arigoldd Postad 29 Januari , 2014 Rapport Postad 29 Januari , 2014 Tjena, vore trevligt om nån av pokerstars gubbarna här på forumet kunde hjälpa mig i mitt ärende mvh Citera
PokerStars_Karl Postad 30 Januari , 2014 Rapport Postad 30 Januari , 2014 Hej, herrcity - Det är inte riktigt som Leppo beskrev men vi förklarar gärna mer specifikt vad som hänt och varför det ser ut så, via pm eller email. arigoldd - Se tråden för svar. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
herrcity Postad 30 Januari , 2014 Rapport Postad 30 Januari , 2014 Ok, jag har dock inte möjligheten att pm:a dig då det inte ges möjlighet på forumet, men det kanske du kan ordna. Citera
herrcity Postad 30 Januari , 2014 Rapport Postad 30 Januari , 2014 Dvs. om det är möjligt då jag inte vill lämna ut min personliga mail här på forumet. Citera
Ferdig Postad 31 Januari , 2014 Rapport Postad 31 Januari , 2014 Hej Pokserstars, Min och min frus account har blivet disablet blev dom 22 eller 23 jan, hvor vi då får mail från support 24 jan om vi ska förklara vår relation och sån eftersom vi speller från samma Ip. Det är helt fine, eftersom vi inte har något att dölja, vi speler inte på samma tid iallafall. Vi giver svar på engång, och får snappt svar tillbaka att det är sickat vidare till case manager, detta var 24 januari, och mer svar än sån har vi inte fått. Och skriver vi för att få reda på va som händer får vi nu ingen svar mer. Kan ni snälla gi någon form får svar så vi vet va som händer, och när vi kan sätta näsen upp efter att det hela är löst igen, eftersom jag gärna vill spela i TCOOP, min konto blev locked typ 20 min innan första turnering i TCOOP startade! Så skulle väre jätte tacksam om någon snäll pokerstars support medarbetare här på forumet kunde hjälpa mig i mitt ärende. kan gärna tage det på mail, men måste då vete va jag kan skrivs i subjekt på mailen, så någon kollar på mailen när jag sikar den. Citera
PokerStars_Karl Postad 31 Januari , 2014 Rapport Postad 31 Januari , 2014 Hej Ferdig, Tråkigt att höra att din utredning har tagit så lång tid. Jag ser gärna över ditt ärende, men tyvärr kan vi inte ta det via pm här på forumet då din användare är ny. Om/när du kan skicka pm så gör gärna det med info till mig. Annars kan du även skicka mail på svenska/norska till investigations@pokerstars.eu med rubriken "Att Karl" så kan jag se vad vi kan göra för att snabba på processen. herrcity - Tyvärr kan jag inte göra något åt PM-situationen då den är baserad på forum reglerna här där antal inlägg/tid som kontot funnits avgör om du kan skicka PM. Men maila gärna enligt ovan. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
Ferdig Postad 31 Januari , 2014 Rapport Postad 31 Januari , 2014 Hej Karl Tack så jätte mycket, jag har nu sicklat en mail till dig Citera
simonlofberg Postad 9 Februari , 2014 Rapport Postad 9 Februari , 2014 Time på att ni börjar svara på mail och PM....... Citera
Utdelning Postad 27 Februari , 2014 Rapport Postad 27 Februari , 2014 Helt seriöst. Vad är det för kludd med uttag på pokerstars? Att sätta in deg är inga problem. Sen när man vill göra uttag så blir det nekat och man måste skicka in ID-handlingar och adress. Visst det är inga problem, men seriöst. Give me a break. Är i Australien nu och lirat en del pokerstars. Är det därför jag måste bevisa min hemadress för jag lirat på olika ip? Sjukt töntigt är det iaf Citera
PokerStars_Karl Postad 27 Februari , 2014 Rapport Postad 27 Februari , 2014 Hej, Anledningarna kan variera och/eller det kan vara slumpmässigt triggat. All in all är det främst till för användarnas säkerhet. Vänligen notera att vår begäran för viss dokumentation är en del av våra säkerhetsprocedurer som har implementerats för att förhindra att bedrägerier tar plats på PokerStars. Detta gynnar både oss, men främst våra användare då det försäkrar säkerheten av spelares konton och personliga uppgifter, såväl som försäkrar säkerheten på vår sajt i övrigt. Vi förstår att det kan upplevas besvärligt men är något av en standardprocedur som inträffar förr eller senare. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
Utdelning Postad 27 Februari , 2014 Rapport Postad 27 Februari , 2014 Förr eller senare? Vare gång man ska göra ett uttag så är det alltid nåt som är fel. Går aldrig smooth. Men aja skickat in allt mög nu så får se vad nästa problem blir. Hojt! Citera
PokerStars_Karl Postad 27 Februari , 2014 Rapport Postad 27 Februari , 2014 Hej, Normalt efterfrågas den här typen av information endast en gång (undantag finns givetvis) men om man flyttar till Australien tex så är det troligt att man får verifiera visa delar av sin kontoinformation igen. Hör gärna av dig med pm om det uppstår någon typ av problem. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
ChristyMack Postad 28 Februari , 2014 Rapport Postad 28 Februari , 2014 Fler satelliter till alla EPT event vore guld, ni har många som det är nu men fler skulle inte skada, i alla prisklasser. Citera
papiPope Postad 10 Mars , 2014 Rapport Postad 10 Mars , 2014 Är det standard att satelliterna till EPT slutar 13 dagar innan dag1a? Edit: glöm frågan, ligger uppe nu Citera
PokerStars_Karl Postad 10 Mars , 2014 Rapport Postad 10 Mars , 2014 Hej, Nu har det löst sig, tillfälligt nerplockade eller omlistade. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
aleone Postad 13 Mars , 2014 Rapport Postad 13 Mars , 2014 Jag har precis bytt från Iphone till samsung och pokerstars appen funkar inte till den telefonen? Jag kan ladda hem appen men när jag ska logga in står det att mitt konto är anknutet till pokerstars.eu och inte kompatibelt med pokerstar.net appen. Hur ska jag fixa det? Citera
aleone Postad 18 Mars , 2014 Rapport Postad 18 Mars , 2014 Har du gått i ide Karl? Kanske ska byta namn på denna tråd från Kundtjänst dygnet runt till Kundtjänst när fan jag orkar släpa mig in på forumet Citera
sulla Postad 18 Mars , 2014 Rapport Postad 18 Mars , 2014 Hur vore det att testa att gå in på pokerstars.eu och downloada appen istället? Citera
PokerStars_Karl Postad 18 Mars , 2014 Rapport Postad 18 Mars , 2014 Hej, Jag har inte gått i ide. Hur lång tid svar tar här kan variera. Notera att den här tråden inte är en support-tråd utan en informationstråd om supporten. Men med det sagt så svarar vi givetvis här också men vill man ha snabbare svar skall man med fördel maila support@pokerstars.eu. De hjälper gärna till. Du skall kunna gå in på pokerstars.eu och downloada appen därifrån då skall du få rätt app, men se annars Android tråden där det är andra som har haft problem med att installera appen: http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/69683-pokerstars-eu-mobil-klient.html Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
Utdelning Postad 27 Mars , 2014 Rapport Postad 27 Mars , 2014 Finns det nåt jävla telefonnummer till pokerstars support? Hittar inget på sidan. Riktigt jävla pissdåligt det som precis hände............... /En förbannad kund Citera
PokerStars_Karl Postad 28 Mars , 2014 Rapport Postad 28 Mars , 2014 Hej, Vi har tyvärr inte någon telefonsupport men vi hjälper gärna till via mail på support@pokerstars.eu. Hur kan vi hjälpa dig? Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
Utdelning Postad 28 Mars , 2014 Rapport Postad 28 Mars , 2014 Skickat PM. Dock håller jag på lösa det med support så det är mer eller mindre skitsamma. Tror dock inte något kommer hända tyvärr. Citera
Integrale Postad 4 April , 2014 Rapport Postad 4 April , 2014 Några $109 turbo satelliter till SM-highrollern på söndag timmarna innan start vore fint! Citera
12miccheck Postad 5 April , 2014 Rapport Postad 5 April , 2014 Hej! Jag undrar om man får inköpet till SM ME tillbaka om man redan är reggad och sedan vinner en plats till via satellit? Anledningen till frågan är det uttryckligen står att man inte kan avregistrera sig från ME om man vinner en plats i satellit. (Men iom att jag redan är reggad så...) Tacksam för svar! Citera
badabing499 Postad 5 April , 2014 Rapport Postad 5 April , 2014 Hej! jag vann en ticket till ME(kvalade) men skulle vilja använda late registration då jag jobbar och inte kan spela förerän strax innan 9 Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.