Gå till innehåll

geewhizm8


gEeWhiZm8

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

beyonce är utan tvekan en av världens hetaste. Sverige är fullt av blondiner så som hon tjejen ser ut så kommer du nog tycka varenda tjej du ser ute på gatan är fin. När jag var yngre gillade jag blondiner men när man blev äldre så var det inte längre så attraktivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja Amutu de där tjejerna är en bra måttstock.

 

Var ingen direkt måttstock utan bara mer exempel hur en 8-10a hade sett ut om jag hade rankat en tjej så högt som vissa har gjort. 8-10a då måste det vara ett bomb nedslag inte nån random blondin hihi :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte mer än en 5,5a! hade troligtvis bangat. :<

 

edit: sänker mig till en 4! 3,5 poäng av dessa går till kroppen som ser ut att vara i kördugligt skick!

 

edit nr 2: exempel på en åtta:

 

17336_237182200255_508580255_3065055_4956911_n.jpg

 

14236_205851510255_508580255_2918898_6561642_n.jpg

 

edit3:

 

Var ingen direkt måttstock utan bara mer exempel hur en 8-10a hade sett ut om jag hade rankat en tjej så högt som vissa har gjort. 8-10a då måste det vara ett bomb nedslag inte nån random blondin hihi :-P

 

+1 men kass kontring att pasta in bilder på jessica alba. =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad felet med mig är men gick från att hålla med Gee om 8a efter att ha läst hans åsikt till att tycka att hon var en 5-6 till att tycka att hon var under medel till att tycka att hon var ändå runt en 7-8. Till att tycka att hon var en 4-8. Allt efter att jag läste folks poster.

 

+1

 

Hade nästan identisk tankegång, om än med några mindre förändring. Sen förstår jag heller inte varför folket vill ha korta flickor? Resonerar snarare tvärtom..

 

 

Avslutar nog med att bestämma mig för att hon är en 5-6a.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4-5 som de flesta ändå verkar vara överens om

 

 

beyonce är utan tvekan en av världens hetaste. Sverige är fullt av blondiner så som hon tjejen ser ut så kommer du nog tycka varenda tjej du ser ute på gatan är fin. När jag var yngre gillade jag blondiner men när man blev äldre så var det inte längre så attraktivt.

 

Blondiner ska göra porr

 

inte mer än en 5,5a! hade troligtvis bangat. :<

 

edit: sänker mig till en 4! 3,5 poäng av dessa går till kroppen som ser ut att vara i kördugligt skick!

 

edit nr 2: exempel på en åtta:

 

Att ens sätta betyg på en brud på de där bilderna, kan ju se ut hur fan som helst om man får se en normal bild. Den andra känns som samma rang som bruden diskussionen gäller, och jag trodde också det var samma brud på båda bilderna :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men seriöst.. Hur kan ens någon ge henne en endaste poäng över 3?

Har ni bara sett fula tjejer i era liv och därför tycker att denna utomjording är snygg?

Tycker att det är helt sjukt att hon ens är värd en diskussion imo blir så jävla irriterad, nu speciellt på dig GW, då jag trodde att du var skönaste ballern som verkligen visste hur damerna skulle se ut.

 

lkasdfjgaklsdlfdslkgldfglsdlkgjsdfjglsdlglsdjgds tilta mig mera....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...