Gå till innehåll

4 SnG å en kopp te - Lilla Fisken i Stora, Stora Havet


henjon

Recommended Posts

Summa summarum ganska bra pokerlördag, men jag tvingas än en gång konstatera att MTT+henjon = mismatch. Tre st försökte jag mig på att lira idag. Handen ovan är från en everestturre där jag ca 30 min in tripplade stacken med AA. Sen fick jag upp den ytterligare lite till och låg som bäst runt 20:e plats. Och sen var det det vanliga: Korten slutar fullständigt totalt och komplett att komma. Och när jag försöker mig på något move med det halvskräp jag får så vaknar ett bord där folk kan han suttit och foldat för höjningar ett helt varv och det blir alltid höjningar eller syn som följs av en missad flopp för undertecknad.

 

Det känns onekligen som att variansen snart måste dunka in mig hela vägen inte bara till finalbord utan till en klonk för att sannolikhetslagarna ska gå ihop sig.

 

Tur då att SnG:erna gick bra idag också och fixar till ett stabilt dagsplus trots den vanliga motriggen på turneringssidan:

 

14 novemer $94,50 (11 SnG - 6 ITM, 3 MTT - bustasalways; TIIR: $210)

 

Månadsresultat: $150,45

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är en ganska intressant hand som visar på ett av de typiska problem man konstant har att hantera i SnG:er. Jag har i princip inga reads på den här spelaren - vi har aldrig mötts tidigare och på de 11 händerna som spelat är han 36/18 vilket kan vara både en TAG med bra kort och en LAG med dåliga. Eller bara nån såndär mittemellan typ som inte riktigt passar i något av facken.

 

Vi tar handen först:

 

***** History for hand T5-9106770-11 (TOURNAMENT: S-988-30674) *****

Start hand: Sun Nov 15 21:30:41 GMT+0100 2009

Table: Table #1 [9106770] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM 25/50, TC)

User: HERO

Button: seat 5

Players in round: 10

Seat 6: lady1991xx (430)

Seat 7: HERO (1230)

Seat 8: MRXTRA11 (2010)

Seat 9: Jay_C21 (1790)

Seat 10: macolman (1250)

Seat 1: FactorSNFS (1400)

Seat 2: sisleey (2920)

Seat 3: Santana Br (1275)

Seat 4: mikemolto111 (1455)

Seat 5: sulsifsen (1240)

lady1991xx posts small blind (25)

HERO posts big blind (50)

---

Dealing pocket cards

Dealing to HERO: [King of SpadesQueen of Diamonds]

7 folds

sulsifsen raises 125 to 125

lady1991xx folds

HERO raises 1180 to 1230 [all in]

sulsifsen calls 1105

---

--- Dealing flop [7 of SpadesAce of Spades9 of Diamonds]

--- Dealing turn [2 of Clubs]

--- Dealing river [4 of Hearts]

---

Summary:

Main pot: 2485 won by sulsifsen (2485)

Seat 6: lady1991xx (405), net: -25

Seat 7: HERO (0), net: -1230, [Ks, Qd] (HIGH_CARD ACE)

Seat 5: sulsifsen (2495), net: +1255, [Ace of HeartsJack of Clubs] (PAIR ACE)

***** End of hand T5-9106770-11 *****

 

Utgången är förstås helt ointressant annat än att jag gör en både bra och dålig läsning. Den braiga är att jag tror att det här är en spelare som höjer ganska brett från knappen och således ligger efter eller flippar i merparten av fallen mot min KQ. Han vet ingenting om mig än och har ingen anledning att anta annat än att jag spelar tillbaka med en tämligen stark hand. Jag bör alltså ha en mycket god FE när jag gör detta aggressiva tillbakaspel på en blindsnivå som normalt är lite för låg för det.

 

Den dåliga läsningen är att jag felaktigt antar att han begriper sig på basic ICM utan att egentligen ha något som helst skäl att förmoda det. För att kunna syna mig här med AJo så måste han ha mig på en tämligen vid shoverange här. Men han inser vare sig detta rent allmänt eller hur dåligt det är för honom att ta vad som troligen är en flipp i genomsnitt (ett antal lägre par, dominerande AK, AQ och sen kanske KQ, AT och nån till som han har viss fördel mot).

 

Rätt spel i det här läget är därför snarare att bara syna tror jag och sen skjuta direkt på floppen om brädans textur ser bra ut. Mot vilken decent reg som helst så tror jag däremot att det är helt korrekt att shova här: Min stack har redan sjunkit och jag behöver ta tillfällen i akt för att bygga på den. Men mot random okänd: fel fel fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söndagens poker i sammandrag:

 

Det gick skit först, sen gick det lite bättre och på sista bordet (en $22 SnG) gick det riktigt bra med en miniklonk. Den vände upp resultatet till grönt och vi kan därmed summera en riktigt schysst pokerhelg där ett trist back efter 40% av månaden för nu i varje fall vänts upp till ett semihyggligt plus (ROI +7% ca)

 

Intressant exempel på pokerpsykologi på sista bordet. Jag hamnade HU mot en kille som lirat aggressivt men - tyckte jag - bra innan. Han kändes mycket svårare än de ganska vektajta typer jag haft tur att ställas HU mot senaste dagarna på flera bord och bombat ut framgångsrikt. Jag kom in med ungefär dryga hälften av hans stack och kände mig också i mentalt underläge. Men jag beslöt mig för att sharkscopa honom för att få lite mer kött på benen. Och minsann: Han var en rätt stort förlorande spelare - således rätt dålig LAG. Nu är ändå en sån svårare att möta HU än en vektajt spelare naturligtvis, men jag beslöt mig för att han troligen skulle gå lite för aggressivt och samtidigt bli osäker om han ställdes inför svåra beslut och då ev. ocskå ta felaktiga syner - aggro som han i grunden var. Det visade sig vara en riktig tolkning och med lite tur i främst en hand där vi var AI och jag träffade en sexoutare på rivern så lyckades jag vända på steken och besegra honom.

 

15 november $27 (9 SnG - 4 ITM; 1 MTT - bust; TIIR: $176)

 

Månadsresultat: $177,45

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helgens nöt var dock inte pokervinsterna, utan snilleblixten (med viss hjälp av tjejen bör väl erkännas :-)) att införskaffa en elektrisk braskamin från Clas Ohlsson till min kyliga lägenhet (den är dragig, tar in fukt och värden snåleldar så att man vill önska på honom åtminstone riktigt plågsamma hemorojder). Nu har jag kört den ca 4 timmar på halv effekt och istället för 18,7 grader och kyliga luftpustar från fönstren är här varmt och behagligt och det känns riktigt mysigt :-) Enligt mina beräkningar kan man elda på runt 6 timmar om dan på halv effekt (verkar räcka gott) för runt 200 spänn mer i månaden på elen. Det känns som peanuts för att trivas hemma istället för att gå runt och småfrysa och vara irriterad.

 

Kaminen ser visserligen rätt "UK" ut som exet skulle uttrycka det. Men här kan man möblera utan hennes censur så who cares :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär... fjärde raka gröna och nu står det 7-7 i plus/backdagar denna blöta novembermånad. Spelar usla 1cash-6bust på vanliga SnG:erna men 5-4 på DoNsen + att nästan alla cashar kom på 20-dollarsborden gör att jag landar upp ändå. Dessutom en tia på 20 minuters CG på 2 bord.

 

16 november $45,34 (12 SnG - 5 ITM; TIIR: $185, CG +$10,34)

 

Månadsresultat: $222,79

 

Sprang in i ett antal riktigt fiskiga synare idag - såna där där man nästan tappar hakan - och hade dessvärre knappt turen med mig i nåt av fallen. Alltid jobbigare att tappa mot en fisk :twisted: Men, men... känns som jag spelar hyggligt bra just nu. Har fått upp aggressionsnivån något snäpp till och samtidigt tajtat till och bort en del onödiga spel från tidigare positioner. Har för närvarande stats på 14,87/10,69 med en AF på 2,5. I det ingår nånstans runt 50% DoN. Skulle tro att jag kanske ligger på ca 17/13 eller nåt i vanliga SnG. Tror det är ganska bra stats, men det säger naturligtvis inget om att man verkligen spelar/inte spelar händer vid rätt tillfällen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 november - inget spel

18 november - $66 (10 SnG - 3 ITM; 1 MTT - bust; TIIR: $176)

 

Månadsresultat: $142,79 (felsummering $14 från tidigare dag också avdragen)

 

4 gröna i rad bröts. Rejält ned med usla handkort och flera esshöga händer som träffade allin mot höga och mellanhöga par. Illavulna kort i kvällens turre också - inte ett enda par tror jag på närmare en och en halv timme och inget högre än AJ.

 

Bättre lycka imorgon önskas mig själv! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19 november $11,91 (4 SnG - 2 ITM, TIIR: $66, CG -$2,09)

20 november $67 (8 SnG - 2 ITM bonus $100, 2 Mtt - bust; TIIR: $143)

 

Månadsresultat: $221,70

 

Lillplus på torsdagen, back idag om det inte varit för $100-bonusen som jag grindat ihop. En vinst, en andra plats, i övrigt bara uppförsbacke. Överspelade nog ett par i ess i ena turren, men det är svårt att veta hur man hanterar två synare pre på en höjning 3bb som båda visar intresse med potbet på en flopp T44. Det känns som att man borde ligga rätt bra till - så jag shovade. Idiotiskt då det inte var nån dragbräda, men pengarna hade nog åkt in ändå. Jag låg bra till mot den ena spelaren - båda synade - som hade damer. Den andre hade synat in sig med 54 i hjärter. Inget att säga om - han liksom jag satt med dubblad startstack och ca 60 bb djup. Men surt surt surt. Klassiskt också - efter en tidig dubbling hade jag suttit 40 min med bara komplett skräp och inga lägen ens för spekulativa syner. Nån enstaka blindsteal bara. Lätt hänt att man reagerar så som jag gjorde då när det äntligen kommer något.

 

Ingen stor motivation för pokern just nu trots + Får se hur det blir resten av månaden. Borde kanske nöta lite mer cashgames ett tag istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ganska mycket CG ikväll - 331 händer och drygt 1 inköp upp vilket väl är godkänt antar jag. Hälften av detta lilla plus (jag lirar än så länge bara NL30) åts upp av SnGerna. ITM visserligen på två 30-manna, men inte mycket mer än så då jag åkte ut som sexa i båda. Båda två dessutom med att jag precis ITM får ett mellanpar (88 resp 99) efter att ha suttit kall som en isbjörn en lång stund innan. Push och syn av QQ resp AK som stod resp. träffade en stege.

 

Jag ligger ca 20/9/1.38 över mitt blygsamma CG-sampel än så länge på blott 1,5 K händer. Borde jag öppna upp lite mer? Raisa mer? Jag höjer som regel nästan alltid när jag öppnar en pott, men synar in mig ibland i position med händer som känns lämpliga för det ändamålet.

 

21 november $16,85 (4 SnG - 2 ITM - TIIR: $55; CG 331 händer +$41, bb/100 = 21)

 

Månadsresultat: $238,55

 

Dessutom: Ongamerullen på alltimehigh idag och för första gången över $2K! Småsmulor i den här världen och egentligen småsmulor för mig också. Men roligt ändå - en tiodubbling av kapitalet på ett drygt halvår får väl ändå ses som hyggligt av en relativ nybörjare i den här tuffa biznizzen? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice CG-spring:

 

22 november $59,69 (235 händer, bb/100=42,51)

 

ganska exakt +2 BI

 

Månadsresultat: $298,24

 

Detta utan några särskilt fantastiska händer egentligen. Inget bättre än JJ, en enda AK. Sluthänder: en enda triss. Den var å andra sidan utomordentligt viktig eftersom den kom i en trebetad pott med två motspelare där allt resterande i stackarna åkte in på floppen och båda visade sig sitta på färgdrag.

 

En hand jag funderar på om jag spelade fel:

mycket litet sample på FI: 26/11 över 46 händer.

---------

NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $0.15/$0.30, Real money

User: HERO

Button: seat 7

Players in round: 9

Seat 9: hobsbawn ($39.06)

Seat 10: HERO ($30.42)

Seat 1: lomanedos ($31.44)

Seat 2: jufrldez1 ($5.25)

Seat 3: j7g6r7gLOL ($27.56)

Seat 4: christyl3 ($6.79)

Seat 5: desadek ($5.70)

Seat 6: spirit104 ($31.43)

Seat 7: Tina 19 88 ($5.55)

hobsbawn posts small blind ($0.15)

HERO posts big blind ($0.30)

---

Dealing pocket cards

Dealing to HERO: [10 of Hearts10 of Diamonds]

lomanedos raises $1.20 to $1.20

7 folds

HERO raises $3.70 to $4

lomanedos raises $5.60 to $6.80

HERO calls $2.80

--- Dealing flop [9 of HeartsAce of Clubs7 of Diamonds]

HERO bets $10.35

lomanedos folds

--------------------------

Summary:

Main pot: $13.75 won by HERO ($13.07)

Seat 10: HERO ($36.69), net: +$6.27

Seat 1: lomanedos ($24.64), net: -$6.80

--------------------------

 

Mitt tänkande på de olika gatorna: En öppningssatsning 4bb från den här positionen i NL30 verkar oftast betyda "Bra hand som jag vill skydda, kanske framför allt undvika spekulativa syner från esshöga händer". Någonstans i häradet 99-QQ och AK. Lite beroende på kanske vi kan addera även KK och AQ. En och annan ren bluff är naturligtvis möjlig, liksom kanske några lägre pocketpar och rentav AJ. Jag tror att jag ofta ligger efter, men jag vill inte lägga en så här bra hand när jag vet att jag får spela HU och jag vill också reppa en riktigt bra mothand för den händelse att en besvärlig flopp kommer. Det finns ju också en möjlighet att han lägger den svagaste delen av sin range och då har jag ändå vunnit 4bb vilket inte är ett dåligt resultat.

 

När han fyrsatsar men med ett belopp som ger mig lockande synodds så blir det svårare. Hans stack är tillräckligt stor för att ge acceptabla, implicita odds för den händelse jag träffar set. Men det här är en svår situation och kanske talar ändå mycket för fold då jag tror att jag oftast är dominerad - kanske dubbelt så ofta som jag dominerar - och flippar någon enstaka gång.

 

När jag nu ändå synar in mig och ett ess kommer på floppen så känns det som att jag egentligen bara har ett val: Jag tror att merparten av hans range är par och därmed är esset ett dåligt kort för honom. Checkar jag kommer han dock troligen att beta för att skydda sin hand och om jag då försöker bluffa ut honom med en shove så tror jag risken är stor att han ändå känner att han måste syna. Alltså betar jag ut ett 3/4-pottbet. Med detta ställer jag honom också inför ett svårt val de gånger han sitter med JJ eller QQ då han ju ligger efter både mina esshöga händer och mina eventuella QQ/KK.

 

Nu fungerade det uppenbarligen denna gång - jag tror faktiskt att han muckade en bättre hand. Men är det ett för riskabelt spel i längden och borde jag ha vikt pre efter fyrbeten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inga implicita odds att syna en 4-bet för set. Du vill inte ha en flopp ur position i detta läget så antingen 5-bettar du och får in det preflop, eller så viker du. Om du ger han en så snäv och stark range preflop så gör du bättre i att flatta och kolla floppen istället för att trebetta honom. Du hade tur denna gång att floppen levererade ett A och han troligtvis satt på QQ,KK.

 

Handen är överlag slaktad. Syna 4-bets 100bb effektiv, donkbetta en flopp som träffar hans range så bra osv. inge vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Jag lurade mig nog på den relativa styrkan i den egna handen. Som läget är med stackar och positioner inser jag att det är bättre att spela handen som du säger för traditionell setmining + möjligen, möjligen försöka sig på en mindre checkraisebluff om ett ess träffar eftersom jag fortfarande tror att merparten av hans range inte är ett ess + att random spelare på nivån (mig själv inkluderad :-)) tenderar att vara överdrivet rädd för ess på floppar när man sitter med högre par själv.

 

Jag har ju än så länge lirat väldigt lite CG (inte mer än 3-4K händer totalt tror jag) och har eg. bara SnG-erfarenheten och en del teori att luta mig mot. Så här inledningsvis vill jag dock gärna se många händer där degen går in pre vid bordet för att få kläm på rangerna folk faktiskt spelar med. Ett allmänt intryck är att det är en salig blandning av snortajta spelare som typ trebetar KK+ och folk som - utan att eg. vara extremt lös eller aggro - lätt kan dra in degen pre mot trebetar med händer som 77 och AQs, trots ganska stackdjup på åtminstone 30bb. Och inte sällan få syn av något ganska likvärdigt. Vet inte om jag borde ta en del marginella fembetspushar så här i början som i den här handen just för informationsvärdet? Det stämmer iofs dåligt med min naturliga ganska tighta stil men är kanske ändå något som lönar sig i längden, åtminstone om det verkar vara återkommande spelare? (Jag förutsätter att jag blir kvar på nivån eller strax över ett hyfsat långt tag)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kutar på riktigt nice nu. Lillplus på ett cg-pass mellan tvättstugebesök och hämtning på scouterna. Sen ett SnG-dito som gav ett bra överskott efter fina vändningar på flera bord. Roligast var en $10 DoN där jag åkte ner på runt 100 efter en ganska taskig syn av någon på min push. Jag tryckte förstås in det som blev kvar efter postningen av ante på 60 (bb var uppe i 400). Sen glömde jag bort bordet skam till sägandes - det var kritiskt bubbelspel på flera andra. Plötsligt efter ett par minuter kommer jag på det igen och inser att ingen "busto-skylt" dykt upp från klienten. Jag tittar - och ser att stacken är uppe över 2000! Tydligen vann jag den första handen mot ett par inblandade och kom upp i runt 500. Sen gick nån hand emellan innan jag hamnade allin i stora mörken. Där gick tydligen flera spelare med och jag vann den potten med! Nu blev jag lite uppmärksam igen och faktiskt - det slutade lyckligt med en cash :mrgreen:

 

Spelet varierar verkligen på bubblor beroende på vad för typ av spelare som kommer dit. Idag hamnade jag på en som verkligen gick efter skolboken med 3 kompetenta motståndare: Med stackar som varierade mellan kanske 6-7 och 14-15 bb var det bara push/fold hela tiden och med mycket enstaka undantag fick bb aldrig någon rundfold till sig. Andra gånger kan man ju se både minraisar, dumma limpar och rundfoldar stup i kvarten.

 

23 november $77,43 (7 SnG - 5 ITM; TIIR: $110; CG - 148 händer +$7,43)

 

Månadsresultat: $375,67

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så får jag för mig att lira en rebuy igen. Undrar varför... Glömmer ju bort att det är alla donkfiskars lilla julafton där man kan bli nedsynad av vad som helst som också träffar förbluffande ofta. 10% av stacken borta direkt när en synare med T2 träffar mot mina par i åttor. Lika bra att jag inte försökte bluffa ut honom - här släpper folk ofta INGENTING.

 

Är ju iofs bara att försöka justera strategin efter detta, men problemet är att då får man inte förflyttas till Antarktis så fort man reggar sig på en turre. Nåja... det blir ett par turrar till ikväll och kanske, kanske kan jag åtminstone få komma till norra Belgien eller nåt :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute ur rebuyen... Ligger typ 400 av 600 kvar och det är nån minut kvar. När jag höjer 3bb från button och blir höjd av ganska lösa SB känns det som att jag lika bra kan chanssyna med K8. Floppen kommer med en 8. Han betar - jag chansar och trycker. Han synar och visar raketerna. Jag hojtar av glädje när kungen faller på rivern - innan jag ser att den ger honom en färg. Nice. Naturligtvis ett gravt överspel av mig dock.

 

Facit av en timmas spel:

 

Bästa hand: Par i åttor - nada result

AK - missade floppen - fick vika på turn

En vunnen hand - en hålstege på turn gav knappa tusen

I övrigt - ingenting. Skräp, skräp och åter skräp.

 

Everestturren fick jag däremot upp den till 450 nerrasade stacken till 2800 i två lyckosamma potter - nr 2 ett bra set. Men sen slog det över till kyla, kyla, kyla igen. Förutom den 7:e eller 8:e raka missade AK-handen. Nere på 2500 nu och nånstans runt mitten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tja... ut i den andra turren också. Stacken smalt långsamt ihop trots den antarktiska kylan. Till slut bara att gå allin på blank turn med nötfärgdrag med de sista 1200. Spelare med drygt 2000 mer i stacken bestämmer sig för att ta synen - med två överkort och utan drag. Blank på river ger honom bättre kicker till sitt ess och därmed vinst. Fint.

 

Inte en ynka dollar så här långt och bust på 5 bord av 6. Vann dock en hand jag låg under efter en push med K7 mot 99 i en 30-manna där vi närmar oss finalbordet. Men burr... det är kallt och backet efter det fina streaket kommer att bli ett faktum om inget under inträffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe... nej, såna här kvällar går INGENTING. Push med Ace of Spades6 of Spades - sb synar med TT. Två spader på floppen, men sen tar det slut och jag är busto i 30-mannan också. Runt en tredjedel av månadens vinst på väg att utraderas.

 

 

edit - och där åkte jag in och tappade hela stacken med QQ mot KK. Felaktig read - spelare höjer sällan 5bb i första läget med den handen på låga nivåer. När han fyrbetade mig anade jag oråd men det är inte mycket att vinka på i det läget. Eller borde jag vikt damerna och kommit iväg med 1200 kvar i stacken? Kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla stilenligt jag åker ut på sista bordet - på plats 8, två från pengarna. En tysk fisk limpar från mellanposition - alla andra foldar och jag stöter med 9 bb från button med 77. Oj vad den lilla fisken tänker... (han har 38/4 så jag bedömer att det är troligare att han limpat nåt suitat jävla skit än att han slowspelar ess) Till slut synar han - med A4 i spader! Ess på rivern. Efteråt undrar han varför JAG pushar med 77. Vad ska man säga???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fet jävla spya på den här pokerkvällen. Återigen frågar jag mig varför jag ska lira turrar? Jag får ju bevisat gång på gång att jag saknar positiv varians i dem. De streaks jag ibland kan se min tjej få när hon turrar - hon vann ju också 2K härom månaden - det händer bara inte mig.

 

Ja ja meningslöst att whina mer, bara att summera:

 

24 november $144,05 (6SnG, 2 MTT - 0 ITM! TIIR: $144. CG -$0,05 på 166 händer)

 

Månadsresultat: $233,62

 

Det ända plusset med dagen är att se att jag kan gå BE på cg:t trots skithänder en masse även där (inget bättre än JJ, en AK, en AQ ingen sluthand bättre än en straight som jag dessutom förlorade mot en högre dito, inga trissar. Jag tycker fortfarande SnG är roligare på många sätt, men det är nog dags att börja fundera mer över var framtiden ligger. Samtidigt tror jag ju att jag med undantag för den fina september har legat på minussidan på flytkontot hela hösten och därför inte plussat mer än mycket marginellt förutom bonusar och rake races. Sen är ju inte NL30 platsen för den som vill ha action direkt heller... Ja, ja vi får se. Ska jag göra allvar av mina planer att hoppa till en annan ongamesida i december för att grinda en bonus där så måste jag nog bestämma mig för i huvudsak en av alternativen pga deras racestruktur som är uppdelad mellan CG och turrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SnG:erna går sjukt dåligt just nu... Vinner en och annan allin men allt neutraliseras av ett jävla fittigt missflyt när det verkligen gäller.

 

Nu har jag torskat 12 raka - varav 3 DoN:s helt sanslöst. Förbannade jävla Ongame. Jag börjar tro att det ligger nån sanning i folks snack om att det är extra swingigt. Nu åkte jag dit när jag - på 5:e plats på bubblan - pushade med KK från button. 6:an synar med A8 och esshelvetet landar på rivern. Bara en av dagens fittutdragningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...