Gå till innehåll

Vinn biljetter till boxningsmatchen mellan Gus Hansen och Theo Jörgensen!


Juggler

Recommended Posts

Vi har fått vantarna på tio stycken biljetter ringside till boxningsmatchen mellan Gus Hansen och Theo Jörgensen. Det hela går av stapeln den 21 februari i Köpenhamn.

 

Pokerforum.nu och Poker.se vill såklart se er där. Om du bor i närheten av Köpenhamn eller är där under EPT så skriv i denna tråd med en motivering för vem som kommer att stå upp i slutet av matchen. Vinnarna av biljetterna kommer även få utstyrsel till matchen från Full Tilt Poker.

 

Det går rykten om att William Thorson kommer möta Illari Sahamies också, den som lever får se.

 

200902030256500.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Må hända att jag inte är i Köpenhamn eftersom jag obv inte kommer vinna en sattelit till EPT. Men där emot har jag bara ca 45 mil bilväg och eftersom jag ändå snart behöver ner till Danmark alternativt Tyskland för att köpa alkohol så kan jag ta det i samma veva :D

 

Matchen tycker jag redan är färdig. Gus kommer stå som segrare!

Om man kunde sätta Gus baller nivå någonstans mellan 1-10 så ligger nog han på 13-14.

 

Gus Hansen: dont underestimate yourself Ziigmund - your best performance on the international scene was the blowjob you gave me in the finish sauna

 

Gus Hansen: ok you guys want to play heads up I wont disturb!

durrrr: ?

LarsLuzak: if u wanna join fine by me

durrrr: same obv

Gus Hansen: trust me I know

Gus Hansen: im going to a birthday party - just wanted to give

both of you a hard-on!!!

 

 

 

Gus Hansen: The best player in the world - according to himself - missed!!!

Ziigmund: heh

Ziigmund: lets go heads up then gus

Ziigmund: u f animal

Gus Hansen: dont want to - I dont think I can beat a drunk guy from Finland!

Gus Hansen: You migth be better at Heads-up but Im a lot funnier than you

 

 

Sedan ser även Gus ut att vara en person med guarden i högsta hugg!

Det gör inte precis Theo... Bara kolla!

 

16929theo-2.jpg

 

5330gus.jpg

 

He was known for being a sports enthusiast throughout his teens, competing in several indoor and outdoor sports as a successful junior athlete. In 2000, he moved to New York City, and tried to make a living playing professional backgammonoxer, but found the field too small for his taste.

 

Så killen kan inte bara snacka! Killen har fan talang! Och medans jag sitter och skriver detta så börjar mitt huvud att snurra enda jag ser framför mig är denna bild blinkades.

 

690winnarrrr.jpg

 

Min magkänsla säger att Gus Hansen kommer att vinna och jag hoppas på en biljett 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens Jadbäck vs Micke Norinder vill vi också se...

 

Jag hade ställt upp så länge vi hade haft boxhandskar, tandskydd och hjälm. Hade antagligen förlorat men förhoppningsvis hade jag varit snabbare än honom och kanske hunnit ducka några gånger och på så vis vinna på kondition.

 

Ungefär som killen i arenan i den här scenen:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att det kommer dröja drygt 3 min sen ser man en fin höger från Gus och Theo är nere för räkning, och tror inte att han kommer att resa sig självmant.

 

Gus vinner på grund av att han ser ut till att vara en riktigt fighter, tror jag kommer att åka över sundet även om jag inte vinner denna tävling. För detta är ju verkligen ett av de fettare side betsen som har gjorts.

eftersom det e 20 min med bil så är det värt det.

 

GOOOOOO GUS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...