Gå till innehåll

PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Hej Pokserstars,

Min och min frus account har blivet disablet blev dom 22 eller 23 jan, hvor vi då får mail från support 24 jan om vi ska förklara vår relation och sån eftersom vi speller från samma Ip.

 

Det är helt fine, eftersom vi inte har något att dölja, vi speler inte på samma tid iallafall.

Vi giver svar på engång, och får snappt svar tillbaka att det är sickat vidare till case manager, detta var 24 januari, och mer svar än sån har vi inte fått.

 

Och skriver vi för att få reda på va som händer får vi nu ingen svar mer.

 

Kan ni snälla gi någon form får svar så vi vet va som händer, och när vi kan sätta näsen upp efter att det hela är löst igen, eftersom jag gärna vill spela i TCOOP, min konto blev locked typ 20 min innan första turnering i TCOOP startade!

 

Så skulle väre jätte tacksam om någon snäll pokerstars support medarbetare här på forumet kunde hjälpa mig i mitt ärende.

 

kan gärna tage det på mail, men måste då vete va jag kan skrivs i subjekt på mailen, så någon kollar på mailen när jag sikar den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Ferdig,

 

Tråkigt att höra att din utredning har tagit så lång tid.

 

Jag ser gärna över ditt ärende, men tyvärr kan vi inte ta det via pm här på forumet då din användare är ny. Om/när du kan skicka pm så gör gärna det med info till mig. Annars kan du även skicka mail på svenska/norska till investigations@pokerstars.eu med rubriken "Att Karl" så kan jag se vad vi kan göra för att snabba på processen.

 

herrcity - Tyvärr kan jag inte göra något åt PM-situationen då den är baserad på forum reglerna här där antal inlägg/tid som kontot funnits avgör om du kan skicka PM. Men maila gärna enligt ovan.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Helt seriöst. Vad är det för kludd med uttag på pokerstars? Att sätta in deg är inga problem. Sen när man vill göra uttag så blir det nekat och man måste skicka in ID-handlingar och adress. Visst det är inga problem, men seriöst. Give me a break. Är i Australien nu och lirat en del pokerstars. Är det därför jag måste bevisa min hemadress för jag lirat på olika ip? Sjukt töntigt är det iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Anledningarna kan variera och/eller det kan vara slumpmässigt triggat. All in all är det främst till för användarnas säkerhet.

 

Vänligen notera att vår begäran för viss dokumentation är en del av våra säkerhetsprocedurer som har implementerats för att förhindra att bedrägerier tar plats på PokerStars. Detta gynnar både oss, men främst våra användare då det försäkrar säkerheten av spelares konton och personliga uppgifter, såväl som försäkrar säkerheten på vår sajt i övrigt.

 

Vi förstår att det kan upplevas besvärligt men är något av en standardprocedur som inträffar förr eller senare.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Normalt efterfrågas den här typen av information endast en gång (undantag finns givetvis) men om man flyttar till Australien tex så är det troligt att man får verifiera visa delar av sin kontoinformation igen.

 

Hör gärna av dig med pm om det uppstår någon typ av problem.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har precis bytt från Iphone till samsung och pokerstars appen funkar inte till den telefonen? Jag kan ladda hem appen men när jag ska logga in står det att mitt konto är anknutet till pokerstars.eu och inte kompatibelt med pokerstar.net appen. Hur ska jag fixa det? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag har inte gått i ide. Hur lång tid svar tar här kan variera. Notera att den här tråden inte är en support-tråd utan en informationstråd om supporten. Men med det sagt så svarar vi givetvis här också men vill man ha snabbare svar skall man med fördel maila support@pokerstars.eu. De hjälper gärna till.

 

Du skall kunna gå in på pokerstars.eu och downloada appen därifrån då skall du få rätt app, men se annars Android tråden där det är andra som har haft problem med att installera appen:

 

http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/69683-pokerstars-eu-mobil-klient.html

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej!

 

Jag undrar om man får inköpet till SM ME tillbaka om man redan är reggad och sedan vinner en plats till via satellit? Anledningen till frågan är det uttryckligen står att man inte kan avregistrera sig från ME om man vinner en plats i satellit.

(Men iom att jag redan är reggad så...)

 

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...