Gå till innehåll

JohnH


JohnH

Recommended Posts

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skrev en post på vägen hem men mobilen dog.

 

Jag har nog alstrat rätt fin rake igår. Var inne i allt.

 

Var inne riktigt kallt många gånger dock. Folk lackade ur när jag drog ut men vad tror de? Skickar jag in markerna lär jag vinna ibland :)

 

 

3k-pott mot en Fi

 

4 är med pre för 160

 

:2s::4d::8c:

 

AI på floppen

 

Turn: :Js:

 

River: :Jh:

 

Killen viftar upp :4s::4h:

 

Hero: :Jd::8d:

 

"Ja, det var fan inte jag seom delade ut korten, skyll på dealern!"

 

 

 

...ok pott

 

:Ac::5c:

 

Hero: 12500, knappen

Fi1: 3500

Fi2: 3500

 

straddel

2 syn

Hero: 220

3syn

 

Flop: :2c::4c::5h:

 

Fi1: check

Fi2: 880

Hero: syn

Fi1: AI

Fi2: syn

Hero: syn

 

Turn: :Qs:

 

River: :Ts:

 

Fi1: :4h::4d:

Fi2: :2h::2s:

 

Snyggt blockad för deras kåkar och jag har några outs... men nä.

 

5 största potterna är jag hyggligt nöjd hur jag spelat. Svårt o komma undan. De 5-10 nästkommande i storleksordning spelade jag fanimej kasst. Jag fick in som underdog i riktigt kalla spel. Hur som så steamade jag bordet och fick ju fint betalt när jag träffade. Bustade nog 8pers :D

 

Landade på "bara" 7200.

 

Jag ska klura på hur jag ska göra i morn. Endera så fixar jag bara en fin middag här hemma och har de mysigt... el så går jag och köper en sån där stålmannenring på nåt köpcentra för 10kr. That's how I roll...

 

El så ger vi pokern en chans till o bestämma. Hittar jag tot 20k på 3 dar så kör vi (7k i kväll typ). För den som undrar ska jag ju givet fria till subban ändå nån dag rätt nära inpå men jag gillar spontana grejer. Kör nog suit, fluga, 500ljus o gratinerad hummer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir lugnt med poker nu i 2v. Somnar gott nu efter rushen. Spelade bra i alla större Potter o fick bra betalt. Hade givetvis tur att de andra floppade bra när jag satt på bättre.

 

Är skyldig padrino en ölkväll eftersom han tvingade fram att jag skulle outa resultaten. Tog obv all padrinos tur.

 

Jag kanske lägger upp nån HH senare..

 

Var inne med 3500 o klev med 46000. Normale

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe.. tackar boys.

 

Hur fan gör man nu då? Tjacka ring utan o ha ringstorlek? Jag kör nog på fantomen- el jordnötsring. Själv tänker jag nog köra samma som boxerrobert (prinsessan victorias snubbe) då jag fått höra att han inte har förlovningsring. Bättre o lägga degen på en turre i vegas lixom. Han har garanterat samma upplägg som mig. :)

 

Jag ska ringa o fråga om vi ska köra en Hangover i sommar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...