KungKroon Postad 5 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2010 Finalbordsbubblade både 109r stars och 163f FTP idag :S Kom 2a i everest 109f också, så kvällen slutar $950 upp. Sjukt jobbigt med turrar Det går asbra hela jävla kvällen, så vinner man 950 eller mindre :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2010 Jag har en hel del funderingar runt 98s-handen. Kan nåt av alla facit komma in på msn, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 5 Juni , 2010 Rapport Share Postad 5 Juni , 2010 Ok, så här var det: Smokey Taboo .... helium balluun ... och zebran ber jag om förlåtelse men ibland kan jag inte hålla mig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2010 Ok, så här var det: Smokey Taboo .... helium balluun ... och zebran ber jag om förlåtelse men ibland kan jag inte hålla mig ... hahaha va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2010 edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 5 Juni , 2010 Rapport Share Postad 5 Juni , 2010 rikjävel det där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Juni , 2010 Rapport Share Postad 5 Juni , 2010 Men hur mycket har han satsat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 Juni , 2010 Rapport Share Postad 5 Juni , 2010 Från pocketfives: 8-) :mrgreen: 8-) Tack! Mvh Snorre Sturlasson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2010 SNorre Varsågod HEHEHEHEHEHE Själv ställde man klockan på 14.00 idag. Vaknade nu :S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Åkte hem med sumpas ikväll!! vi fick skjuts av hans systerr!! antar att det var sumpas-riggen (ingen särskrivning) som gjorde att det fanns fläskfilé på bordet när jag kom hem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Random drummer @ sumpas wedding - Mike Portnoy ... 1 - 0! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Partypoker måste vara riggat ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Party Poker måste vara riggat ! Det är på Betfair han har 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Ibland saknar jag den gamla goda tiden, då pokeranalyserna såg ut ungefär såhär: "Åkte ut ur turneringen." "Nähä fan du var ju storstackad! Vad hände" "Det var all in" "Jaha ja" "Njae du vet fisken gick all in med tio nio!" "TIO NIO?!?!? ALL IN?? Sjukt!" "mm :(" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Ibland saknar jag den gamla goda tiden, då pokeranalyserna såg ut ungefär såhär: "Åkte ut ur turneringen." "Nähä fan du var ju storstackad! Vad hände" "Det var all in" "Jaha ja" "Njae du vet fisken gick all in med tio nio!" "TIO NIO?!?!? ALL IN?? Sjukt!" "mm :(" eller: "Åkte ut ur turneringen." "Nähä fan du var ju storstackad! DÅLIGT SPELAT!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Det är på Betfair han har 0. :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Har man stor stack är det väl standard att chilla sig fram till ITM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Har man stor stack är det väl standard att chilla sig fram till ITM Nej, perfekt läge att spewa bort stacken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Har man stor stack är det väl standard att chilla sig fram till ITM Mvh Hendon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Och Så La Ja Mej! I Sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 Såhär dåligt har jag nog aldrig mått pga poker... Riktigt jävla äcklig fittkväll!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 6 Juni , 2010 Rapport Share Postad 6 Juni , 2010 "Kronans Droghandel" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Wow! Hade faktiskt chansen att rädda dagen!!! 11a i stars 109t :S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 segt kronan, verkar ha sett ut så länge nu, men kom ihåg. it's just a game. edit: om du inte heter phil hellmuth Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slashen Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Wow! Hade faktiskt chansen att rädda dagen!!! 11a i stars 109t :S Kom att tänka på att våra morsor hade varit bra kompisar om de känt varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts