Gå till innehåll

xlars har en dagbok :=) Ändrad rubrik av Crappy pga olämpligt innehåll

Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.  

121 medlemmar har röstat

1. 1. Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.

Recommended Posts

• Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Ska dra ytterligare en händelse från påskafton.

Jag är på väg hemmåt själv och går över en tom parkering, de enda som finns där är fyra gapiga tonåringar eller kanske lite äldre typ 20.

Dyngfyll som jag är kan kag inte hålla käft utan kallar dem gapiga små fittor, blir massa tjafs och de hoppar på mig.

De slår mig ett antal gånger men har så klena slag att jag inte reagerar så mycket, jag försöker slå tillbaka men i det tillståndet hade jag inte träffat en vägg om den stod framför nig.

Sen kommer jag på att jag har massa fulla ölburkar i jackan, de ser då redan lite nervösa ut eftersom deras slag inte biter på mig. Då börjar jag kasta ölburkar på dem (missar så klart) och de börjar springa utav bara helvete och jag springer efter i de 10 meter jag orkar.

Har lite bulor och svullnader men ingen större fara ändå efter detta.

Postad

Oh guud så underbart, älskar verkligen onsdagar, en fin fotbollsmatch, ett gott resultat, ett gott vin, kanske en konjagare senare in på nattkvisten, allt är som det ska, surfa runt på forum, kolla senaste MMA-fighten som jag laddat ned, kan inte bli bättre

Postad
Ska dra ytterligare en händelse från påskafton.

Jag är på väg hemmåt själv och går över en tom parkering, de enda som finns där är fyra gapiga tonåringar eller kanske lite äldre typ 20.

Dyngfyll som jag är kan kag inte hålla käft utan kallar dem gapiga små fittor, blir massa tjafs och de hoppar på mig.

De slår mig ett antal gånger men har så klena slag att jag inte reagerar så mycket, jag försöker slå tillbaka men i det tillståndet hade jag inte träffat en vägg om den stod framför nig.

Sen kommer jag på att jag har massa fulla ölburkar i jackan, de ser då redan lite nervösa ut eftersom deras slag inte biter på mig. Då börjar jag kasta ölburkar på dem (missar så klart) och de börjar springa utav bara helvete och jag springer efter i de 10 meter jag orkar.

Har lite bulor och svullnader men ingen större fara ändå efter detta.

Hahaha :D :D :D

Postad

Kan ju dra motorgårdshistorien också.

Sitter och dricker och är lite allmänt smådryg men även trevlig mot de jag gillar och vem dyker inte upp och vill beställa öl. En erkänd våldsvärkare som en gång i tiden slog min hund med basebollträ 3 gånger utan anledning. Han fick inget beställa för mig sen gav jag honom 5 sekunder att försvinna eller dö här och nu och denna tuffing sprang därifrån. Han är ungefär dubbelt så stor som mig med.

Sen finns det en högt uppsatt inom gården som förgripit sig på kvinnor men alltid kommit undan. Jag skrek ut detta till alla jag träffa i stort sett, alla tittar bort lite nervösa när jag säger det men snubben är farlig så ingen vill ha med det att göra.

Sitter sen på barstolen när en 2 meters snubbe drar ner mig från stolen och sätter sig på mig samtidigt som han har 4 polare runt mig, han säger till mig att gå vilket jag gör. Inte mkt val där, snubben var våldtäcktmannens bror. En vakt erskorterar mig ut, vid grinden frågar jag vakten "och vad ska du göra då om jag inte går frivilligt" blir lite tumult men slutar med att jag sparkar honom i räva tills han trillar i diket.

Då hoppar ytterligare ett gäng på mig och trycker ner mig, så jag blir tvungen att gå.

Postad
Love it:-D

Du är inte blyg iaf.

Skönt att det har börjat surras lite i Dbn igen

Nä ska jag lämna ut saker om mitt liv är det här väl ett rätt bra ställe att göra det på. Inte många som vet vem jag är ändå. Bara mina vänner och de vet ju istort sett om vad som hänt ändå.

Tycker dessutom det är kul när man bjuder lite på sig själv även om det är anonymt ;-).

Postad
Fan vilken skön påsk du verkar ha haft lasse! Gärna lite fler stories medan jag korkar upp kvällens fjärde! :-)

Kan inte säga att det var en skön påsk men en händelserik sådan var det ju.