Full Tilt Support Postad 6 Februari , 2009 Rapport Share Postad 6 Februari , 2009 Denna tråd gäller för pris för Event #5 idag (imorgon svensk tid). Bästa PF.nu spelare vinner ett paket med Keps, T-shirt, Solglasögon & mp3spelare. Var vänlig skriv ditt Full Tilt-nick nedan för att delta. MVH, Full Tilt Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 6 Februari , 2009 Rapport Share Postad 6 Februari , 2009 Displeased Du hittar mig på finalbordet sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Haha utslagen på 460:e plats av ett riktigt pokergeni. Tur dock att jag får ett tröstpris av er eftersom jag var enda deltagaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizze Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Jag är kvar! nizzeni är nicket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Jag är kvar! nizzeni är nicket. Tyvärr hade anmälningstiden redan gått ut för din del Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nizze Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Tyvärr hade anmälningstiden redan gått ut för din del Otur mig, iofs ser jag inte några T&C för turneringen. Åkte iaf på 191a plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Support Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Registreringen är/var öppen tills tråden låstes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts