KungKroon Postad 29 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Crosspostar: WP Tyskland! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Idag slänger jag iväg min första eurovisionröst någonsin. Den går till Ukraina. Guld på riktigt!! Om hon har fler låtar i samma stil spår jag en lysande karriär som förband till Opeth. OPETH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 OPETH OPETH!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 OPETH!!!!!!!!!!!!! DU FÅR JU FAN SVARA NÄR JAG RINGER PÅ SKYPE! INGA BORTFÖRKLARINGAR GODTAS!! OOOPS CAPS! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slashen Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 DU FÅR JU FAN SVARA NÄR JAG RINGER PÅ SKYPE! INGA BORTFÖRKLARINGAR GODTAS!! OOOPS CAPS! Vart ska du ens jobba i sommar? ryktas om någon industri av något slag. Vet icke vad jag ska tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Vart ska du ens jobba i sommar? ryktas om någon industri av något slag. Vet icke vad jag ska tro. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Ryktas om att det inte gick helt rätt till när laewl fick sitt schema på ovan nämnda jobb... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Ryktas om att det inte gick helt rätt till när laewl fick sitt schema på ovan nämnda jobb... Du ljuger! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Jag ska göra en Gretko på Gretkos vis. Hittade en gammal förlängningssladd som Sumpas glömde här för typ ett år sen. Ska regga till 02 och ha den i knät hela natten Kommer bli så jävla rik!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Jag ska göra en Gretko på Gretkos vis. Hittade en gammal förlängningssladd som Sumpas glömde här för typ ett år sen. Ska regga till 02 och ha den i knät hela natten Kommer bli så jävla rik!! Måste ju vara ultimat att koppla in datorn i den? Bara SUGA IN all medrigg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Måste ju vara ultimat att koppla in datorn i den? Bara SUGA IN all medrigg. Hade tyvärr redan börjat grinden när jag hittade den, men ska självklart fixa det sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Funkade inte Har bubblat alldeles för mycket idag. Blir ett saftigt back om jag inte kan 1tabla hem sista turren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Tar gärna emot lite rekommendationer på hotell i Stockholm under SM. Skynda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smooger Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Shahins pokerhärbärge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Radisson Sky City Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Tar gärna emot lite rekommendationer på hotell i Stockholm under SM. Skynda! Vi har kikat runt en massa, men ALLT är fullt. Så de får bli att slagga hos polare ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Vi har kikat runt en massa, men ALLT är fullt. Så de får bli att slagga hos polare ist. wow! Jag älskar hotell så jävla mycket!! Ska ringa varenda ställe och hoppas på att nån har en liten skrubb! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 wow! Jag älskar hotell så jävla mycket!! Ska ringa varenda ställe och hoppas på att nån har en liten skrubb! http://fridhemsplan.se/?p=Main&c=sv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 http://fridhemsplan.se/?p=Main&c=sv Tack så mycket! Har du själv bott där? Tar gärna emot en liten recension Detta är officiell information för Scandic Continental: Alla allmänna och privata utrymmen är rökfria, Bagageförvaring, Bar, Dagstidningar, Dygnsöppen reception, Gayvänligt, Hiss, Husdjur tillåtna, Parkering, Restaurang, Rum/faciliteter för funktionshindrade, Rökfria rum :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Jag ska göra en Gretko på Gretkos vis. Gretko var fisken i Galfonds senaste PLO-video Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Tack så mycket! Har du själv bott där? Tar gärna emot en liten recension Detta är officiell information för Scandic Continental: Alla allmänna och privata utrymmen är rökfria, Bagageförvaring, Bar, Dagstidningar, Dygnsöppen reception, Gayvänligt, Hiss, Husdjur tillåtna, Parkering, Restaurang, Rum/faciliteter för funktionshindrade, Rökfria rum :shock: japp bott där engång, enbart för att sova efter en sen pokernatt... käkade inte frukost så kan inte utala mig om den. internet funkade iallafall tror att de blir billigare om du blir medlem i deras förening STF. kostade iallafall 500kr för ett rum o vi var 2 st.. så billigt var de Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Tar gärna emot lite rekommendationer på hotell i Stockholm under SM. Skynda! Hotell Rival Mariatorget, riktigt nöthotell, du får t.om. välja dina egna kuddar dessutom mkt trevligare atmosfär än på andra ställen i stan. Plus en fet coctailbar med lite drag på kvällen. ca. 5min till Tcentralen och CC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Gretko var fisken i Galfonds senaste PLO-video Standard ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Hotell Rival Mariatorget, riktigt nöthotell, du får t.om. välja dina egna kuddar dessutom mkt trevligare atmosfär än på andra ställen i stan. Plus en fet coctailbar med lite drag på kvällen. ca. 5min till Tcentralen och CC. Nöthotell, samt granne med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 Standard ju aa, och tar du vara på den imagen så är det nosebleeds nästa. Allvarligt, guldläge imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts