stackbrat Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Har för mig att jag läste att man kunde ladda ner filmer från er site. 1. Vilket format får man då ner dem i? 2. Är det något kopieringsskydd på dem eller kan man lägga över dem till sin Ipod? 1. wmv 2. Vi kommer DRM skydda dem så småningom, just nu är det ingen licensiering på filerna, vi trackar bara vem som laddar ner och hur ofta och från vart etc. Citera
Tottyville Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Inte tillräckligt med dig för att kunna göra det och inget jag är särskilt bra på. Men av det lilla vi har spelat och händer jag läst så verkar det som att du ganska ofta använder händer till fel saker, precis som många andra på Svs. Inte just nu. Kan du utveckla det fetmarkerade. Citera
Metaddict Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Ifall jag märker att det sitter folk som trebettar mig hela tiden så brukar jag tighta upp ur pos och syna in en bred range mot deras omslag när jag sitter i position. En annan sak man kan göra på framförallt knapp är att sänka sin raisesize litegrann så att du dels får bättre odds på dina steals och dels kan du syna fler trebets. Ändrar du verkligen preflopsize efter vem som sitter i blindsen? Citera
-PK- Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Ändrar du verkligen preflopsize efter vem som sitter i blindsen? Yes. Min defaultsize är 3bb men sänker den 0.5bb mot aggressiva 3bettare. Det blir såklart ännu mer användbart för de spelare som normalt slår 3,5-4bb som standard preflop men även för mig blir det en viss skillnad. (Nu pratar jag enbart om knappen) Citera
gibbsson Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Vad nickar ni här på PF?Ebi och Punkrockarn har jag luskat ut själv edit: Conspiracy likaså Jag är eisenhower på pc Citera
Snygglenn Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Ebis, du skrev i xlars db att du är stolenmoments på ipoker. Stämmer det eller bsade du? Ser att du sitter på NL10k atm När ska du gå upp mot blom90? Citera
ebisumaru Postad 9 April , 2009 Författare Rapport Postad 9 April , 2009 Varför så ont om nya videos nu? Coacherna har varit lite dåliga på att lägga upp videos, fått förhinder osv. Vi jobbar på att ordna lite fler, kommer att läggas upp filmer lika ofta som innan snart. Ebis, du skrev i xlars db att du är stolenmoments på ipoker. Stämmer det eller bsade du? Ser att du sitter på NL10k atm När ska du gå upp mot blom90? Jag ljuger aldrig! Har inga planer på att spela mot blom. Citera
cobb89 Postad 9 April , 2009 Rapport Postad 9 April , 2009 Hur går det för Göran med PLO serien? Citera
Othello Postad 9 April , 2009 Rapport Postad 9 April , 2009 Tyvärr är den tills vidare fördröjd av personliga, helt och hållet icke pokerrelaterade, orsaker. Jag ber om ursäkt för detta och kan i dagsläget tyvärr inte ge något definitivt datum för de avslutande två delarna. Detta är dock inte något ni skall lasta pokercampus för då jag som ni säkert sett inte direkt har strösslat forumet med inlägg de senaste månaderna heller, så skicka flamemailen till mig istället. Citera
kravmärkt Postad 9 April , 2009 Rapport Postad 9 April , 2009 kmr du starta upp någon blogg ebi? Citera
chipstutten Postad 9 April , 2009 Rapport Postad 9 April , 2009 komigen nu campus ! 1 video i veckan håller inte / TuTT, ready 2 sign oFF Citera
Aaaah Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Släpper ni 1 video i veckan?! Å för det får man betala 199/månad? Citera
gibbsson Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 komigen nu campus ! 3-5 videos i veckan håller inte. / TuTT, ready 2 sign oFF fyp Citera
stackbrat Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 komigen nu campus ! 1 video i veckan håller inte / TuTT, ready 2 sign oFF Vi har släppt 7-9 i veckan Sedan start. Senaste 2 veckorna har varit lite sämre och det ber vi om ursäkt för, ska få ordning på detta och komma tillbaks i gamla hjulspår. Citera
ebisumaru Postad 10 April , 2009 Författare Rapport Postad 10 April , 2009 kmr du starta upp någon blogg ebi? nej, det tror jag inte Citera
EAK Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Tror jag lyckades räkna till 94 videos på 95 dagar. Kan ha räknat fel på någon dag eller någon video, but still... Citera
stackbrat Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Tror jag lyckades räkna till 94 videos på 95 dagar. Kan ha räknat fel på någon dag eller någon video, but still... Då måste min estimering ha varit någorlunda korrekt då vi de senaste 14 dagarna släppt väldigt få videos i relation till snittet. Vi tycker nog att en film per dag i snitt sedan launch är ganska bra? Hur tycker ni, är det för lite? Vårt mål är (när vi fått ihop ett intstruktörsgäng vi är nöjda med till antal och kvalitet) att ligga över 1/dag i snitt. Citera
Lemiux Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 finns det några NL50/100 videos på lager? Citera
kravmärkt Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 känns kul att det är så fint väder ute idag. Citera
stackbrat Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 finns det några NL50/100 videos på lager? Finns 12 st i lager men naturligtvis ännu fler om man räknar med NL200 osv, men just de två nivåerna har vi 12 st. Citera
Sand Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 ska ladda upp min video nu När kommer den upp? Citera
ebisumaru Postad 10 April , 2009 Författare Rapport Postad 10 April , 2009 Ja mega, posta lite händer! Jag postade en för ett par dagar sen som jag tyckte va rätt rolig. När jag fått svar på den har jag en mkt bättre på lager Citera
Recommended Posts