Gå till innehåll

Orrarah önskar PF Gott Nytt År

Orrarah

Recommended Posts

Hehe, det är inga hard feelings. Blev jävligt förvånad dock. Trodde han hade dragit hem till Australien för att stadga sig och inte komma tillbaka. Måste ha känt konstigt för honom att höra "Sopa idiot bonnjävel lee baxter" :-). Annars tror jag det blir otroligt svårt för bajen i år. Charlie och Schaban måste måste prestera!!! Elfsborg såg bra ut som sagt och ni kan nog få ett roligt år.

Jo, vi behöver bara uppmana pojkarna att 'VÅGA SKJUTA DE ÄR TUFFT OCH GÖRA MÅL!!!!!!' För de ser bara ut som de tränar kortpassningspel när dom är inne i boxen, drämm iväg en rökare så ska man se att man hittar nätet!

Ni såg inte ut att hitta några avslut, va lite lamslaget speciellt i andra från bajens sida. Ruggigt orutinerat av han som knuffa keane i straffområdet får jag säga. Andra straffen är ju bara misstajming av backen som härjar lite förmycket.

De bajarna jag hittade ute mitt i natten hade en diskution om landslagsmålvakter, sa mitt om att Isaksson borde gå i pansion eller så, för han läcker ju som ett jävla durkslag. 1. Shaaban och 2. Wialnd, vad tycker du orrish? :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skämtar du nu Roob? Det känns som att Rami ALDRIG kommer ta tillbaka sin plats i landslaget, ser bra mycket hellre Wiland där.

Om du hade spanat lite när Isak spelar i ligan så ser du att han verkligen inte "läcker som ett durkslag".

Och Isak har potenial att utvecklas. Rami går bara bakåt, och det känns som att Wiland ligger på toppen av hans förmåga.

Länk till kommentar

Skämtar du nu Roob? Det känns som att Rami ALDRIG kommer ta tillbaka sin plats i landslaget, ser bra mycket hellre Wiland där.

Om du hade spanat lite när Isak spelar i ligan så ser du att han verkligen inte "läcker som ett durkslag".

Och Isak har potenial att utvecklas. Rami går bara bakåt, och det känns som att Wiland ligger på toppen av hans förmåga.

Jag ser bara det jävla sollet när han spelar i landslaget, om de har framgått så ogillar jag honom.

Jag ser gärna wiland som första men kommer aldrig hända så länge mr lagerbäck är dirigent för landslaget imo ;oi

Länk till kommentar

Hej, läsare!

Infinner mig sedan ett dygn tillbaka i Kina. Närmare bestämt i en stad som heter Shenzhen. Behöver jag ens nämna att det är en miljonstad? Känns ruggigt skönt att vara här måste jag säga. Allt är semigratis och riktigt behagligt klimat, 25 grader utomhus just nu. Gick nyss och käkade frukost för cirkus 7 kronor i klädd t-shirt och tofflor. Flyget hit funkade också riktigt bra måste jag säga. Klonkade en tom mittrad åt mig själv så det gick även bra att sova utbredd över tre säten. :-D

Blev rätt så mycket bestyr i Sverige innan avresa så har inte blivit någon poker alls på en hel vecka nu. Har precis smällt upp två stycken bord här så jag kan testa hur det funkar. Blir mycket pill att få igång PT och tableninja på en ny dator. Vill också se om det är spelbart över VPN via en server som står hos Orrarah. Funkar bra än så länge. Blir hårdtest senare i form av multitabling.

002.JPG

Har självklart redan besökt stadens IKEA där jag inhandlade sovgrejer. Hyfsat dyrt för att vara Kina men vill man sova på något annat än betonghårda madrasser är det till IKEA man får vända sig. Pratade lite med en säljare där inne som berättade att ingen mindre än Ingvar Kamprad befinner sig i Shenzhen just nu och ska visst besöka IKEA för att hålla ett tag på söndag. Får se om man kanske tar sig dit och hälsar på honom. ;)

004.JPG

Här är en bild på någon form av motionspark som finns i området vi bor. Stod en äldre Kines där och körde i någon form av benmaskin. Får dra dit någon dag och röra lite på mig.

Har inte tagit fram min riktiga kamera än så har bara lite risiga mobilbilder att bjuda på. Kommer komma fler och bättre bilder sen kan jag lova!

Länk till kommentar

Hur länge ska du stanna i Kina? Är du där med polare på semester bara? :)

Ehm... Jag bor hos 2 polare som jobbar för en av deras farsor. De säljer typ mobildelar över tradera och blocket osv.... Jag själv lever mest av pokern även om företetagaren bjuder på mycket mat och taxiresor osv.... Lide luddigt nu kanske. Kom precis hem från krogen så det är som det är. Träffade någon schysst brud vid namn Rebekah(?). Hoppasf an hon addar mig på facebook. Het var hon iaf..... I dag var det bara förkrök dock. I morgon blir det riktigt krök. Bye bye!

Länk till kommentar