Gå till innehåll

The Well - Pokercampus


ebisumaru

Recommended Posts

Har för mig att jag läste att man kunde ladda ner filmer från er site.

 

1. Vilket format får man då ner dem i?

2. Är det något kopieringsskydd på dem eller kan man lägga över dem till sin Ipod?

 

1. wmv

2. Vi kommer DRM skydda dem så småningom, just nu är det ingen licensiering på filerna, vi trackar bara vem som laddar ner och hur ofta och från vart etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 129
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

Inte tillräckligt med dig för att kunna göra det och inget jag är särskilt bra på. Men av det lilla vi har spelat och händer jag läst så verkar det som att du ganska ofta använder händer till fel saker, precis som många andra på Svs.

 

Inte just nu.

 

Kan du utveckla det fetmarkerade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ifall jag märker att det sitter folk som trebettar mig hela tiden så brukar jag tighta upp ur pos och syna in en bred range mot deras omslag när jag sitter i position. En annan sak man kan göra på framförallt knapp är att sänka sin raisesize litegrann så att du dels får bättre odds på dina steals och dels kan du syna fler trebets.

 

Ändrar du verkligen preflopsize efter vem som sitter i blindsen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ändrar du verkligen preflopsize efter vem som sitter i blindsen?

Yes. Min defaultsize är 3bb men sänker den 0.5bb mot aggressiva 3bettare. Det blir såklart ännu mer användbart för de spelare som normalt slår 3,5-4bb som standard preflop men även för mig blir det en viss skillnad. (Nu pratar jag enbart om knappen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför så ont om nya videos nu?

 

Coacherna har varit lite dåliga på att lägga upp videos, fått förhinder osv. Vi jobbar på att ordna lite fler, kommer att läggas upp filmer lika ofta som innan snart.

 

Ebis, du skrev i xlars db att du är stolenmoments på ipoker. Stämmer det eller bsade du? Ser att du sitter på NL10k atm 8-)

 

När ska du gå upp mot blom90? :-D

 

Jag ljuger aldrig! Har inga planer på att spela mot blom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är den tills vidare fördröjd av personliga, helt och hållet icke pokerrelaterade, orsaker.

 

Jag ber om ursäkt för detta och kan i dagsläget tyvärr inte ge något definitivt datum för de avslutande två delarna. Detta är dock inte något ni skall lasta pokercampus för då jag som ni säkert sett inte direkt har strösslat forumet med inlägg de senaste månaderna heller, så skicka flamemailen till mig istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag lyckades räkna till 94 videos på 95 dagar.

 

Kan ha räknat fel på någon dag eller någon video, but still...

 

Då måste min estimering ha varit någorlunda korrekt då vi de senaste 14 dagarna släppt väldigt få videos i relation till snittet.

 

Vi tycker nog att en film per dag i snitt sedan launch är ganska bra? Hur tycker ni, är det för lite? Vårt mål är (när vi fått ihop ett intstruktörsgäng vi är nöjda med till antal och kvalitet) att ligga över 1/dag i snitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...