Bluwajt Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 gaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 Vem fan e Persson? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2009 fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 27 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2009 whine: Flyger hem från malta om ett litet tag. Är så sjukt less på busten å att det inte blev ngt av ett rätt bra utgångsläge och bra lottning. Kanske summerar turneringen och resan sen men det tar nog ett tag. Ska vinna IPTn istället om man får vara frisk en gång i livet. /endwhine puss och kram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Reser hem idag. Åker från hotellet om ca en timma och landar i Stockholm om ungefär 12h. Blir att dygna där sen flyg hem till Umeå vid 11. Jobbig resa, känner mig redan less. Överlag nöjd med resan, upp en del på nätet och live. Ska börja packa lite smått nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Reser hem idag. Åker från hotellet om ca en timma och landar i Stockholm om ungefär 12h. Blir att dygna där sen flyg hem till Umeå vid 11. Jobbig resa, känner mig redan less. Överlag nöjd med resan, upp en del på nätet och live. Ska börja packa lite smått nu Varför flyger du inte med ryanair? Slippa mellanlanding o så =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Reser hem idag. Åker från hotellet om ca en timma och landar i Stockholm om ungefär 12h. Blir att dygna där sen flyg hem till Umeå vid 11. Jobbig resa, känner mig redan less. Överlag nöjd med resan, upp en del på nätet och live. Ska börja packa lite smått nu Same here, tilten på att de gick flyg från zurich dirr jag kom fram men var för sen boka om =( (vi delade taxi till flyget8-) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Varför flyger du inte med ryanair? Slippa mellanlanding o så =) Men hur baller är det? Kollade på Ryanair innan resan men fanns inga flyg som passade tidsmässigt. Sent ute. Same here, tilten på att de gick flyg från zurich dirr jag kom fram men var för sen boka om =( (vi delade taxi till flyget8-) ) Haha motrigg direkt. Aa, anade att det var du, sett ngn bild i din db tror jag. Dygnar i Zurich nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Haha motrigg direkt. Aa, anade att det var du, sett ngn bild i din db tror jag. Dygnar i Zurich nu eller? Sitter här och dygnar inför matteprovet. Märkte precis hela skiten stängde, jag som inte har ätit mer än några M&Ms idag tänkte dra BK men icke, var 10 min sen =( Du är på arlanda antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 27 September , 2009 Rapport Share Postad 27 September , 2009 Sitter här och dygnar inför matteprovet. Märkte precis hela skiten stängde, jag som inte har ätit mer än några M&Ms idag tänkte dra BK men icke, var 10 min sen =( Du är på arlanda antar jag? Haha, kallt. Har knappt ätit ngt idag jag heller, typ en macka och en risifrutti. Sjukt dålig mat på flygplatserna. Japp, mitt flyg går först imorgon kl11. Har dock tagit in på hotell så det känns rätt ok att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 29 September , 2009 Rapport Share Postad 29 September , 2009 Mkt nejs klocka sir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 båda itm? gratz gratz och jobaaa! weeeee. JOBBA NU FFS!!! ping pong show lets gooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! ty för support boys! =) Tror jag såg er vid borden va bara där en snabbis och hejjade, gl nu över avg också =). Hälsade jag? Kommer inte ihåg riktigt, var inte helt med i huvudet under turneringen. Om jag inte hälsade eller va oskön ber jag om ursäkt Mkt nejs klocka sir tyty! --- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 29 September , 2009 Rapport Share Postad 29 September , 2009 Avrundar månaden idag. Lyckades vända $3k back till totalt $1,1 upp vilket känns underbart. Vann även ikväll en satte till IPT kvalet på Lördag. Skulle va fint att klonka den och få freerolla! Åker till Sthlm imorn och hälsar på syrran i två nätter. Sedan möter jag upp skaz och några andra vänner på fredagen för att se NHL premiären i Globen. Lutar väl ev åt CC på fredagnatt. Vi flyger sedan hem lördag och då väntar lagfest vilket ska bli sjukt kul, kan hända att det kommer spåra ur men det blir roligt Pokerbreak m a o fram till söndag då det blir några turrar. Sedan så blir det väl IPT nästa vecka, och sedan SPT veckan efter det. Kommer bli nuts! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 FI spelar 30/24/7.5% 3bet No-Limit Hold'em, $6.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com saw flop SB ($338.40) BB ($600) UTG ($227.50) MP ($978.45) Hero (Button) ($1804) Preflop: Hero is Button with K, J 1 fold, MP bets $18, Hero calls $18, 1 fold, BB calls $12 Flop: ($57) 5, J, 10(3 players) BB checks, MP bets $40, Hero calls $40, 1 fold Turn: ($137) 2(2 players) MP bets $100, Hero calls $100 River: ($337) J(2 players) MP checks, Hero bets $255, MP raises $820.45 (All-In) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 call? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Trips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Trips. Antar att du menar syn? Kanske är lite vek som vill folda. Du får gärna förklara varför du vill syna. Ser inte riktigt vad vi slår som FI tar denna linje med. Är väl en rätt dålig bräda att c/r-bluffa river på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 vi lär väl ändå ligga semilångt ner i vår värderange så vi kan nog vika KJo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 vi lär väl ändå ligga semilångt ner i vår värderange så vi kan nog vika KJo. hmmm? vi kan iofs ha 55... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 30 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2009 Jag tycker nog det är fold med, hade dock inte orkat göra det själv. Edit: AJo, AJs, JTs, TT och 55 är det jag inte viker på river i vbetrangen. Känns ju inte speciellt bra att bet/folda river med våran hand men tror man kan explofolda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Grindat klart för månaden nu, blev 29k händer. Fick in ca 3-4k händer på 3/6 sista dagarna. Månaden slutade iaf på +$18375 CG: +$10725 MTT: +$5321 RB: $2329 Ca $7k upp live också. Men har inte räknat in live tidigare i resultaten så gör inte det nu heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 hmmm? vi kan iofs ha 55...Eller JJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Är väl en rätt dålig bräda att c/r-bluffa river på?Är en mkt bra bräda att c/r bluffa på. Då fi kan VB bra T.or plus kan ha många missade stegdrag, rr flushdrag. Det plus att fi även kan värde c/r sämre J, gör att jag inte hade foldat KJ. Men va fan vet jag om att folda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts