Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

Körde lite idag, 24-19, inte så mycket mer att säga :) Gick helt okej och spela väldigt mycket mot en reg som blivit sämre än när jag mötte honom i början imo så det var lite kul. Ska satsa på att köra 40 st eller mer resten av månaden så det blir rätt okej rb i slutändan också.

 

Kan för övrigt bjuda på en spotifyplaylist jag har börjat sätta ihop. Lägger typ bara in nötlåtar (Döpte den till Nöten :oops:) jag gillar och har en lista med typ 500 artister jag går igenom så kommer nog ta ett tag. Lite tiltad dock att många grupper och artister jag lyssnar på inte finns där, men får göra det bästa av situationen sas. Helst inga hån mot min udda musiksmak :(

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilka frågor är viktiga för dig? Jag pratar gärna lite politik ;)

 

Haha MUF :) De frågor som intresserar mig lite är väl vilka krav det ska ställas på invandrare att anpassa sig till Sverige, att dödshjälp borde vara tillåtet, tycker även vi ska byte till euro och tillåta saker som homoäktenskap och personlig användning av lätt narkotika. Tycker en större del av sjukvården borde privatiseras också även om den allmänna ska finnas kvar för de som föredrar den. Typ det, kanske är något mer, men är inte så insatt egentligen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde lite idag, 24-19, inte så mycket mer att säga :) Gick helt okej och spela väldigt mycket mot en reg som blivit sämre än när jag mötte honom i början imo så det var lite kul. Ska satsa på att köra 40 st eller mer resten av månaden så det blir rätt okej rb i slutändan också.

 

Kan för övrigt bjuda på en spotifyplaylist jag har börjat sätta ihop. Lägger typ bara in nötlåtar (Döpte den till Nöten :oops:) jag gillar och har en lista med typ 500 artister jag går igenom så kommer nog ta ett tag. Lite tiltad dock att många grupper och artister jag lyssnar på inte finns där, men får göra det bästa av situationen sas. Helst inga hån mot min udda musiksmak :(

 

 

En del som inte var min stil på listan, men jag skulle nog inte kalla den udda (hittills). Fick iaf för mig att det här kanske kan passa dig efter att ha kikat igenom den:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En del som inte var min stil på listan, men jag skulle nog inte kalla den udda (hittills). Fick iaf för mig att det här kanske kan passa dig efter att ha kikat igenom den:

 

Var helt okej, även om de flesta låtarna verkade lite sega för min smak. Gillar oftast sega artisters lite snabbare låtar sas :P Tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fanns en del guldkorn på listan :) Switchfoot ligger mig varmt om hjärtat men var oerhört längesen jag lyssnade på. Rysningar :)

 

Okej, najs :) Japp dom är bra!

 

Exempel på sega bands snabba låtar pls!

 

Kanske uttryckte mig lite donkigt men skulle säga att Shine och Hello med Take That är exempel, även Cecila och Kodachrome med Simon & Garfunkel, You and I both och On Love, in Sadness med Jason Mraz. Kommer som sagt lägga in en del annat i framtiden och updateras ju även för er så håll koll imo :)

 

såg att du hade en hel del Queen, ett tips är att lyssna igenom några av deras album istället för bara best of, finns en hel del guldkorn där, A night at the opera rekommenderas varmt

 

Vet, lyssnade massa på dom som mindre men bara Greatest hits i stort sett. Kör dock bara låtar på denna listan som jag kan och känner igen typ, men ska kolla upp deras mindre kända låtar också, hört att dom ska vara bra :) ty

 

Vaknade nu efter sömn 13-17, verkar ha blivit standard att köra 4h på natten och 4h på dagen :( Blir så fruktansvärt trött i skolan bara men ska inte det imon så lär inte vara några problem imon iaf även om NP i matte d 8-12 på torsdag är lite skrämmande :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gick i sån hetsig klass i gymnasiet. Sjukt vad alla stressar upp sig i onödan inför nationella prov imo, gott om tid, rätt mysigt och man får massa sympati från alla andra elever :)

 

Jo, håller med. Är absolut inte rädd för själva provet i sig utan bara att jag ska sabba allt med att vara svintrött så jag knappt orkar tänka. Men ska gå bra ändå, har obv mvg i alla mattekurser hittills.

 

Bara jag som tyckte prov var kul? :lol:

 

Som flow säger så är det ju mycket bättre än arbeten. Skönt att man är klar när man går ut från klassrummet istället för att det inte finns någon gräns när det är klart och man kan sitta och försöka förbättra i oändligheter :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Studier är underskattade punkt

 

Nja, tycker nog inte det. Möjligt om man är motiverad men inte annars, men vad vet jag :/

 

För tillfället känns det som jag mest går i skolan för sakens skull och för att göra mina föräldrar glada. Visst, kanske lär mig ett och annat men större delen av tiden i skolan fördrivs ju med slösurf och att låtsas verka engagerad osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutar 24-19 idag också vilket jag är nöjd med :) 23-17 och 2x 24-19 tre senaste dagarna vilket är skönt. Även om det blir lika bra resultat i längden med swings upp och ner så är det så mycket skönare imo med småleendedagar hela tiden istället för varannan orgasm och misär.

 

Ska lägga mig i sängen och slösurfa på lappien nu innan jag sover. Brukar vara rätt kul :-)

 

edit: semileet btw 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, mycket bra skanke även om haklappen (?) var lite lol imo :-)

 

Kommer ihåg tre drömmar från natten, riktigt sjukt faktiskt. Rekord innan är nog två :/

 

1. Zlatan dog av någon anledning och jag blev sjukt ledsen och deprimerad, vilket även min mamma blev :(

 

2. Jag var högerback i Hockeyvm och blev hånad av både publiken och mina lagkamrater då jag var fruktansvärt dålig obv. Fatta inte heller att vi skötte bytena själv så tog ända till andra perioden innan jag fattade att jag kunde byta ut mig.

 

3. Spelade pokerturre som Betway med Jennez hostade. Körde av någon anledning omaha och fick in det med JT98 mot 92xx och AAAJ på 992T-brädan. Trodde jag hade vunnit men obv hittar idiotfi A på river så bustade och fick ett sjukt utbrott i lokalen (där iofs dom flesta gått på middagsbreak) :(

 

Dagens mål är att köra minst 40 st husngs och göra ett gammalt nationellt. Ska gå tycker jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutar 22-19 idag. Brukar ha en rädsla för numret 13 så trodde på back idag eftersom det både är den trettonde och att rullen på ipoker låg på 13xx. Vet att det är mesigt, men har typ sån tvångstanke. Hatar att beta 13xx och så i mtts, försöker alltid undvika det :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutar 22-19 idag. Brukar ha en rädsla för numret 13 så trodde på back idag eftersom det både är den trettonde och att rullen på ipoker låg på 13xx. Vet att det är mesigt, men har typ sån tvångstanke. Hatar att beta 13xx och så i mtts, försöker alltid undvika det :(

 

donk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överlämmnade presenterna idag, blev stor succé, vilka idioter det finns...

 

Inte oväntat ju :)

 

Borde nog spela lite nu men är väldigt trött, så får se. Blir antingen det eller sova inom en timma iaf tror jag. Gick in till np med 3 timmars sömn vilket väl inte var ultimat men lite redbull under tiden fixade det. Gick bra imo, borde vara mvg.

 

Ska åka och våldsgästa Conspiracy imon vilket ska bli kul. Stannar över helgen och blir väldigt mycket spel tror jag, förutom att jag obv ska försöka scamma honom då :( Troligtvis har jag väääldigt mycket att lära av honom också så hoppas på en lärorik helg :)

 

youtube funkar igen också =) Mycket viktigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...