kraclob Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Alla som är sugna på att lira en till maffia är det bara att anmäla sig här. För att slippa bestämma vem som ska vara vad. har jag lagt själv skrivit en lista med alla roller så ni kommer få en plats efter när ni har anmält er. Inget som ni kan kontrollera obv. Tänkte bara säga det. Så bara att anmäla er. Hoppas vi kan dra igång runt 8 ikväll om det blir fullt. 1. Nice Hand GG 2. Jennez 3. TotalFarsa 4. Juggler79 5. Saint_Bjorn 6. popquee 7. gdaily 8. thestonk 9.GruGloG Då Ola och Jens inte ska kunna teama Skriver vi upp Gdaily Citera
Jennez Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Och för satan, ni som anmäler er, försök nu få lite rotation på skiten. Särskilt ni som blir maffia/polis/läkare. Finns inget segare än när man måste vänta ett helt dygn på att få in vad som sker under natten. Självfallet kan man inte sitta här 24/7 men ett par ggr om dagen får man väl ändå kolla tråden. Och hoppa inte in och skrik "jag vill lyncha XXX" utan läs igenom inläggen så att ni verkligen vet hur rösterna ligger. (No offence mot föregående deltagare, ni skötte er bra förutom att ni var lite sega ibland ) Citera
TotalFarsa Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 (No offence mot föregående deltagare, ni skötte er bra förutom att ni var lite sega ibland )Ja, mamma. All work and no play makes TF a dull boy, count me in! Citera
Saint_Bjorn Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Lördag kl 13-ca 20 är jag out of pc, men om det är acceptabel frånvaro ser jag fram emot att få lyncha folk. Och hoppa inte in och skrik "jag vill lyncha XXX" utan läs igenom inläggen så att ni verkligen vet hur rösterna ligger. ((No offence mot föregående deltagare, ni skötte er bra förutom att ni var lite sega ibland ) Följde förra leken från läktaren och såg att lekledaren indirekt outade doktor #1 (juggler) och dennes efterträdare (TF, vilket också stämde). Otroligt nog verkade det som att ingen upptäckte det. Citera
popquee Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 I'm in! trots bristande skrivarkunskaper hoppas jag kunna lyncha er alihop.. Citera
Ola Brandborn Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Jag vill testa en gång, ni verkar ju ha skoj... fast jag fattar inte riktigt vad det går ut på Citera
popquee Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Jag vill testa en gång, ni verkar ju ha skoj... fast jag fattar inte riktigt vad det går ut på Döda maffian, ungefär:rolleyes: Citera
Saint_Bjorn Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Det är väl dessa lekregler som gäller http://www.sitesled.com/members/mikeburnfire/mafiascum04.swf Och jag antar Jennez upplägg från förra även gäller denna omgång: Jag vill alltså ha nio spelare och ni anmäler er här i tråden. Utav dessa nio kommer två stycken att bli maffiamedlemmar. Deras jobb är att döda alla bybor. En spelare kommer att vara läkare och en kommer att vara polis. Övriga kommer att bli bybor. Citera
Jennez Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Kom igen nu! En till så att vi kommer igång! Citera
kraclob Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 Då passar jag på att rensa min pm korg medans vi väntar på en sista. Citera
Nice Hand GG Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Jag har tankat Gudfadern och serien Sopranos allt för studera hur en mafia gör sitt jobb... Så oavsett vad jag blir kommer jag stå som segrare EN TILL! Citera
Hakflem Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Jag har varit med två gånger och blivit brutalt lynchad i bägge. Tredje gången gillt? Jag är med (om jag inte är för sen). EDIT: Och om jag inte får plats är det bara att utöka antal boplatser i byn! Citera
Jennez Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Kom igen nu Kräklob! Go go go! Citera
kraclob Postad 22 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2009 Jävla jobb som tvingar en att göra annat än att hänga på PF. Då var vi fulltaliga. Speltråd och uppdrag är på väg. Citera
Recommended Posts