Gå till innehåll

PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Hej.

 

Jag är nyfiken på mer exakta regler gällande tillåten programvara på Stars.

 

Det står

Verktyg och tjänster som hjälper dig att analysera ditt spel men som inte kan erbjuda dynamiska spelråd i realtid.

 

Innebär detta att mjukvara som tillhandahåller pott & handodds samt EV är förbjudna? Det är luddigt med vad som är ett spelråd eller inte.

 

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det nån svensk support här inne som kan hjälpa mig med ett ärende? Det är så att jag har 2 konton på Pokerstars..ett på Pokerstars.eu och ett på Pokerstars.fr . Fick kontot fryst efter att jag kommit 2a på en turnering och vunnit tillbaka lite pengar som jag satt in..gick inte mycket plus alls. Totalt sätt har jag gått minus om jag räknar alla insättningar, nu när jag äntligen lyckas vinna tillbaka lite så fryser dom kontot?

 

Anledningen vrf dom fryste kontot var att jag hade 2 Pokerstars konton. Men jag har undersökt det hela och man kan ha ett konto på Pokerstars.eu och ett på pokerstars.fr. Så jag hoppas inte att dom försöker blåsa mig. Har spelat hos dom sen 2007-2008 och alltid litat på att dom är ärliga tills nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag har för mig att jag svarat via pm på din fråga.

 

Men som svar på frågan så beror det på, vad som skall verifieras. Det kan tänkas att det kan accepteras men det är svårt att ge förhandsbesked om vad som accepteras eftersom det kan bero på situationen.

 

Skicka gärna in det så tar verifieringsteamet hand om det och hjälper dig.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ordna nu så att du kan välja att ha SEK som kontovaluta på PokerStars! Sen växla till bordens valuta, och få EXAKT samma växelkurs när du cashar i en turre eller lämnar ditt CG-bord, som hos iPoker.

 

Dags att ta ett steg framåt nu efter alla snedsteg sen ägarbytet.

 

Det hade gynnat alla, utom möjligtvis PokerStars i det korta perspektivet, men dessa uttagsavgifter jag som spelare drabbas av är fan inte ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
jag sitter och försöker logga in på min bärbara eftersom jag inte är hemma, och kan inte logga in för det står att jag är inloggad på en annan dator. Det kan vara så att jag glömde stänga av min dator hemma, eller så är jag hackad. Vad gör jag nu?

 

//Denta

 

 

Stäng ned, starta om skiten, och logga in igen. Hänt mig också trots att jag inte varit hackad eller inloggad nån annanstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stäng ned, starta om skiten, och logga in igen. Hänt mig också trots att jag inte varit hackad eller inloggad nån annanstans.

 

Sagt och gjort, även kollat och datorn hemma är även den avstängd så nu är det verkligen någonting som inte står rätt till. Man brukar iofs få mail om det är så att man loggar in från annan ort, men det har jag inte fått så.

 

 

NU KOM JAG IN! EFTER ett 100 tal inloggnings försök! så bara helt plötsligt släpper dom in mig? är det en ide att byta lösenord eller är det bara en bugg?

 

fick svar från pokerstars! Du upplevde vad som kallas för en "hängande inloggning", vanligtvis orsakad av en onormal avslutning av PokerStars-sessionen mellan mjukvaran och servern. Då var allt lungt tack för att jag fick störa ett tag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer som haft problem med klienten senaste dagarna?

 

* Lobbyn är tidvis jätteseg och vägrar filtrera om.

* Waitlist avreggas inte förrän efter 3-4-5st "avregga alla-bock" +nej.

* "Seat me" funkar varannan gång (kan ju vara oflax iom att andra kan klicka innan/samtidigt.

* semiofta idag och igår har jag fått väntetid och ibland missat bord när jag varit först i kön och fått upp "ta plats"..

 

 

 

Bonusfråga:

Är den massiva grå pixliga reklamlisten tillfällig för $5m-Sun.Mill?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Är det VIP Stellar rewards du menar? De kommer fortfarande i $10, $50, $100 som det gjorde 2014. Du bör kunna se dem via Kassa -> VIP Club.

 

Däremot är det ett error att du ser det som du gör i lobbyn. Det är ett "känt problem". - "Vissa .EU användare ser 'Milestone Cash Credit' i PS7 lobbyn istället för 'VIP Stellar Rewards'."

 

Det är alltså endast ett problem med vad som visas i din lobby och inte någon förändring i bonusprogrammet.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Med antagandet om att du spelar på PokerStars.EU så spelar det mindre roll då sidan enligt skatteverket kvalificerar sig som "skattefri inom EES-området".

 

Se: https://www.skatteverket.se/privat/skatter/arbeteinkomst/internationellt/inkomsteriutlandet/pokervinster.4.133ff59513d6f9ee2eb5465.html

 

Hoppas det svarar på din fråga.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan

 

Jag har en liten fundering och undrar hur det kommer sig att det är alltid mellan 50-100 Grekiska spelare som är förreggade till TCOOP turneringarna ?

så har det varit i alla events senaste året och kan lova att dem inte reggar direkt till alla events, varför är det så har ni nån speciell kundhantering för dem? att dem spelar gratis i alla events eller vad är det som händer?

 

kanske finns ett simpelt svar men jag kan inte hitta det

 

//mvh Alex

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alex,

 

Det ser underligt ut, men precis som du antyder en svaret också enkelt. De spelar inte gratis eller hanteras inte fördelaktigt. Utan, det beror helt enkelt på hur licens och pokerskatt dras för spelare boendes/spelandes från Grekland. Skatt betalas där på nettovinst i slutet av varje dag.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...