Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

Fullt på vandrarhemmet också :S

 

Nu gör vi såhär:

Finns ett hotell där jag behöver checka ut på Fredagen. Om jag bustar dag1 åker jag hem och myser, men om jag mot förmodan skulle avancera till tävlingens andra dag behöver jag boende. Då försöker jag i första hand ta över ett hotellrum från nån som har bustat och vill åka hem.

Som andra alternativ (en förutsättning för att jag ska åka), får jag tigga boende från Fredag till Söndag av nån PFare. Vill inte fråga folk personligen, då jag själv hade tyckt att det hade varit jobbigt att bli frågad. Inte fan vill man ha en inneboende en hel helg liksom.

 

Anywh0, om någon känner att de orkar med en ca 23% chans att behöva stå ut med mig i två nätter, så kan ni hojta i PM/FB/MSN/här.

 

Edit: I utbyte kan ni få två frinätter på Hotell Kroon! Vi erbjuder bastubad, hämtpizza till frukost samt backwards5-poker inom gångavstånd.

Rummen är utrustade med tech-high TV och dator, kyl och frys, en studio, toalett och en gammal brun apelsin.

OBS Gayvänligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu gör vi såhär:

Finns ett hotell där jag behöver checka ut på Fredagen. Om jag bustar dag1 åker jag hem och myser, men om jag mot förmodan skulle avancera till tävlingens andra dag behöver jag boende. Då försöker jag i första hand ta över ett hotellrum från nån som har bustat och vill åka hem.

Som andra alternativ (en förutsättning för att jag ska åka), får jag tigga boende från Fredag till Söndag av nån PFare. Vill inte fråga folk personligen, då jag själv hade tyckt att det hade varit jobbigt att bli frågad. Inte fan vill man ha en inneboende en hel helg liksom.

 

Anywh0, om någon känner att de orkar med en ca 23% chans att behöva stå ut med mig i två nätter, så kan ni hojta i PM/FB/MSN/här.

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på att fixa lite filmer inför hotellnätterna. Vad hette den där feelgood-filmen som Antesvante rekommenderade för längesen i Ulaf/Ante-dagboken? :)

 

Även andra rekommendationer på enkla feelgood/action/äventyrsfilmer tages öppenhjärtligt emot!

Feelgood-filmer är underskattat. Här kommer några, presenterade med posters :-) Blir alltid på bra humör av dessa.

 

the-big-lebowski-10th-anniversary-edition-20080903100630212-000.jpg

 

2hzk9xw.jpg

 

groundhogday.jpg

 

forrest-gump-poster1.jpg

 

shawshank-redemption.jpg

 

back_to_the_future.jpg

 

movie1257754963.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på att fixa lite filmer inför hotellnätterna. Vad hette den där feelgood-filmen som Antesvante rekommenderade för längesen i Ulaf/Ante-dagboken? :)

 

Även andra rekommendationer på enkla feelgood/action/äventyrsfilmer tages öppenhjärtligt emot!

 

Vill slå ett slag för fantastiska komedin "A Mighty Wind". Gjord av Christopher Guest som gjorde Spinal Tap. Jag förutsätter att du sett sistnämnda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...