pherlo Postad 11 April , 2009 Rapport Share Postad 11 April , 2009 WHAT TO DO? PokerStars Game #26964136232: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25) - 2009/04/11 17:39:25 CCT [2009/04/11 5:39:25 ET] Table 'Valentine' 9-max Seat #6 is the button Seat 1: Docteurspin ($45.05 in chips) Seat 2: Tripim0n ($5 in chips) Seat 3: ChipsAhoy 32 ($26.50 in chips) Seat 4: pherlo ($41.90 in chips) Seat 5: rez2 ($36.40 in chips) Seat 6: dendeman88 ($5.65 in chips) Seat 7: SCHWARZERTOT ($4.05 in chips) Seat 8: Serk1234 ($25.95 in chips) Seat 9: hb2c ($5 in chips) SCHWARZERTOT: posts small blind $0.10 Serk1234: posts big blind $0.25 *** HOLE CARDS *** Dealt to pherlo hb2c: folds Docteurspin: folds Tripim0n: folds ChipsAhoy 32: raises $0.25 to $0.50 pherlo: raises $1.10 to $1.60 rez2: folds dendeman88: folds SCHWARZERTOT: folds Serk1234: folds ChipsAhoy 32: calls $1.10 *** FLOP *** ChipsAhoy 32: checks pherlo: bets $3.15 ChipsAhoy 32: calls $3.15 *** TURN *** ChipsAhoy 32: checks pherlo: bets $7.05 ChipsAhoy 32: raises $14.70 to $21.75 and is all-in pherlo: ??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 11 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 11 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 11 April , 2009 Rapport Share Postad 11 April , 2009 WHAT TO DO? pherlo: raises $1.50 to $2.00 Utan fiskreaden är det bara folda turn. Sååå sällan en bluff. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 12 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 12 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 12 April , 2009 Rapport Share Postad 12 April , 2009 Fifän... Några stats på fi? Har han låg pfr kan han mycket väl höja ett högt pocket på detta vis och sen slöspela sin hand lite när du 3beta pre. Mycket beror väl på statsen här, men jag tror nog man ska hitta synen. Inga redas, tyvärr. Förvänar mig lite att du vill hitta synen måste jag säga. Lite mer inne på dead-insides teori jag i efterhand. pherlo: raises $1.50 to $2.00 Utan fiskreaden är det bara folda turn. Sååå sällan en bluff. Jo fan, ska ju raisa mer här. Skyller på tableninja. Och jo, det är nog en bluff väldigt sällan även om han som orrarah säger skulle kunna spela höga pockets likadant. Nae jag vet itne riktigt.... lite kluven kring den här. Fyfan vilket sjukt härlig session! Plusset landar på fina 140$ Klonk! GG wp! Själv slutade jag +$15 igår efter nån dryg timmes spel. Har fortsatt att spela mina 12 bord och det får nog bli så även idag. Känner mig aningen seg. Igår kväll var vi ute och festade. Blev en riktig krogrunda i ett område som vi västerlänningar kallar för sea world. Började på en väldigt liten krog, home bar där vi hoppades på att få se en snygg tjej som brukar jobba där. Dock var så inte fallet denna kväll men jag hann ändå med att få i mig två öl samt få spö av en nokiaanställd britt på biljard. Sen drog vi vidare till flera andra små ställen innan vi slutligen hamnade på kvällens huvudställe, The Terrace. Ett riktigt dyrt ställe med säkert mer än häften västerlänningar. 30 spänn för en öl skulle de ha. Svindyrt imo! Det var så dyrt så att våra asiatiska tjejkollegor inte har riktigt råd att gå dit egentligen så vi fick stå för notan. Ett par öl och två helrör senare blev det dessvärre ett besök på toaletten för att spy. Tror jag var på handfatet först och nån vakt inne på toan lackade förstås. Senare under kvällen gick jag runt och var sur över att nån från colorado gick och haffade någon brud. Vetefan varför det retade mig egentligen men... Skyller på alkoholen. Nae, får bli aningen mindre nästa gång. I alla fall så tog vi en taxi hem vid 5-tiden efter fyllekäk i form av musslor på en liten pittoresk restaurang följt av några timmars slösurfande innan det blev sängen. Tror klockan var närmare 7 sist jag kollade. Bjuder er på lite bilder också... Homies i hooden. Kontoret samt homie. En göteborgare vid namn Ricky på en av småställena vi besökte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 12 April , 2009 Rapport Share Postad 12 April , 2009 Fan va avundsjuk man blir. Verkar rikgtig härligt där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeteMelander Postad 12 April , 2009 Rapport Share Postad 12 April , 2009 Senare under kvällen gick jag runt och var sur över att nån från colorado gick och haffade någon brud. Vetefan varför det retade mig egentligen men... Skyller på alkoholen. Nae, får bli aningen mindre nästa gång. Kan det vara som så att du kollade in henne tidigare, eller kanske att hon gav dig blickar, och sen på fyllan när du blir en primitiv varelse vars värld består av mat, agrresion och sex kokar för att nån annan jävel kom och sabbade dina planer framåt natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 12 April , 2009 Rapport Share Postad 12 April , 2009 WHAT TO DO? Slå knytnäven i bordet, brista ut i några svordomar om vilken idiotiskt spel han gör och sist men inte minst dra musen mot fold-knappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 12 April , 2009 Rapport Share Postad 12 April , 2009 Kan det vara som så att du kollade in henne tidigare, eller kanske att hon gav dig blickar, och sen på fyllan när du blir en primitiv varelse vars värld består av mat, agrresion och sex kokar för att nån annan jävel kom och sabbade dina planer framåt natten? Kan vara så... Blev frukost på maidanlao i dag. 25 spänn för bic mac o co med plusmeny. Var ruggigt gott efter en kväll av väldigt hårt festande. Annars har det inte hänt så mycket spännande. Har faktikst regnat lite i dag så har blivit mycket innesittande. Och innesittande vet vi ju alla att det innebär grind. 2:45 har jag spelat och hittat ett plus på $150. PiC oF tHe DaY Ankfot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Oj oj. Klockan är 10:30 på morgonen här och jag tänkte dra igång lite grind faktiskt. Ser ut att finnas värde, dock skiträdd för motrigg idag. Wish me luck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Oj oj. Klockan är 10:30 på morgonen här och jag tänkte dra igång lite grind faktiskt. Ser ut att finnas värde, dock skiträdd för motrigg idag. Wish me luck. I wish you luck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 I wish you luck. Big ty. Din lyckoönskning har gett utdelning också. Plus 40 redan typ. Du borde egentligen ha procent! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Såg just världens sjukaste TV-reklam här nere. Tänk er ett TV-shop uncut. Över 10 minuter reklam för någon salva som ska förstora brösten på tjejer. Jag är nöjd! En rolig detalj var att om man bläddrade till nästa kanal så var det reklam där för någon form av bantningspiller och i den reklamen var alla tjocka tjejers magar censurerade. Riktigt sjukt asså... Filmade lite med mobilen ska försöka få upp helvetet på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Kom hem från landet runt 4tiden idag och hittils har det blivit 2h och 20 min lir och ett plus på 183$!!! Är ordentligt jävla taggad och det blir ju inte sämre, när man börjar med att springa som en gud:-) Tänkte ställa om dygnsrytmen rätt kraftigt denna veckan för att få ut så bra värde av stars, så det blir att stanna uppe sent inatt! Ökar värdet på stars nämnvärt vid någon tid på dygnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Big ty. Din lyckoönskning har gett utdelning också. Plus 40 redan typ. Du borde egentligen ha procent! Vi kan lugnt fixa nån slags omvänd stejk-deal. Du står för den ekonomiska risken, medan jag tar 20% av dina vinster eftersom det är på grund av mig du vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 Ökar värdet på stars nämnvärt vid någon tid på dygnet? När jobbande amerikaner fyller borden under eftermiddagen/kvällen i USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 13 April , 2009 Rapport Share Postad 13 April , 2009 När jobbande amerikaner fyller borden under eftermiddagen/kvällen i USA? Jo jag hade mina föraningar.. ganska självklart iof men ville bara kontrollera. Min grymma slutledningsförmåga säger att det lär vara samma på FTP där jag själv lirar för tillfället, har dock inte riktigt möjligheterna att vända på dygnet just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 14 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 14 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts