Gå till innehåll

geewhizm8


gEeWhiZm8

Recommended Posts

Idag spelade jag 2 turneringar. Det gick inget vidare. Jag ska dock lira kvällskvisten nu på SvS ;-)

 

blev samma för mig, fick ladda ner HEMs nya uppdatering dom släppte nytt 5 Feb, hela det skinnet är också uppdaterat, men nu funkar det vanligt igen iaf :-)

 

http://www.holdemmanager.com/store/downloads-manuals.php

 

1.10.03

 

takk så mykke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Funderar på att fara på visningen på torsdag och kolla in det här huset. Det är en bostadsrätt. Det är då "2 hus" i samma byggnad. Om ni ser på första bilden så är det 2 ytterdörrar.

Pris: 175k

Hyra: 3.9k exklusive värme, vatten & el.

4 rum + kök, 2 wc & tvättstuga

 

http://www.fastighetsbyran.se/Objekt/?type=search&pageRefId=37&ObjektID=538847

 

Åsikter?

 

 

 

 

53433209.jpg

 

43592961.jpg

 

59664999.jpg

 

58365329.jpg

 

22023030.jpg

 

70998400.jpg

 

39013471.jpg

 

83420147.jpg

 

98404084.jpg

 

37699538.jpg

 

63840541.jpg

 

79773354.jpg

 

92266038.jpg

 

93772283.jpg

 

94525595.jpg

 

86946767.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jisses :mrgreen: Tyckte det var billigt med bostad i Karlstad :) Planerar du att bo kvar i kalix alltså?

 

waow, bara o klippa det direkt ju =)

 

kalix :).

 

Klonka grannen bara... gl kan bli mkt snyggt detta.

 

Jag vet inte hur länge jag kommer bo i Kalix, asså det här är ju ännu bara spekulationer!

 

Jag kollade in hur huset såg ut under sommartid och då såg jag även att grannen är en gammel gubbe :( då kommer man ju kunna spela musik efter kl10... njae!

 

mapx.jpg

 

Najs hus, ska du bo där uppe i obygden är det ju snap!

Kan du pma vad sidan du stramade poker från hette?

 

http://www.pok**ca**.com

 

Taget såklart, tycker dock fortfarande att du ska överväga att flytta ner och köpa mitt gästrum för samma summa.

 

:h:

 

Hehe, kan verkligen se dig snapa det här rummet utan några planer på att göra om minsta lilla detalj. Är man välkommen på inflyttningsfesten eller finns det någon viktgräns?

 

LOL! Vet inte om jag skulle vilja ha dig på en inflyttningsfest.. Om man skulle ha så tur att det skulle komma någon tjej på festen så skulle dom bara vara all over dig ;s man skulle inte ha någon chans alls

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL! Vet inte om jag skulle vilja ha dig på en inflyttningsfest.. Om man skulle ha så tur att det skulle komma någon tjej på festen så skulle dom bara vara all over dig ;s man skulle inte ha någon chans alls

 

Det är tacken man får för wingmanandet man gör åt dig... :( Försöker iofs bara hustla dig på en tjuga genom kalixregeln men ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu varit på visningen av huset och det var sickt nice även IRL.

Kände mig lite lolboll när jag gick där på visningen, 20 årig kille, och 2 +50åriga par. Det var skoj faktist :)

Sen tror jag att mäklaren trodde att jag levla han när han fråga mig om jag har fixat det med lån osv ifall jag köper det, för då jag sa att jag inte behöver ta något lån så kollade han snett på mig ;p

 

Men jag var även och kollade på ett HUS. Värderat till 550k för 2 år sen(priserna har sjunkit), säljs nu för 350k, och alltså köket var fräscht men det var mycket gammaldags känsla och vinden var bara halvt renoverad. Jag skulle INTE kunna tänka mig att bo där men jag funderar på att ta dit någon som kan värdera huset åt MIG och få dagens värde på det, och ifall de är värdet till typ 500k så funderar jag då på att köpa det då för 350k och sen kränga iväg det för en profit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...