lärt mig på pokerforum.nu, rätt tragiskt att det handlar om om det implicita runkvärdet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Solklart den bästa mattematiska uträkning jag har lärt mig på pokerforum.nu, rätt tragiskt att det handlar om om det implicita runkvärdet...

 

Tbh är jag oerhört chockad och ledsen att jag inte har fått bättre respons på den. För det första var det obv skitkul och för det andra är jag faktiskt ganska stolt över tänket i sig :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Formeln får bekymmer om man sätter runktalet eller sextalet till 0, men annars så ;)

 

Nja, sålänge runktalet är noll så är sexet obv bättre.

 

När sextalet är 0 så blir det ju inget implicit runkvärde så då gäller inte formeln.

 

QED

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...