MikeTime Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Det kostar oss troligen typ $1 i equity att syna - det är det värt. Hmm, har alltid trott att jag oftast är lite för lös i DoN-liret men här viker jag 99/100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Varför bettar skat tilt? Trodde han var duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Hmm, har alltid trott att jag oftast är lite för lös i DoN-liret men här viker jag 99/100. Jag synar normalt sett inte där med 83off men när han är så dum så han drar all-in utg när en annan sitter på 145 chips så vill man ju bara straffa honom Varför bettar skat tilt? Trodde han var duktig. Nja... Han är inget vidare faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 11 Mars , 2009 Rapport Share Postad 11 Mars , 2009 Jag synar normalt sett inte där med 83off men när han är så dum så han drar all-in utg när en annan sitter på 145 chips så vill man ju bara straffa honom Aha, lite vendetta över det hela. Då är jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nKLT- Postad 14 Mars , 2009 Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 Vad nickar du på PS eurythmech? Spelar du 100d precis som Akumilla och Displeased? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 14 Mars , 2009 Rapport Share Postad 14 Mars , 2009 Spelar nivån under. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jpb123 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 annars verkar ju sng vara snabba pengar om man nu är bra på poker men av någon märklig anledning inte har rulle att spela på högre nivåer.http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/propbet-turning-100-into-10000-15-days-lowlimit-only-417722/ Har precis spenderat 3 timmar av mitt liv med att läsa den tråden. Helt underbart. 3 dar kvar men han fixar det nog. Kommer att ta mig 5.3 år att spela lika många sng som han spelat på 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Spelar nivån under.Vill du inte säga vad du nickar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Vill du inte säga vad du nickar? jodå, AnfieldRoad, det är ingen hemlighet. Var lite stressad när jag svarade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 jodå, AnfieldRoad, det är ingen hemlighet. Var lite stressad när jag svarade bara. Då har vi spelat en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 nvm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Då har vi spelat en del. Snälla döda min nyfikenhet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Svårt när jag nickar samma. Hm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Tänkte på det först, men kände inte igen nicket. Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Tänkte på det först, men kände inte igen nicket. Hmm... haha vi har väl säkert lirat runt 50st mot varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Hittade en gullig sak i min notes.txt [player=simon1583] Minhöj/viker som en mongolids fitta som chippie på bubblan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Hittade en gullig sak i min notes.txt [player=simon1583] Minhöj/viker som en mongolids fitta som chippie på bubblan behåll gärna den noten : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Minraise känns jätteonötigt när man spelar DoN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Minraise känns jätteonötigt när man spelar DoN Alltså jag vill inte gå in på exakt hur jag spelar men jag förutsätter att noten bygger på att jag med stor stack kan minihöja BB pre för att sätta press. Ställer en stack som förändrar mitt läge vid förlust så foldar jag. Kanske menar eury. att man kan sno då. Helt ok för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Alltså jag vill inte gå in på exakt hur jag spelar men jag förutsätter att noten bygger på att jag med stor stack kan minihöja BB pre för att sätta press. Ställer en stack som förändrar mitt läge vid förlust så foldar jag. Kanske menar eury. att man kan sno då. Helt ok för mig. Ja men eftersom DoN bygger på att man endast vid mycket speciella tillfällen kan syna ställ så är det betydligt bättre att ställa först in istället för att folda 100% av sin raiserange. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Tårtdiagram är alltid kul. Det där innebär att min själ fått ny ägare va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Det låter faktiskt rätt glassigt att bo på Waldorf-Astoria NY. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon1583 Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Det låter faktiskt rätt glassigt att bo på Waldorf-Astoria NY. Det är helt ok faktiskt. Jag funderar dock på att flytta till Ritz eller Palazzo. Ska prata lite med flickvännen och se vad hon tycker ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Sjuuuuka bord idag. Varifrån kom alla regs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts