Gå till innehåll

Korp i Göteborg?


DjLuppy

Recommended Posts

  • Svars 994
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Gz till året, SKSK! Mkt fint.

 

Ska sammanfatta mitt år senare när jag lirat klart. 4-5 speldagar kvar iaf.

 

Jag och SKSK har snackat om att köra ett vad igen nu i januari, som vi gjorde tidigare iår. Blanda lite träning, teori och spelande fram till EMOP Gran Canaria, som vi båda ska spela. Osäkert om JGrande följer med då jag tror han hade fotboll.

 

Är hemma hos föräldrarna nu och firat jul. Inte blivit så mycket grind de senaste dagarna, men blev MTT-lan tillsammans med JGrande ikv. Förväntningarna var höga inför kvällen och båda satsade på varsin klonk. Allting slutade såklart i misär. Båda har suttit och 1-2tablat sen kl21, och nu sista timman har vi kört Iphonespelsgrind. Vi skrapade ihop en ITM var och varsitt fint back.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt sick att vi skrev exakt samtidigt utan att ha snackat..

 

Mkt sjukt!

 

Spelat klart för månaden och året nu. Blev ca 22-25k händer, inte helt säker då jag har lirat på laptopen sen 19 dec. Mkt nöjd med resultatet iaf, slutade på $15,5k upp. Ca $4-5k på MTTs. Väldigt låg volym där, semibubblade finalbordet under SM samt någon annan mindre klonk. CGet har annars fungerat bra, förutom några "småskott" på 3/6, där jag backat ca 4k där jag stundtals spelat rätt dåligt.

 

Året slutar strax över 800k sek upp. Rätt nöjd med året, då jag uppfyllt de flesta mål jag satte upp inför. Blev ganska exakt 370k (strax över 30k per månad) händer totalt. Inte så himla mkt, men var rätt slö i somras. Hoppas kunna toppa det till nästa år. 2010 kommer bli intressant. Planen är att försöka grinda rätt mkt fram till sommaren, och sen börja plugga till hösten. Känns som att det är dags nu efter 2-3 år av slackande. Gäller bara att hitta något jag är intresserad av, vilket jag har misslyckats med tidigare..

 

Tar paus nu för nyårsfirande och lite andra grejer, planerar att dra igång grinden igen tredje eller fjärde januari. Siktar in mig på 35-40k händer fram till det bär av till Gran Canaria. Har också skrivit ner några nyårslöften som jag hade tänkt hålla, men blir nog som vanligt att dessa inte kommer hållas allt för länge. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...