Gå till innehåll

geewhizm8


gEeWhiZm8

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

GW's tjej var väl söt och skulle hon vara väldigt charmig tror jag man skulle tycka hon gå upp till kanske en 7. Skulle hon på något vis vara dryg och bitchig och tro att hon såg bra ut skulle hon vara en 3a.

 

Embassy's tjejer tyckte jag var typ 7-8or men som rooney sa så kan i princip alla se bra ut på sådana bilder. ( I allmänhet sånna som tar sådana bilder på sig själv är inte creme de la creme om man säger så :) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju undra hur skalan är definierad. Jag menar hur kan man få henne att vara under medel? 35%av sveriges kvinnor är överviktiga, och hon på bilden är en 4:a. :ola:

 

Lite detta som jag ville ha sagt. Sen är det så konstigt och fel att bedömma tjejer på detta viset. Många skulle ge just dessa 35%en överviktiga kvinnor höga poäng medans dem skulle rata tjejer inom rådande skönhetsideal.

Slår man ett snitt på hur tjejer faktikst ser ut så kan denna blonda aldrig få under 5 om man bara ser till samhälls-normen för kvinnoideal. Sen måste man ha i åtanke att folk som skulle hamna under medel är mindre exponerade överallt i samhället, så man kanske tror att det finns ett överflöd av heta kvinnor. Så är inte fallet tyvärr.

 

edit: +1 på Conspiracys bild. Kan lätt vara Amutu som sitter där :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite detta som jag ville ha sagt. Sen är det så konstigt och fel att bedömma tjejer på detta viset. Många skulle ge just dessa 35%en överviktiga kvinnor höga poäng medans dem skulle rata tjejer inom rådande skönhetsideal.

Slår man ett snitt på hur tjejer faktikst ser ut så kan denna blonda aldrig få under 5 om man bara ser till samhälls-normen för kvinnoideal. Sen måste man ha i åtanke att folk som skulle hamna under medel är mindre exponerade överallt i samhället, så man kanske tror att det finns ett överflöd av heta kvinnor. Så är inte fallet tyvärr.

edit: +1 på Conspiracys bild. Kan lätt vara Amutu som sitter där :mrgreen:

 

speltorsk said it! fast IRL-kungar som padrinos och amutu kanske bara hänger med 10poängare..men dom får ju faktist försöka förstå hur det är för oss dödliga människor.. :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

speltorsk said it! fast IRL-kungar som padrinos och amutu kanske bara hänger med 10poängare..men dom får ju faktist försöka förstå hur det är för oss dödliga människor.. :S

 

nae inte riktigt. Men det finns så många vackra kvinnor i Sverige och inte bara här men över hela världen. Jag har svårt för att ge henne något högre än en 3a. Jag tycker bara att random tjej på krogen ser ut så som hon på bilden och rankar man random tjej på krogen för en 8a ja då har man inte svårt för att tycka att varje tjej är het. Men jag när jag är ute så hittar jag knappt en eller två som jag ens kan säga är 6-7or oftast är det bara 3or. Vid ytterst få fall hittar man en som har en klass för 8-10 i skalan men dom har ju redan pojkvän eller så har dom 124309238509248257834953405839583 killar efter sig så dom har ju lite attityd så man får ligga i för att ha någon chans att få hon till att vara nere på jorden igen. :)

 

end of thread

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...