hager Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 Jag vann ett paket till EPT snowfest i onsdags förra veckan, men har fortfarande inte fått nått mail från stars om detaljer kring hotell och startdag? Måste ju boka flyg och lite sånt, så skulle va skönt och veta. Är det vanligt att det ska ta så lång tid för dem att maila? Klonkade biljett igår men får fixa resa och boende själv, vet du något om boende osv? När får man veta om man startar dag 1 eller 2? Citera
Drunken_Penguin Postad 12 Mars , 2011 Rapport Postad 12 Mars , 2011 Wow... lugnBerätta exakt vad som hände istället, eller iallafall hur du förlora 20 inköp. Men nej, jag har inte haft problem med PokerStars, tycker de kan "annonsera" sina server reboots bättre bra Du har aldrig spelat sitngos va? Citera
Shredder Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 @ Onykter pingvin, nångång har jag defenitivt gjort det men ganska länge sen, men måste han inte spela typ 20 bord om han ska bli av med 20 inköp? Citera
Shredder Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Kundtjänsten Detta är väl inte riktigt erat område kanske men går det få hjälp/svar vore det alla tiders. Jag var inne på pokerstars.com och titta om det fanns job hos er i sverige och hitta ett väldigt intressant. Sen tänkte att jag gärna ville ansöka på svenska, inget fel på min engelska men det vore enklare och jag tror skulle kunna ge ännu bättre intryck. Jag gick till svenska sidan, pokerstars.se för att se om kunde finna nått om det, men där saknas helt job fliken. Min stilla undran och fråga blir därför om det är så att man måste ansöka på engelska. Citera
Drunken_Penguin Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 @ Onykter pingvin, nångång har jag defenitivt gjort det men ganska länge sen, men måste han inte spela typ 20 bord om han ska bli av med 20 inköp? Jo. Citera
PokerStars_Karl Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Hej, Har ni problem med uppkoppling eller registrering eller något liknande var då vänliga att kontakta support@pokerstars.com så hjälper vi er. Shredder - "Human Relations" som hanterar ansökningar etc jobbar på engelska så om du skriver på svenska är möjligheterna att få jobbet begränsade. Man ansöker alltså med fördel på engelska. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
PokerStars_Karl Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Hej Akumila, Jag har påmint om ärendet för den som är ansvarig och det borde komma ett svar så snart som möjligt. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Mogge13 Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Klonkade biljett igår men får fixa resa och boende själv, vet du något om boende osv? När får man veta om man startar dag 1 eller 2? gött =) Nae inte mer än att Pokerstars har två hotell som dom erbjuder till dom som vunnit paket, vilket av dom man får bo på får man reda på när man kommer till Saalbach. Dorfschmiede Hotel eller Alpine Palace Hotel var dom två hotellen. I mailet jag har fått så står det att man får reda på om man spelar dag 1A eller dag 1B i pokerstars klient, alltså får man gå in o kolla "Events > EPT > Qualifers > EPT snowfest" Så kan man se vilken dag man är reggad för.. Var inne o kolla idag, hade inte kommit in än. Men de borde ju komma ganska snart tycker man. Citera
hager Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 gött =) Nae inte mer än att Pokerstars har två hotell som dom erbjuder till dom som vunnit paket, vilket av dom man får bo på får man reda på när man kommer till Saalbach. Dorfschmiede Hotel eller Alpine Palace Hotel var dom två hotellen. I mailet jag har fått så står det att man får reda på om man spelar dag 1A eller dag 1B i pokerstars klient, alltså får man gå in o kolla "Events > EPT > Qualifers > EPT snowfest" Så kan man se vilken dag man är reggad för.. Var inne o kolla idag, hade inte kommit in än. Men de borde ju komma ganska snart tycker man. Ah okej, då bor du precis brevid då=) Tack för infon, ska hålla koll där. Sitter i småpanik nu och letar semibilliga rum haha. Syns där då antar jag! GL Citera
Rolex88 Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Är det min dator eller har Pokerstars varit seg i typ en vecka nu? kan inte vara internetuppkopplingen eftersom jag surfar felfritt. Man får ju världens damp när man sitter i grindar! Citera
Joeduck Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 Är det min dator eller har Pokerstars varit seg i typ en vecka nu? kan inte vara internetuppkopplingen eftersom jag surfar felfritt. Man får ju världens damp när man sitter i grindar! funkat felfritt för mig. Har comviq 3G. Citera
PokerStars_Karl Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 Hej, Mogge13 och Hager - Start dagarna för EPT events släpps vanligen i klienten en vecka före spelstart. Enligt den information jag fått skall de här uppgifterna komma upp i klienten under dagen. Rolex88 - Vi har inte haft några sådana problem som du beskriver och det kanske är ett lokalt problem med router/dator/uppkoppling. Vänligen hör av dig till support@pokerstars.com så hjälper vi dig att analysera orsaken och vad man kan göra för att åtgärda problemet. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
dysent Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Hej! Hur funkar det efter att man har gjort en insättning med visa kort och sen vill ta ut en eventuell vinst till samma visa kort? Måste man scanna och skicka in sina uppgifter? För jag har inte tillgång till det och vill gärna veta innan jag börjar spela hos er!! Tack!! Citera
Kadeen Postad 24 April , 2011 Rapport Postad 24 April , 2011 Mitt konto har blivit låst, Det står att jag måste kontakta Pokerstars support eftersom jag känner vissa spelare, vad menar dom med det? Det kommer upp en lista på min mail med 6-7 spelare vilka 2 är mina bröder och 2 är mina bekanta, resten vet jag inte ens vilka det är, jag måste tydligen skicka in bilder etc på mina räkningar men jag sitter ju med ett gäng och spelar ikväll, vad är det frågan om? Hur löser jag detta på snabbast möjliga sätt? MVH Mattias Citera
Morgyleus Postad 24 April , 2011 Rapport Postad 24 April , 2011 Mitt konto har blivit låst, Det står att jag måste kontakta Pokerstars support eftersom jag känner vissa spelare, vad menar dom med det? Det kommer upp en lista på min mail med 6-7 spelare vilka 2 är mina bröder och 2 är mina bekanta, resten vet jag inte ens vilka det är, jag måste tydligen skicka in bilder etc på mina räkningar men jag sitter ju med ett gäng och spelar ikväll, vad är det frågan om? Hur löser jag detta på snabbast möjliga sätt? MVH Mattias Försök med att skicka in bilder etc på dina räkningar. Citera
Tomaz44 Postad 24 April , 2011 Rapport Postad 24 April , 2011 Mitt konto har blivit låst, Det står att jag måste kontakta Pokerstars support eftersom jag känner vissa spelare, vad menar dom med det? Det kommer upp en lista på min mail med 6-7 spelare vilka 2 är mina bröder och 2 är mina bekanta, resten vet jag inte ens vilka det är, jag måste tydligen skicka in bilder etc på mina räkningar men jag sitter ju med ett gäng och spelar ikväll, vad är det frågan om? Hur löser jag detta på snabbast möjliga sätt? MVH Mattias Alt 1. Fråga PS kundtjänst Alt 2. Fråga i en tråd på PF Vetifan om jag inte tippar på alternativ 1...... Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 2 Juni , 2011 Rapport Postad 2 Juni , 2011 Varför är alla husngs borta efter updateringen? Citera
PokerStars_Karl Postad 2 Juni , 2011 Rapport Postad 2 Juni , 2011 Hej, Vi har förnärvarande tekniska problem, teknikerna undersöker dem för närvarande och vi har därför stängt av skapandet av nya SNGs. De återkommer inom kort. Tack för visat tålamod. Mvh Karl PokerStars Support Citera
jacob1983 Postad 13 Juni , 2011 Rapport Postad 13 Juni , 2011 Varför har ni fortfarande kvar att man inte kan göra ett uttag förens 48 timmar efter insättning. Är väl nästintill endast ni som har jävla nötter Citera
Goldwinner Postad 13 Juni , 2011 Rapport Postad 13 Juni , 2011 Varför har ni fortfarande kvar att man inte kan göra ett uttag förens 48 timmar efter insättning. Är väl nästintill endast ni som har jävla nötter En av anledningar till att jag själv inte spelar.Största sajt och längsta uttag Citera
Thomas462 Postad 17 Juni , 2011 Rapport Postad 17 Juni , 2011 När jag loggat in har jag två gånger uppmanats att att verifiera min e-postadress eftersom mailen som PokerStars skickar till mig studsar tillbaka. Adressen är korrekt och jag har inga problem med övriga mail. Kan det vara så att min internetleverantör (Comhem) blockerar mailen från PokerStars? Citera
PokerStars_Karl Postad 18 Juni , 2011 Rapport Postad 18 Juni , 2011 Hej, jacob1983 - PokerStars prioriterar högsta möjliga säkerhet för våra spelare. Detta får till följd att vi har en regel om att man inte kan göra uttag förrän 48 timmar efter senaste insättning. Det här skyddar bl.a. mot fusk och kontobedrägeri. Regeln finns även på plats då vissa typer av inbetalningar inte kan krediteras tillbaks förrän insättningen verkligen har blivit genomförd av banken. Huruvida andra sajter har eller inte har den här typen av funktion och säkerhet är inte något vi kan ta ansvar för eller svara på. Uttagen tar olika lång tid beroende på vad man väljer för metod: VISA 2-10 dagar. Direkt banköverföring 3-5 bankdagar Moneybooker - direkt Neteller - direkt Check - 3-15 dagar Det finns även ytterligare uttagsmöjligheter se följande för mer info: http://www.pokerstars.se/poker/real-money/cashouts/ Thomas462 - Det är möjligt att de sorterar det som skräppost. Om du inte får mailet med instruktionerna för att verifiera din e-postadress, vänligen försäkra dig om att du kan ta emot email från PokerStars och att de inte klassificeras som spam eller skräpmail. För information om hur du åtgärdar detta problem om det uppstår, besök: http://www.pokerstars.se/about/emails/ Nu har vi inga specifika instruktioner för comhems e-post tjänst men se gärna under "övriga" då det ger generella tips om vad man kan göra. Om det ändå inte fungerar får du gärna pma mig eller maila oss på support@pokerstars.com (om du kan ta emot generalla mail) så skall vi hjälpa dig. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.