Gå till innehåll

Korp i Göteborg?


DjLuppy

Recommended Posts

  • Svars 994
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok, det förstår jag. GL med grinden så är det bara att höra av sig ifall du springer på fint och är sugen på coachning! =)

 

 

 

Ty! Det visste jag inte om..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ty!

 

 

 

Turare!?!? Sjuka anklagelser

 

 

 

Skaffa karma-isbjörn hos WWF -> ez game

 

 

 

ty! allt bra i alptoppen?

 

 

 

ty! Har vi lirat cg på ongame eller var det i turren? Ifall du är sugen kan du pma nicket.

 

---

 

Mkt sjuk dag igår, reggade rätt mkt turrar då vi skulle sitta i en bar och kolla OS-finalen. GIck otroligt dåligt till en början, bubblade ett par turrar tidigt och sen pajjade jag glajjerna ngt brutalt mot en fisk hu och var super steamad. Tillslut sitter jag med bara en turre kvar där vi inte ens är nära ITM med 10bb stack och jag är toklack, har "råkat" slö sönder 2 av tangenterna på laptopen och vill bara åka hem. Sen blir det paus i turren och vi börjar lira kinpoker ist och jag avtiltas lite. Sen rullade det på riktigt bra i turren och jag bygger en rätt fin stack, vinner nån flip påväg till ft där jag går in som chip 3a. På ft bustar folk supersnabbt och jag får inga lägen alls och nitar totalt, helt plötsligt är vi bara 3 kvar och jag är chip 2a efter att ha snott lite blinds. Får in 21bb med AQs vs KK mot 3an och dingar river och är hu med hälften så mkt som 1an. Dubblar ganska snabbt med AA vs 89 på 87xx7 och sen spelar vi en helt sjuk match i 1,5h. Jag är nere på 1,5bb 2 ggr och turar sönder för att sedan få ner honom till 4bb och då är det hans tur att tura rätt bra (obv inte lika mkt som mig). Tillslut leder jag med 1,9m vs 1,2m och får in det med 89s vs AKs och drar ut river. Hände säkert en del grejer till påvägen som jag inte komer ihåg riktigt nu men har nog aldrig sprunigt så bra i en turre. Sprang riktigt illa innan iof men den här medriggen va helt osann.

 

Va riktigt skönt att få dinga en lite större turre, har nära ganska många gånger. Gött att få tura sönder en söndag! har i övrigt varit en riktigt kall pokerresa, bustade turren ganska oskönt tidigt in och va väll back mellan €6k-€10k på eurositerna (pallade inte titta på saldot). Ska inte klaga dock, får väll dom där icke-turarna att brinna inombords om man gör det nu :-D

 

Blir lockdown när jag kommer hem, har inte fått in så många timmar som jag velat denna månaden pga semester och liveturrar och sånt. Mars blir det lockdown till EMOP Lissabon tror jag. Har även funderat lite på att hyra en lägenhet i Italien och åka ner till EPT San Remo och sen stanna där i en månad eller så, om jag får in så mkt händer och grinden går enl planerna blir det nog att jag drar dit med min flickvän och bara njuter och grindar. Men först ska man hem till slaskiga Göteborg :-)

 

Som att hamna all in med 6,7s på a,10,3 typ mot a,k o 10,10 eller vad det va och dra 5,6 för att trippla?:D ruuunnniiing gooood

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som att hamna all in med 6,7s på a,10,3 typ mot a,k o 10,10 eller vad det va och dra 5,6 för att trippla?:D ruuunnniiing gooood

 

omöjligt m8 för då har sksk par i sexor samtidigt som dom två andra har par i ess och triss i tior!

 

---

 

GRATTTTIS SK!!!:mrgreen::ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår va det lockdown, grindade 18-05 och sen spelade vi kina till 14 och efter det gick vi på bio. Är ganska speedad nu, blir nog ingen grind idag, målet är att somna innan 12 så att man får fixat en vettig dygnsrytm nu.

 

Ok, jag kan förstå grinden och kinan. Det är ju standard degenerate gambler men normale att gå på bio sen? Fattade mkt av filmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag kan förstå grinden och kinan. Det är ju standard degenerate gambler men normale att gå på bio sen? Fattade mkt av filmen?

 

Ganska ovettigt ja, tanken var att gå på bio och kanske sova en liten stund och sen dra iväg på ett livegame. Livegamet blev uppskjutet ett par timmar och då sket jag i det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt sjuk dag idag, börjar dagen med att snabbt tappa €12k till silcool_84 på ett par vidriga coolers på nl2k, sen tappar jag ett inköp till ganska vidrigt på en annan site och är lite halvtiltad. Då kommer en riktig karatefisk och sätter sig på nl5k och jag plockar ~€15k för att bli be och sen grindar jag in så jag är upp 10k för dan när han vill kliva. Erbjuder honom att spela 50/100 ist och då vill han fortsätta. Första handen på nl10k får jag in det med stege mot stege och typ samtidigt med 99 vs 77 och torskar både så vips va man back 17k igen. Sen börjar fisken att steama rätt bra och synar alla 4bets och spelar passivt så lyckas grinda tillbaka allt och slutar 13k upp på honom. Sista handen vi spelar 3bettar han mig när jag har AA och disconnectar innan jag har agerat. Han har inte foldat mot ett enda 4bet sista halvtimmen så jag har obv ribba här. Tyvärr kommer han aldrig in igen efter handen.

 

Sätter mig efter det och spelar plo där jag miniplussar för att sedan tappa till -€1k för dan på nl1k. Har inga hhs på laptopen men när jag får tag i händerna åker det kanske upp lite godbitar. Har varit en ganska kall månad hittls, lyckades bla backa $10k mot en dyngrak dansk på nl1k i fredagsnatt, var tyvärr inte så mkt att göra där. Ska försöka få in mer volym så man kan styra upp ett bra månadsresultat..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mkt sjuk dag idag, börjar dagen med att snabbt tappa €12k till silcool_84 på ett par vidriga coolers på nl2k, sen tappar jag ett inköp till ganska vidrigt på en annan site och är lite halvtiltad. Då kommer en riktig karatefisk och sätter sig på nl5k och jag plockar ~€15k för att bli be och sen grindar jag in så jag är upp 10k för dan när han vill kliva. Erbjuder honom att spela 50/100 ist och då vill han fortsätta. Första handen på nl10k får jag in det med stege mot stege och typ samtidigt med 99 vs 77 och torskar både så vips va man back 17k igen. Sen börjar fisken att steama rätt bra och synar alla 4bets och spelar passivt så lyckas grinda tillbaka allt och slutar 13k upp på honom. Sista handen vi spelar 3bettar han mig när jag har AA och disconnectar innan jag har agerat. Han har inte foldat mot ett enda 4bet sista halvtimmen så jag har obv ribba här. Tyvärr kommer han aldrig in igen efter handen.

 

Sätter mig efter det och spelar plo där jag miniplussar för att sedan tappa till -€1k för dan på nl1k. Har inga hhs på laptopen men när jag får tag i händerna åker det kanske upp lite godbitar. Har varit en ganska kall månad hittls, lyckades bla backa $10k mot en dyngrak dansk på nl1k i fredagsnatt, var tyvärr inte så mkt att göra där. Ska försöka få in mer volym så man kan styra upp ett bra månadsresultat..

 

Sjukt att steama när man klonkat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt att steama när man klonkat

 

Aaa, va mkt underligt. Rätt tacksamt när han 3bettar 40% av händerna och synar alla 4bets och har en AF på 0,9 postflop. Std ett tag var att jag 4bettar typ 66 och han synar med 72s och checkar ner i pos med 7hög.

 

Sen gick han in i spewmode och degade 200bb över 3bets från och till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...