Gå till innehåll

4 SnG å en kopp te - Lilla Fisken i Stora, Stora Havet


henjon

Recommended Posts

OM jag får ordning på psyket och kan integrera pokern på ett rimligt sätt i resten av mitt liv (ungar, tjej, jobb, andra intressen, övrigt socialt) så är iofs målet rent ekonomiskt samma som tidigare: Jag ska kunna dra in på pokern så att det åtminstone kan bli en riktigt sjysst semester om året. Nivå är mindre intressant, även om jag begriper att fler dimensioner i spelet finns att tränga in i ju högre upp man kommer. Jag vet att jag inte har det psyke som krävs för spelet på de högre nivåerna. En bra ABC-lirare med lite bättre trickarsenal och lite bättre och mer vältajmad aggressivitet än snittet av vinnande ABC-lirare känns som ett mer rimligt mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej okej... Ongame är snälla och vill direkt räcka mig en hjälpande hand för att jag ska få en flygande start med min träning att kunna ta utdragningar, fiskspel och sjuka bad beats. $22a - 1bords SnG:

 

***** History for hand T5-13020562-8 (TOURNAMENT: S-985-39640) *****

Start hand: Fri Jan 1 21:27:36 GMT+0100 2010

Table: Table #1 [13020562] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM 15/30, TC)

User: HERO

Button: seat 6

Players in round: 9

Seat 8: sisou (830)

Seat 9: BoghoVR (1525)

Seat 10: Trollerik1 (3880)

Seat 1: Poker-Vasco (1640)

Seat 2: BusT59 (1370)

Seat 3: ruffneg (1660)

Seat 4: x_fredo1979 (1130)

Seat 5: HERO (1510)

Seat 6: super boubou (1455)

sisou posts small blind (15)

BoghoVR posts big blind (30)

---

Dealing pocket cards

Dealing to HERO: [2c, 2d]

Trollerik1 folds

Poker-Vasco raises 60 to 60

BusT59 folds

ruffneg folds

x_fredo1979 folds

HERO calls 60

super boubou folds

sisou folds

BoghoVR calls 30

--- Dealing flop [7s, 2h, Qs]

BoghoVR checks

Poker-Vasco bets 200

HERO calls 200

BoghoVR folds

--- Dealing turn [5h]

Poker-Vasco checks

HERO bets 300

Poker-Vasco calls 300

--- Dealing river [3h]

Poker-Vasco checks

HERO bets 950 [all in]

Poker-Vasco calls 950

---

Summary:

Main pot: 3095 won by Poker-Vasco (3095)

Seat 8: sisou (815), net: -15

Seat 9: BoghoVR (1465), net: -60

Seat 10: Trollerik1 (3880)

Seat 1: Poker-Vasco (3225), net: +1585, [Ah, Qh] (FLUSH ACE)

Seat 2: BusT59 (1370)

Seat 3: ruffneg (1660)

Seat 4: x_fredo1979 (1130)

Seat 5: HERO (0), net: -1510, [2c, 2d] (THREE_OF_A_KIND TWO)

Seat 6: super boubou (1455)

***** End of hand T5-13020562-8 *****

 

 

Vad kan man säga? FY FAN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alltså... Inte för att det är något fel på hans linje i handen, den är väl fullt rimlig. Att det sen är ännu en loser (ROI -28%) som plockar chips av mig är inget att gnöla om egentligen.

 

 

... men kors i jössenamn - jag förlorar INTE en hand där jag dominerar (AT mot QT) trots att dårfisken (limpar först och synar sen min allin från button för mer än halva sin stack och 13x limpen (vem kan förstå sig på dessa puckon?) faktiskt träffar sin dam på flopp. Denna gång har nämligen något gått fel i generatorn verkar det :twisted: och ett ess kommer på turn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är jag dum eller? Varför tror jag att riggen ska släppa bara för att det är nytt år? Åtta bord idag - ITM på ett och ett kvar. Nu senast ut på bubbla i $22 med de sista slantarna när AQ inte kan stå mot 74o. Jag blir nu inte förvånad längre - jag vet att det betyder väldigt lite att jag oftast får in mina marker som favorit.

 

Nåja, jag har åtminstone inte gormat och slagit sönder saker. Få se om jag ska ge mig på lite CG när sista bordet är klart (finalbord 30-manna, jag är 6/9) eller läsa istället.

 

har iaf överlevt några av de sedvanliga toksynerna som jag så ofta på sistone undrat om spelare gör i maskopi med programmeraren. 96s mot 88 t ex. 9 på flopp men jag träffade stege sista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ut sista med AK mot 66. Han limpar först och synar sen för vad som är dominans eller flipp. Uselt, men det vet ju inte kortgeneratorn något om. När jag knappt kan vinna dominerande händer så väntar jag mig heller inte mycket av flipparna - iaf inte de som verkligen betyder något.

 

Är det någon som har något råd av psykologisk art hur man bevarar skärpa och spelglädje i en sån här pokermässigt uselt streak som bara verkar fortsätta och fortsätta. Jag har haft värre downs koncentrerat, men inget under mitt dryga års spelande liknar den kvicksand jag trampat i nu under tre månader. Eller borde jag bara konstatera att om jag blir deppad av detta så är poker ingenting för mig att hålla på med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte läsa hela tråden men har några frågor.

 

Lirar du bara SnG? Enbords eller 30manna? Vilken nivå? Vilken rulle?

Hur är variansen?

 

Jag lirar mest SnG - kanske 70% och resterande 30 uppdelat på CG och turrar. Lirar $11 och $22 med några enstaka skott på $33. Både enbords och 30-manna. Rullen ligger på drygt $2K så visst kan jag lira lite högre om jag vill. Men jag vill se en tydligare vinsttrend på denna nivå innan jag går upp och dessutom fyller borden rätt långsamt över $20-nivån på Ongame så det lär bli svårt att fylla skärmen med bara 30 och uppåt. Har iofs funderingar på att övergå mer mot CG.

 

Variansen... tja haft två i princip B/E-månader på raken nu inkl bonusar. Hade väl innan det ett snitt-ROI inkl bonus på 7-8% och en enda backmånad under 2009 (mitt första hela pokerår). Det sägs ju att även riktigt bra SnG-spelare kan gå B/E över så stora samples som 1000 games. Efter kräftgången denna senhöst och vinter känns det inte minsta otroligt. Det som varit jobbigast på sistone är alla händer där jag får in det som 60- dryga 70% favorit men bara åker på stryk gång på gång. Oftast som aggressor där nån tar en dålig Allinsyn med marginella händer som A7o eller KJ. Det är tråkigt när man har en sämre hand, men när man faktiskt har en legitim pushhand som AT eller AJ och likafullt ändå förlorar så tär det på psyket.

 

Förmodligen är det bättre att satsa på CG där det ju också är mer möjligt att styra sitt spel lite om man vill hålla ner variansen. I SnG måste du ju försöka hålla optimala pushranger och eftersom du har hela stacken inne minst ett par gånger mot en motståndare och måste vinna innan du kan komma i pengarna så blir ju svängningarna stora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjyrre - bb/hand stannar på 0.01 efter dagens CG. :mrgreen: Kortkall - inte bara på premiumhänder utan också bra synhänder mot de tokiga fiskar som fyllde upp främst det ena bordet. Lyckades bara en gång plocka en av dem på nästan 1/4 inköp med en triss.

 

Slaskade lite pokerstars också (skojrulle på $75 som inte ingår i nån redovisning och delas av mig och tjejen) Såg hyggligt bra ut igen i en $4,40 180-rulle där jag låg 20/30 när jag gjorde ett kontrastöldförsök med A9 mot en ganska lös lirare från CO. Han hade ung dubbla min rulle och synade med KQo. Needless to say så slutar detta 60/40-läge självfallet i fi:s favör när en dam landar på turn.

 

Det är tråkigt att pokern började dåligt men jag höll åtminstone humöret uppe trots skitstarten.

 

Imorgon måste kidsen och jag aktivera oss lite mer, får se exakt vad det blir. Skönt med ledighet dock. Två semesterdagar inleder året så vi har 5 lediga dagar kvar innan skola/jobb drar igång igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en ganska bra början på en kombinerad CG/SnG-kväll så känner jag nu igen Ongame igen. Smörja kombinerat med träffar då motspelaren träffat bättre. Senast nu AQ där en dåligt spelande fi synar trebet med 66 och sätter sitt jävla set och får ur mig 1/3 stack efter att Q träffat floppen. Så nu är jag back på de tre CG-borden totalt. Fått in hela stacken 2ggr med AA men ena gången var jag uppe mot ett annat AA. Andra gången på en vecka typ. Fint om man vill ha in mycket rake...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ah! lite kompensation äntligen. Sätter nötflush på river - hela stackarna in och upp nästan ett inköp på bordet.

 

 

 

Annars: as usual. Har pushat 2 ggr i dag i SnGer med KQs. Syn båda gångerna av QQ i blind och bust. Mellan tummen och pekfingret gissar jag att jag sprungit under allin-ev åtminstone 20 av de 25 senaste speldagarna. I kvällens turre var jag i sedvanlig god stil kortkall hela första timmen. Precis före paus plockar jag upp AQs från UTG+2 och höjer 3bb (har 15 kvar) när en spelare efter ställer tycker jag mig inte ha mycket annat val än att syna. QQ där också. Najs bajs typ då inget ess hjälper mig på traven på brädan. Däremot landade en kung - najs tajming!

 

 

 

Nåja - CG:et slutar iaf drygt ett halvt inköp upp och därmed också dagsplus på totalen om än litet. Nu är spelmotivationen helt slut - ska lyssna lite på nyinskaffade Johnny Cash-låtar istället. En musikalisk nöt hoppas jag :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wp sir alternativt "typexempel på varför henjon inte lyckas plussa på sin fjuttiga lowstakes poker"

 

***** History for hand R5-13168319-757 *****

Start hand: Mon Jan 4 00:25:59 GMT+0100 2010

Table: Ankara [13168319] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $0.25/$0.50, Real money)

User: HERO

Button: seat 6

Players in round: 9

Seat 7: PR57187355 ($47.25)

Seat 8: HEY_hobby ($68.67)

Seat 10: HERO ($48)

Seat 1: Piere2010 ($9.47)

Seat 2: wisedm85 ($62.71)

Seat 3: wilbre33 ($56.09)

Seat 4: carloletme ($9.50)

Seat 5: hobsbawn_x ($49.25)

Seat 6: noumaiios ($9.25)

PR57187355 posts small blind ($0.25)

HEY_hobby posts big blind ($0.50)

---

Dealing pocket cards

Dealing to HERO: [Kc, Kd]

HERO raises $1.50 to $1.50

Piere2010 calls $1.50

wisedm85 folds

wilbre33 folds

carloletme calls $1.50

hobsbawn_x folds

noumaiios folds

PR57187355 folds

HEY_hobby folds

--- Dealing flop [8h, Qs, 4c]

HERO checks

Piere2010 bets $4

carloletme calls $4

HERO raises $12 to $12

Piere2010 calls $3.97 [all in]

carloletme calls $4 [all in]

--- Dealing flop [8h, Qs, 4c]

--- Dealing turn [Tc]

--- Dealing river [9c]

---

Summary:

Main pot: $29.16 won by carloletme ($27.71)

Side pot 1: $0.06 won by carloletme ($0.06)

Seat 7: PR57187355 ($47), net: -$0.25

Seat 8: HEY_hobby ($68.17), net: -$0.50

Seat 10: HERO ($38.50), net: -$9.50, [Kc, Kd] (PAIR KING)

Seat 1: Piere2010 ($0), net: -$9.47, [8s, 4h] (TWO_PAIR EIGHT, FOUR)

Seat 2: wisedm85 ($62.71)

Seat 3: wilbre33 ($56.09)

Seat 4: carloletme ($27.77), net: +$18.27, [Td, 9d] (TWO_PAIR TEN, NINE)

Seat 5: hobsbawn_x ($49.25)

Seat 6: noumaiios ($9.25)

***** End of hand R5-13168319-757 *****

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett bra löfte för det nya året får bli att posta fler vinnande händer där jag inte känner mig säker på om jag spelade rätt (vilket många gånger lär vara en indikation på att jag spelade dem fel)

 

Den här killen och jag har redan en historia trots att jag inte lirat jättemycket. Han är 23/12 över 240 händer och jag bedömer att han är en ganska kompetent men kanske lite överaggressiv spelare som spelar mycket på att stjäla. Har således trebetat bort honom några gånger med händer som A9s och har även fått honom att lägga sig för en rejäl checkraise på en bra blufflopp i en höjd pott där jag bedömde att han troligen satt lika tom som jag eller i varje fall hade en marginell, svårspelad hand.

 

 

Av det här skälen så testar jag att trebeta med en "trouble hand" som jag nog viker i bb oftast mot tighta spelare som kommer in i potten från tidigare positioner åtminstone. Sen är frågan om mitt risktagande här och senare på floppen är försvarbart:

 

***** History for hand R5-13222073-300 *****

Start hand: Mon Jan 4 00:44:25 GMT+0100 2010

Table: Cairns [13222073] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $0.25/$0.50, Real money)

User: HERO

Button: seat 10

Players in round: 9

Seat 1: baddaxbing ($57.74)

Seat 2: HERO ($46.50)

Seat 4: wisedm85 ($68.74)

Seat 5: ckeptik ($45.93)

Seat 6: --FIFI90 ($36.48)

Seat 7: CCXF ($38.15)

Seat 8: Osmodinhos ($131.40)

Seat 9: TIlna--__89 ($11.50)

Seat 10: The_Dr_Bet ($55.68)

baddaxbing posts small blind ($0.25)

HERO posts big blind ($0.50)

---

Dealing pocket cards

Dealing to HERO: [King of SpadesJack of Hearts]

wisedm85 folds

ckeptik folds

--FIFI90 folds

CCXF folds

Osmodinhos folds

TIlna--__89 folds

The_Dr_Bet raises $1.50 to $1.50

baddaxbing folds

HERO raises $3.50 to $4

The_Dr_Bet calls $2.50

--- Dealing flop [10 of Diamonds6 of ClubsJack of Diamonds]

HERO bets $6.25

The_Dr_Bet raises $12.50 to $12.50

HERO raises $36.25 to $42.50 [all in]

The_Dr_Bet folds

---

Summary:

Main pot: $33.25 won by HERO ($31.75)

Seat 1: baddaxbing ($57.49), net: -$0.25

Seat 2: HERO ($61.75), net: +$15.25

Seat 4: wisedm85 ($68.74)

Seat 5: ckeptik ($45.93)

Seat 6: --FIFI90 ($36.48)

Seat 7: CCXF ($38.15)

Seat 8: Osmodinhos ($131.40)

Seat 9: TIlna--__89 ($11.50)

Seat 10: The_Dr_Bet ($39.18), net: -$16.50

***** End of hand R5-13222073-300 *****

 

Vad jag tror här är att han kan sitta på ett drag eller möjligen par i tior. Eller ett underpar eller bara en esshög hand. Jag tror att han helt enkelt försöker ta kommandot över mig som betat ut honom ur flera potter när jag lägger ett donkbet på floppen. Det är inte omöjligt att han tar synen med ett drag, men det är ju inget jag förlorar på om det inte ett monster. Samtidigt vill jag inte på denna knepiga flopp bara ta en syn och ställas för ett svårt turnbeslut när det finns så många kort som kan träffa hans tänkbara range bra där. Men jag är öppen för att jag är alldeles för aggressiv här av ena eller andra skälet (risk eller gå miste om värde)

 

Tillägg: AJ är också en möjlig hand. Men den här killen har redan visat att han "kan" lägga händer. Han måste ju ta med i beräkningarna att jag faktiskt kan ha gjort en trebet med stål TT+ och i såfall har honom slagen rejält nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lillplus idag men 4bb/100 på de 200 händerna är naturligtvis ett fullt godkänt CG-resultat - särskilt som jag ganska snabbt droppade ner dryga 2/3 inköp på de 4 borden. Var inte många händer som gick till visning heller av det enkla skälet att jag inte hade mycket att vilja gå till visning med. Enda gången jag träffade set så kom det en flopp med tre spader och i det läget kände jag att jag inte kunde ge fi ett frikort i den höjda potten, utan var tvungen att beta när han checkat floppen. Mer is i magen här i hopp om att kunna få ut åtminstone något litet blufförsök på senare gata?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom ihåg att du inte är gift med Ongame, utan du kan hoppa runt och prova dig fram som du vill.

 

Så sant :-) Samtidigt bygger man ju upp en bas med spelaruppgifter ju mer man lirar som är värd något. Även i ett på ytan så endimensionellt spel som DoNs så är det av stort värde att se att mörkarna spelar 10/3 resp 8/6 efter 400 händer när man sitter på button 7bb djup eftersom man då kommer att pusha mycket brett, medan en bb som lirar 35/4 och har notes om att syna allins med sånt skräp som A3o kommer att generera ett mycket mer konservativt spel.

 

Har ett konto på Everest också, den första sajt jag lirade på. Lirar mest turrar där - ingen vidare trafik på SnG och deras VIP-program är ju inte precis "marknadens bästa" eller vad de själva påstår (Alla sajter har iofs marknadens bästa program enligt sig själva :twisted: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apropå HUD-stats: Note to self: Utgå inte automatiskt från att folk kan spela korrekt bara för att deras stats verkar tyda på det. Turbo-DoN $22 vi är uppe på bb 100. Rundfold på bordet till SB som minraisar mig. Han är 12/3 över ca 200 händer. Lite vekt iofs men jag tror att han lägger allt utom slowspelade AA/KK - en risk man får ta att han har. Raisar därför allin med AJ. Han synar - med 88.Förbannat puckospel men en starkt bidragande orsak till min resultatmässiga kräftgång på sistone är att fisken tenderar att vinna särskilt denna typ av flippar när de gör fel. Så ock nu. :(

 

Nåja - dubblar åtminstone annat DoN-bord på samma nivå när AA får in det mot JJ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde verkligen att det skulle vända idag... det gick så bra. Och så skiter sig allt igen med bad beats och förlorade flippar en masse. 4-1 på DoNerna. ITM nu på sista bordet iaf 30-manna. Men det känns ganska tröstlöst ändå. Har dock hittills hållit nyårslöftet om att inte tilta och gapa. Alltid nåt sa fan... :twisted: :twisted: :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AT torsk mot A8 känner vi igen oss eller känner vi igen oss?

 

Och där åker jag ut med AT mot KJ på femte plats

 

Fy fan.

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

Fy fan

 

Jävla förbannade sjuka Ongame kan ni slå av den här jävla våldtäktsriggen nu för HELVETE!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pissfjollan som vann A8 AT (jag hade 66-24 att vinna handen) mot mig är dock kvar - han tog en fin fin syn i BB med Q9 mot A7 och vann - jo så är det. Vissa kan vinna som underdogs hur många gånger som helst. Jag tycker det är en lucky day när jag vinner ungefär förväntat antal av alla de händer där jag går in som dominerande.

 

Backar nästan 4 inköp detta pass. Trots att jag idag hittar ganska många premiumpar och även vinner dem med bra profit. Men marginalerna är emot mig annars. Åker ner på 400 på ett DoN-bord - spelar upp mig till 3000 igen bara för att åka på bubblan efter sedvanlig sekvens av händelser där allt går fel och fel spelare vinner.

 

Ja ja, man lär iaf känna nya aspekter av variansen hela tiden. Djupare downswings har upplevts men just detta med dominanshänder som bara förlorar och förlorar - var inte medveten om att en sån trend kunde hålla i sig så länge. Nu vet jag bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällspasset går bättre gudskelov :-) Tar igen förmiddagens baack och slutar på centen BE. Inget märkvärdig eg utom lite tur på bubblan i en $22 30-manna där jag såg ut att bli utblindad men plötlsligt blev bordet som galet och inte bara en utan tre spelare spelade ut sig själva och jag slutade 4a i vad som för övrigt också blev sista handen i SNGen då ALLA kvarvarande spelare sköt in alla sina marker. Sick.

 

Ännu ett misslyckat satellitförsök i kväll också. Har med hygglig framgång lirat Everests gratissattar till lördagens $2500 frirulle men på Ongame går det bara inte. Tror jag har ganska bra pejl på satellitstrategi men i varje fall på de relativt fåtaliga försök jag gjort så har det varit som förgjort.

 

Som omväxling till whinandet så funderar jag lite över om spelet på olika sajter/nätverk eg. skiljer sig åt på några fundamentala punkter. Jag upplever iofs att Ongame är aggressivare än Everest där jag lirade tidigare. Fler folk som hoppar in från tidiga pos. i turrar/SnG med ganska marginella händer och därmed gör det mer svårspelat eftersom man får färre chanser att pusha med bra pushhänder från senare positioner. Rimligen så ökar det variansen. Å andra sidan så är det troligen så att jag skulle kunna öppna upp min calling range lite och t ex bli mer benägen att syna med händer typ A9-A7 då folk väldigt ofta går in hårt med ess och låg kicker eller överspelar låga par som i varje fall i SnG är -ev att pusha med från tidiga pos. Får analysera det vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill du prova på fantastiskt SnG så ska du pröva Stars. Jätteskön klient, som lämpar sig utmärkt till multitabling (förutom att den inte visar handstyrka), bra struktur, enorm trafik och klen(as?)t motstånd. Minusen är skatten och avsaknaden av RB eller attraktiva bonusar (även om sign-up-bonusen är ganska bra, och reloadbonusarna är ok. Motståndet uppväger i vilket fall som helst detta minus.). Signa upp via Pf så får du en piké-skjorta på köpet 8-) . Finns även åtminstone en sajt som erbjuder extra cash efter clearad bonus, som inte kan tas ut men användas som rulle (om jag minns rätt). Minns inte vad sajten heter just nu iaf.

iPoker har klent motstånd, men programvaran är ganska tiltande imo. I stort sett samma gäller Party.

Nej, jag bedriver inget korståg för att få bort dig från Ongame, men det jag ångrar mest i min karriär är att jag var för trogen i början, och inte provade mig fram mer. Jag höll på ett halvår på Ongame, och swingade mig fram och tillbaka utan att lyckas skapa något stabilt plus. Sedan fick jag 5€ gratis på 24hpoker, och kurvan började i det närmaste peka 45 grader uppåt.

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill du prova på fantastiskt SnG så ska du pröva Stars. Jätteskön klient, som lämpar sig utmärkt till multitabling (förutom att den inte visar handstyrka), bra struktur, enorm trafik och klen(as?)t motstånd. Minusen är skatten och avsaknaden av RB eller attraktiva bonusar (även om sign-up-bonusen är ganska bra, och reloadbonusarna är ok. Motståndet uppväger i vilket fall som helst detta minus.). Signa upp via Pf så får du en piké-skjorta på köpet 8-) . Finns även åtminstone en sajt som erbjuder extra cash efter clearad bonus, som inte kan tas ut men användas som rulle (om jag minns rätt). Minns inte vad sajten heter just nu iaf.

iPoker har klent motstånd, men programvaran är ganska tiltande imo. I stort sett samma gäller Party.

Nej, jag bedriver inget korståg för att få bort dig från Ongame, men det jag ångrar mest i min karriär är att jag var för trogen i början, och inte provade mig fram mer. Jag höll på ett halvår på Ongame, och swingade mig fram och tillbaka utan att lyckas skapa något stabilt plus. Sedan fick jag 5€ gratis på 24hpoker, och kurvan började i det närmaste peka 45 grader uppåt.

GL!

 

Har ju faktiskt en liten slaskrulle på stars som jag lirar lite $3-$5 flerbords-SnG ibland. Kan väl inte säga att jag gillar deras klient nåt vidare dock. Sen blir man ju alltid påverkad av hur man faktiskt springer på en sajt och på Stars har jag verkligen grävt skit - särskilt vad gäller handkorten. Det är nåt rent märkligt hur de lyckas undvika att deala mig premiumpar pass efter pass t ex. Tillfälligheter nat.vis, men nu lirade jag ex.vis tre bord. Efter 35 minuter är jag bust på 2 efter fullständig kortkyla och har inte dragit nåt bättre än 88.

 

Party satte jag in $25 på också i början av karriären och lirade tills jag bustade. Kalle Anka-klient. Men annars har du rätt. Tjejen lirar på Pacific och dit har jag nu halvtomhalvt bestämt mig för att flytta min Everestrulle. Där är ju tämligen fiskigt och ganska passivt spel också. Vet att det är flera som klagat över att det är omöjligt att vinna på Ongame men jag har svårt att tro att det eg. skulle vara värre än nånannanstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

apropå det ja... sista turren slutar precis som vore det Ongame: Push med A9 - retard i bb synar med QJo och lilla daaaaaamen sitter så fint på river. Så nä - om inte Stars slutar tävla med Ongame om att rigga mot mig så ser jag inte varför jag skulle slänga in mer pengar där :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...