Gå till innehåll

De Betou gnäller i pressen


Krick1

Recommended Posts

  • Svars 142
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Well, efter att ha spelat med henne en hel del online och sett henne spela live samt diskuterat händer som mina polare har spelat med henne live, så är jag tämligen säker på att hon tar onlinespelet betydligt mer seriöst än livespelet. Hon verkar verkligen inte bry sig live och gör riktigt, riktigt urusla saker.

 

 

Mtp vad du skrivit tidigare om hennes online spel är det verkligen inget gott betyg. Fan om man tror att man är något om man är känd+tjej, då räcker det inte med att klanka ner lite grann på personen. De måste tydligen få veta att de är sämst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Först något om att hon är glad över att hon vunnit priset sedan kommer, fritt ur minnet, "the only thing I'm not happy about is that I'm not playing the EPT".

 

Det är väl bara att dega upp och börja spela det? Det är ju inte så att hon är portad från EPT.

 

Men någon borde förklara för henne att poker går ut på att vinna pengar, inte på att vara kvinna. Det är alltid roligt att skratta åt någon, men nu börjar jag nästan tycka synd om henne. Visst är hon självgod och bitter, men mest av allt verkar hon väldigt, väldigt bortkommen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl bara att dega upp och börja spela det? Det är ju inte så att hon är portad från EPT.

 

Men någon borde förklara för henne att poker går ut på att vinna pengar, inte på att vara kvinna. Det är alltid roligt att skratta åt någon, men nu börjar jag nästan tycka synd om henne. Visst är hon självgod och bitter, men mest av allt verkar hon väldigt, väldigt bortkommen.

 

Japp, riktigt pinsamt är det. Sjukt att hon på något sett först lyckas bli nominerad och sen få juryn att bestämma sig för henne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är övertygad om att hon på allvar tror att alla 18-25 åringar som är på EPT iklädda Starskläder är sponsrade av "de 23-åriga killarna som bestämmer i branchen" och inte alls lyckats sttellita sig in på egen väg.

 

Jag tror fan att hon inte ens vet vad en satellit är, eller att man kan betala sig in direkt, utan tror att hon tror att man måste vara sponsrad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är övertygad om att hon på allvar tror att alla 18-25 åringar som är på EPT iklädda Starskläder är sponsrade av "de 23-åriga killarna som bestämmer i branchen" och inte alls lyckats sttellita sig in på egen väg.

 

Jag tror fan att hon inte ens vet vad en satellit är, eller att man kan betala sig in direkt, utan tror att hon tror att man måste vara sponsrad.

 

LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som är lite tråkig bara. Om hon hade varit snygg så hade hon antagligen kunna välja och vraka bland diverse proffserbjudanden.

 

Tycker det är naturligt efterom det är vad marknaden efterfrågar. Sen så är det ju tråkigt att det är lättare att ta sig fram i precis vilken bransch som helst om man är snygg.

 

Det är ju ändå så att om hon hade varit bra så hade hon faktiskt fått ett sponsorkontrakt. Att vara snygg ger tjejer bara ytterligare en fördel, när de antagligen får sponsorkontrakt lättare också när de ser average ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...