ea_0707 Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 hehe lol Tjena storken hur går det i bangkok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 22 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 April , 2010 Har sett till att backa ordentligt de senaste dagarna, och idag kom ännu en fet smäll. Fortfarande $1700 kvar av månadsplusset, och några dagar kvar att snygga till! Blir dock CG-ledigt över helgen, då jag ska till gbg med min bror. Gav honom i födelsedagspresent att vi ska dra dit över helgen och kolla lite bio, gå på stan och käka gott osv. Det ska bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 April , 2010 Rapport Share Postad 22 April , 2010 Kolla på biografen i stora staden, annat än 24-tummaren ute på landet va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2010 Kolla på biografen i stora staden, annat än 24-tummaren ute på landet va? Jag har hört att det ska finnas typ söraund saund här! Spänd! Jag köpte en piratjacka för 3000 spänn nu! Första gången i mitt liv som jag har köpt ett klädesplagg för att jag tyckte det var snyggt. Annars är det bara ett nödvändigt ont. Man kan ju inte gå naken lixx!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 kuuuuuuung som fan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slashen Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Jag har hört att det ska finnas typ söraund saund här! Spänd! Jag köpte en piratjacka för 3000 spänn nu! Första gången i mitt liv som jag har köpt ett klädesplagg för att jag tyckte det var snyggt. Annars är det bara ett nödvändigt ont. Man kan ju inte gå naken lixx!! Link or didn't happned. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slashen Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Fashion! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2010 Fashion! Godkänt ickekoll-märke eller fashion foreal? Eller rent av bajs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slashen Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Godkänt ickekoll-märke eller fashion foreal? Eller rent av bajs? Den är fashion! Speciellt med en vit krås-skjorta till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2010 Den är fashion! Speciellt med en vit krås-skjorta till! Yay!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Inte många skulle kunna bära upp den, men om du fixar det så är den sjukt kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2010 Inte många skulle kunna bära upp den, men om du fixar det så är den sjukt kung! Kanske skulle ta mitt livs första och enda bild på mig själv och lägga upp när jag kommer hem, så att ni får avgöra om det funkar eller inte Jag kommer iofs skita i om det är okej eller inte... Jag har på mig vad fan jag vill och nu vill jag vara pirat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Kanske skulle ta mitt livs första och enda bild på mig själv och lägga upp när jag kommer hem, så att ni får avgöra om det funkar eller inte Jag kommer iofs skita i om det är okej eller inte... Jag har på mig vad fan jag vill och nu vill jag vara pirat! Gört! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2010 Rapport Share Postad 23 April , 2010 Lurre, kunde Yngwieee så kan du Dock var det en hemsk hemsk låt du postade herr Kroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2010 Så jävla gött!!! Var ett par sessioner sen man fick plussa ordentlig, men 5bi nu över 2k händer Nu ska jag iväg och dricka sprit med bandet. Var längesen vi gjorde nåt ihop utanför replokalen, så ska bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 24 April , 2010 Rapport Share Postad 24 April , 2010 Så jävla gött!!! Var ett par sessioner sen man fick plussa ordentlig, men 5bi nu över 2k händer undrar vad det berodde på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2010 undrar vad det berodde på Tjena Abbe! Ringde All Thorn ikväll, för jag funderade över en sak! Thornet- ärör så jävla smart. Han förklarade hela patrasket på ett bra sätt! Imån ska jag bara testa matten i ett nötprogram jag har hittat (kalkylatorn) för att skaffa mig en djupare förståelse om det hela! Ska hitta brytpunkten för när man kan ha en raisefoldrange i den specifika situationen och sen stämma av med nåt facit till nötproffs. Så jäcla lyckligt lottad man är att ,man har kontakt med facitkillar! Om ett år ska jag själv vara ett facit och hjälpa folk såsom folk nu hjälper mig. Det är jag skyldig världen!!! Nu ska jag dela en färdigmat (köttbullar) med basistJanne och sen blir det sova! Jag önskar er alla lycka och välfärd i livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laewl Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 dET VAr nog coachingen som var mycket bra!!! Mycket bra lektion blev det och jag tackar och bockar! Ringde All Thorn ikväll, för jag funderade över en sak! Thornet- ärör så jävla smart. Han förklarade hela patrasket på ett bra sätt! Imån ska jag bara testa matten i ett nötprogram jag har hittat (kalkylatorn) för att skaffa mig en djupare förståelse om det hela! Ska hitta brytpunkten för när man kan ha en raisefoldrange i den specifika situationen och sen stämma av med nåt facit till nötproffs. Så jäcla lyckligt lottad man är att ,man har kontakt med facitkillar! Om ett år ska jag själv vara ett facit och hjälpa folk såsom folk nu hjälper mig. Det är jag skyldig världen!!! Nu ska jag dela en färdigmat (köttbullar) med basistJanne och sen blir det sova! Jag önskar er alla lycka och välfärd i livet! Du ringde mig också, men jag la på : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2010 In your dreams att jag skulle coacha dig Mr Kroon Btw ringde du mig också, men jag la på : ) Varför? Förvånansvärt pigg idag! Nu kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 25 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2010 Jag är på finalbord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Jag är på finalbord! Rail is on. GL! Nh! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonsson Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Jag är på finalbord! gratz, vad spelas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts