Gå till innehåll

Korp i Göteborg?


DjLuppy

Recommended Posts

  • Svars 994
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Yes, snackade med honom en del idag, verkar en skön snubbe! Berättade om sina ftp skott och vilka gs pros som var bra/dålig/överskattade och så, va rätt skoj. Han har pos på mig vilket suger då han är rätt reckless och aggro vad jag hört. Lär väll märka det imorgon.

 

ty för lyckoonskningarna btw!

 

gs = ??

 

lycka till, om du går till headsup mot petter kommer jag och hejar irl:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ooooh tilta mig inte.. Orkar inte dra hela skiten men vi blev scammade på biljetterna. fdssdäjgsdgödfkgdfkgödflkgdfg

 

Fick ett mail kl 12 på matchdan där det stog att vi inte får biljetter och att vi kommer få 200% av fullpris i ersättning men det lär vi inte få. Googlade runt lite och hittade ett par andra som råkat ut för exakt samma sak tidigare och dom hade inte en chans att få tillbaka pengarna.

 

EUROTEAM.INFO euroteam.net etc är ett gäng ruttna fitto.r. lite inte på dom.

 

 

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

 

enda ljusglimten är att jag sprungit 20inköp över evt denna månaden men det känns ju typ skitsamma nu. Slutar $62k upp plus ca 50k sek live och minus 20k sek på el classico scamen

 

Brinner inombords nu asså..

 

Jgrande + polare sprang obv bäst i världen och fick tag i tickets på ngt mirakulöst sätt 5 min innan matchstart men vi hade inte lika mkt tur.

 

Må Andreas Gyrre och euroteam brinna i helvete imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...