TotalFarsa Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Frieri på Alla dag Erkänn, bara för att det ska vara lätt att komma ihåg. Själv gjorde jag det på sjuttonde maj, nationaldan till sambon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Nåååå? Pics på handen med "ringen" tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 14 Februari , 2010 Rapport Share Postad 14 Februari , 2010 Nåååå?Pics på handen med "ringen" tack Meh! Stör dem inte, de mejkar sweet sweet löv nu ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Ligger gör man väl inte förrän man gift sig? O lisa nämner att tjejer vill ha miljoner rosor o skit o sen så säger hon till kärestan i en annan tråd att hon inte bryr sig i sånt. Säääääkert. Tjejer ska vara så jävla komplexa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Ligger gör man väl inte förrän man gift sig? O lisa nämner att tjejer vill ha miljoner rosor o skit o sen så säger hon till kärestan i en annan tråd att hon inte bryr sig i sånt. Säääääkert. Tjejer ska vara så jävla komplexa. what, me? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 what, me? hey, nu är du ute o cyklar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Dag Tidsperiod Hotell Pris 1 torsdag 24-jun MGM 80 2 fredag 25-jun MGM 130 3 lördag 26-jun MGM 150 4 söndag 27-jun MGM 80 5 måndag 28-jun MGM 80 6 tisdag 29-jun MGM 80 7 onsdag 30-jun Caesars 75 8 torsdag 01-jul Caesars 90 9 fredag 02-jul Caesars 150 10 lördag 03-jul Caesars 169 11 söndag 04-jul Bellagio 199 12 måndag 05-jul Bellagio 159 13 tisdag 06-jul Bellagio 159 14 onsdag 07-jul Bellagio 159 15 torsdag 08-jul Hemfärd 0 Vi kör ett west wing king room, 6nätter för $497 så en hundring billigare än ovanstående. Det tar vi sa polisen. Bokat via MGM så man dessutom kan få pokerrates också. Om jag inte är helt jävla ute o cyklar så ska jag kunna få typ 40dolls/4h spel i rabatt på boendet + $1.5/h o handla för i hotellkomplexet. 1 hotell fixat, två kvar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Nu skiter vi i bruden... vad ska man själv ha för ring? Jag totalvägrar en sån där lam guldring. Thats not me. Jag är nog så nära gay som det går o ändå gifta mig med en brutta. Jag hittade ett par herringar... lite så där metrosexuella. Fan, kan man ha sånna här? Rostfritt stål och titan är ju testosteron men diamanter? Pimp el fimp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Nr 3 imo. Edit: som precis försvann!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ncrio Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 nr 4 var ruggit najs. Vettefan med diamant-ringarna, kanske skönt o levla med den men rätt dyr sådan imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Fan, den verkar försvinna ibland. Jag fixar en stabilare länkad bild. Den lär väl kosta multum... men vad gör man inte för o vara bling bling på 20/20 en lördag kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 what, me? sry. det finns bara EN Lisa, och det är jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 sry. det finns bara EN Lisa, och det är jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 John - ska ni försöka matcha varandras ringar eller bara gå på det som ni gillar var och en? Ett tips till tjejen är iaf att inte välja en ring med en diamant som ser ut ungefär så här: Den kommer ha en tendens att fastna i allt, kläder, handskar osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Trinity från Cartier finns i en del metrosexuella modeller. Sjukt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Trinity från Cartier finns i en del metrosexuella modeller. Sjukt snyggt! omfg! Cartier. Hell yeah! Do it! Do it noooow! Jag ska fan gifta mig med mig själv bara för att kunna köpa en sån ring.. *droool* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Mer pimp blir det inte. Cartier. Kanske ska klura ut en budget först. Kommer nog bli ledsen när jag ser vad jag får för mina 500kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Mer pimp blir det inte. Cartier. Kanske ska klura ut en budget först. Kommer nog bli ledsen när jag ser vad jag får för mina 500kr. ' Äh, ett besök på CC och ringen är din Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 John - ska ni försöka matcha varandras ringar eller bara gå på det som ni gillar var och en? Ett tips till tjejen är iaf att inte välja en ring med en diamant som ser ut ungefär så här: ... Den kommer ha en tendens att fastna i allt, kläder, handskar osv.. Jag har sagt till bruttan att det inte ska vara en ring som är i nåt bankfack. Det suger. Hon ville ha nåt i vitt guld. Vi får se vad det kan bli. Hon vet att jag är svår när det gäller o handla prylar så vi siktar nog på att handla de vi själva gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 ' Äh, ett besök på CC och ringen är din Vi kör på det. Lyckas jag mot förmodan hitta dingen nästa helg så kör vi ringkontot på det. Kör fredag och lördag. Det måste ju funka... lite som röda korset, det är till en god sak. "Gullet, vi ska handla 2 ringar för 890kr. Det blev så." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Liza Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Vi kör på det. Lyckas jag mot förmodan hitta dingen nästa helg så kör vi ringkontot på det. Kör fredag och lördag. Det måste ju funka... lite som röda korset, det är till en god sak. "Gullet, vi ska handla 2 ringar för 890kr. Det blev så." Hehe! Jag gillar hur du tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 , -e -e + ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Storfisken har sammyskox sjöen dagbok? Sämsta rebusen ever btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 15 Februari , 2010 Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Storfisken har sammyskox sjöen dagbok? Sämsta rebusen ever btw. Hej storfiskaren, har du också en dagbok? Min spontana tolkning var dock, Storfiskaren, har du och bison en/ett äktenskapsförord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2010 Det tog en jävla stund innan jag satt den men lite fnulande så. Den första bilden som genererar ett X var svårast. Alla vet att X är nåt snuskigt och då är det ju givet. Horfisk, har du oxå en bibel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts