Gå till innehåll

Gick PS precis ner?


pokerspelarn

Recommended Posts

  • Svars 101
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 

 

btw aynee, hur kan felet inte ligga hos pokerstars? FTP funkar ju fintfint :/

 

Det är bredbandsleverantören som trasslar till det. Spelar på stars as we speak, så deras server är det inget fel på... är nog haveri på vägen dit för dom som har bredbandsbolaget (mfl?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker systemet att man inte automatiskt blir avreggad när man loggar ut är idiotiskt?

 

Befinner mig inte hemma men det händer ju även där med att man tappar uppkopplingen, ibland för flera h. Som idag t.ex. Hann regga mig till ett flertal turrar för sammanlagt runt 3k$ och så 5 min senare så dör anslutningen.

 

HEJ DÅ 3000$. Kul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker systemet att man inte automatiskt blir avreggad när man loggar ut är idiotiskt?

 

Befinner mig inte hemma men det händer ju även där med att man tappar uppkopplingen, ibland för flera h. Som idag t.ex. Hann regga mig till ett flertal turrar för sammanlagt runt 3k$ och så 5 min senare så dör anslutningen.

 

HEJ DÅ 3000$. Kul

 

Ja i SnGs borde man bli avreggad. Vad gäller MTTs så tycker jag nog inte det, gör ju inte så mkt att missa exempelvis en halvtimma i början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bredbandsleverantören som trasslar till det. Spelar på stars as we speak, så deras server är det inget fel på... är nog haveri på vägen dit för dom som har bredbandsbolaget (mfl?)

 

Något fel gör ju Stars eftersom det funkar bra på andra klienter samtidigt, kanske kunde de placera sina servrar bättre.

 

Själv har jag löst det med en backup-ISP: 3 trådlöst. Har laptoppen igång och redo att logga in på Stars om det strular.

Hittills har 3, trots sin låga hastighet, varit mycket mer kompatibel med Stars än min Bahnhof-anslutning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade också problem igår (BBB) .. skickade ett mail där jag whinade..

 

I have looked into your playing history for Tournament #XXXXXX and found that you missed a substantial portion of this tournament. As we consider you a valued player at PokerStars I have issued a credit of XXX to your account. Please understand again that we did not suffer any server-side problems ordisconnection during this tournament. Your problems seem to have been localto your computer or ISP; otherwise many players would have beendisconnected, and that wasn't the case.

 

så det gick ju bra ändå :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...