Gå till innehåll

xlars har en dagbok :=) Ändrad rubrik av Crappy pga olämpligt innehåll


xlars

Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.  

121 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.



Recommended Posts

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men seriöst xlars, om du inte levlar varje kväll så har ju din bror rätt. Varför tar du inte bara tag i ditt liv istället? Menar inget illa men om min bror varit full varje kväll så hade jag också blivit jävligt trött och arg på honom men samtidigt försökt få honom att skärpa till sig. Menar inget illa med detta inlägget alltså om du tar det så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men seriöst xlars, om du inte levlar varje kväll så har ju din bror rätt. Varför tar du inte bara tag i ditt liv istället? Menar inget illa men om min bror varit full varje kväll så hade jag också blivit jävligt trött och arg på honom men samtidigt försökt få honom att skärpa till sig. Menar inget illa med detta inlägget alltså om du tar det så.

 

Men ska du skriva får allt ta och läsa vad jag skrivit också. Kommer att bevisa att jag har rätt här sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

que?

 

Kommer du inte ihåg när jag hade värsta uppsvingen och det verkade som du hade värsta downswingen vi hade lite gräl då. Eller jag tog bort mina elaka inlägg då föresten och förstod lite vad du skrev även om det var otrevligt.

 

Glöm det nu. Tog bara ett exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...