Gå till innehåll

The Well - Pokercampus


ebisumaru

Recommended Posts

  • Svars 129
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det här kan vara den mest tiltande frågan jag någonsin sett på ett pokerforum. Jag kan ta svaret.

 

Då mendieta är en bra spelare så spelar han för att maximera sitt värde. Ifall det finns premisser och chipstackar under vilka det lönar sig att spela passivt, kommer naturligtvis en spelare som mendieta att anpassa sig för detta. Går att göra fiktiva exempel på att det är givet spel att slänga AA osv. i turneringspoker men det krävs att en hel del osannolikt ska inträffa för att det ska hända.

 

Lol @ århundradets överreaktion. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade ni räknat med att medlemsantalet skulle vara mycket större vid denna tidpunkt?

 

Varför har ni "anställt" instruktörer som inte gjort en enda video?

 

Vi hade inte räknat med något alls, naturligtvis hade vi förhoppningar och när det gäller förhoppningar så hoppas man ju alltid på det bästa.

 

Vi har inte anställt några instruktörer som ej gör filmer, vi har bara en coach på sidan som ej producerat någon film och det är Jeck, men han skulle aldrig göra filmer regelbundet heller, han är med på forumet och kommer eventuellt göra någon film i framtiden om han får sug.

 

edit: även Shahin då men det står i hans profil om anledningen till detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När väljer ni vem som blir "Lärling för ett år"?

 

Om man har coach från eran sida, är man automatiskt med i denna uttagning?

 

Sista datumet var 1:e April och vi fick in 100 talet ansökningar som ska läsas igenom och sedan sker en urvalsprocess så räkna med Maj-Juni. Det är endast medlemmar som kan bli lärlingar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur extremt lite pengar lägger ni på marknadsföring? Har ni försökt att samla inlänkningar?

 

Och varför vill ni inte bli hittade bland sökmotorer????????

 

<META NAME="ROBOTS" CONTENT="NOINDEX, NOFOLLOW"> - Vad i hellan!

 

Tycker ni att mina frågor hade för lite med poker att göra?

 

Vi har synts på helsidor+dubbeluppslag i Pokermagazine, First Poker. Kommer snart synas i ett par tidskrifter till.

 

Gällande sökmotoroptimering så har vi en kontakt som lovat fixa det åt oss snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stackbrat nickar du detsamma på svs?

Ebisumaru vilken spelform tycker du utvecklat dig mest samt spelar du plo?

Iamivar varför tycker du det är så kul att vara allin som underdog?

 

Ja, du kan se mig tilta på 7.5/15+ PLO, dock aldrig högre än 50/100 isåntfall ska jag ha en pungspark å det grövsta.

 

Spelar väldigt lite på SvS dock, spelade där för 1-2 år sen och då mestadels 25/50+ NLHE.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det refereras till "Bolaget" på en del ställen på siten. Men finns ingen information om vad för bolag som driver siten vad jag kan hitta. Är det medvetet?

 

Det är inte medvetet men känner rent spontant att det är ganska irrelevant egentligen? Naturligtvis kan vi tillhandahålla denna informationen till dem som behöver den och har en adekvat anledning till att efterfråga den, i övrigt anser vi att bolagsstrukturen och dyl. inte berör våra kunder då vi ej ber dem köpa aktier i bolaget eller på något sätt investera i oss utan att nyttja en erbjuden tjänst om så faller dem i smaken.

 

Men som svar på frågan: Nej det är inte medvetet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många Omaha-videos har ni?

 

Hur ofta kommer det nya Omaha-videos?

 

Hur många betalande medlemmar har ni?

 

Vi har dåligt med Omaha videos tyvärr, 3 st tror jag vi har i dags dato. Kommer dock dyka upp fler då både jag och Cassano primärt spelar PLO, sen får vi se om Othello kan lägga en kommentar, han har tyvärr varit lite svår att få tag i senaste månaderna så vet faktiskt inte om han kommer avsluta sin PLO serie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man vill testa en månad för 199..kommer det dras 199 nästa månad automatiskt? Hur avslutar man isåfall?

 

Paypal skickar ett mail med information om hur du går tillväga för att avsluta ditt abonnemang i samband med att du registrerar ditt konto.

 

Du har ingen bindningstid på ett bronsmedlemskap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ebismauru - sag din senaste video, och lade marke till att rullen antagligen inte ar tillrackligt "fet" for att lira highstakes...lirar du inte pa SvS langre?

 

Nar du lirar (eller lirade) pa SvS, vilka stakes holl du till mest pa?

 

Slutligen, rangordna de 3 basta spelarna pa SvS plz!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ebismauru - sag din senaste video, och lade marke till att rullen antagligen inte ar tillrackligt "fet" for att lira highstakes...lirar du inte pa SvS langre?

 

Nar du lirar (eller lirade) pa SvS, vilka stakes holl du till mest pa?

 

Slutligen, rangordna de 3 basta spelarna pa SvS plz!

 

 

Du har inte tänkt på att alla spelare kanske inte har inne hela rullen på sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ebismauru - sag din senaste video, och lade marke till att rullen antagligen inte ar tillrackligt "fet" for att lira highstakes...lirar du inte pa SvS langre?

 

Nar du lirar (eller lirade) pa SvS, vilka stakes holl du till mest pa?

 

Slutligen, rangordna de 3 basta spelarna pa SvS plz!

 

Ebisumarus rulle är inte i någon farozon :) Han spelar 50/100+ på SvS när han spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...