Banankaka Postad 20 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2009 Jag är sjukt sugen på att komma bort från Sverige o dra till Thai snart! Känns ju löjligt att sitta hemma o grinda när man lika gärna kan göra det i Thailand som lär vara sjukt mkt softare.. Thailändksa öarna är grymt om du vill bli disconnected just innan du går all-in Internet är bättre i Bangkok, man lever som en kung där i penthouse flats, egen pool, modernt stort gym i huset mm för 10 000-15 000 sek i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Setcho Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Jag har också tänkte dra till Italien med damen min. Tänkte hyra en lägenhet 1 år ungefär i Milano. Någon som har mer koll på hur situationen är där? Kan man lira på andra sidor därifrån. Tex Svs och Pacific? Jag var i Italien for en vecka sedan. Jag spelade pa Stars, AP, Prima och FT. Inga problem alls. Jag funderar pa att skaffa lgh i Turin over vintern sa hor av dig om det blir av! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Castro Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Här bor vi: http://elsequitosueco.blogspot.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wagner Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Här bor vi: http://elsequitosueco.blogspot.com/ Hur lyckas man ha så förbannat mycket packning med sig. Ikeas startpaket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Castro Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Hur lyckas man ha så förbannat mycket packning med sig. Ikeas startpaket? Man har med sig 4 st 30" LCD-datorskärmar, 4 datorburkar, massvis med laptops, Playstation 3, Nintendo Wii, kläder osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 åk till Miami, vi är 6 pokerspelare som hyr ett stort hus här! helt nöten, mega pol jacuzzi allt, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 Ångrade mej... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Castro Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 åk till Miami, vi är 6 pokerspelare som hyr ett stort hus här! helt nöten, mega pol jacuzzi allt, Coffe Karlsson! Jag är Peter Bergströms polare. Kom till Argentina sen när ni är klar med Miami! Vi blir här till den 1a maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 hade vart nöten, vi stannar här till mitten på april ifs, åker hem till sverige nån vecka i januari sen tillbaka igen, kika eran blogg, löjigt gött hus ni har. vi kan byta hus nåra vecker annars haha! hälsa PETER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 åk till Miami, vi är 6 pokerspelare som hyr ett stort hus här! helt nöten, mega pol jacuzzi allt, hur länge är ni där? hur har ni fixat/lagt upp visum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 man ahr ju 180 dagar i usa, stannar 89 dagr sen hem till svrige 2 vecker sen tilbaka för 90 nya dagar,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerminatorTT1 Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 man ahr ju 180 dagar i usa, stannar 89 dagr sen hem till svrige 2 vecker sen tilbaka för 90 nya dagar,,, du är helt 100% på att två veckor isverige duger för att kunna få åka in i USA igen? av det jag fått höra så måste man typ minst vänta några månader mellan besöken för att få inträde igen, annars misstänker de att man försöker bosätta sig där och då gäller ett riktigt visum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 alla ja känner har lyckas med det ifall, de hur lungt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Castro Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 Tja! Ja, vi flyttar in idag, galet nice! Det lät inte helt fel med Miami heller faktiskt! Vi kanske ses på nån del av jorden, hade så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superjimp Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 Nu köper vi biljetter till bangkok och sen hyr vi nån hus/lägenhet vid en strand med stabilt internet så testar vi istället för att sitta hemma o undra, ingen verkar ju ha nåt bättre för sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NazguLKiNG Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Nu köper vi biljetter till bangkok och sen hyr vi nån hus/lägenhet vid en strand med stabilt internet så testar vi istället för att sitta hemma o undra, ingen verkar ju ha nåt bättre för sig! inget snack? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Tja! Ja, vi flyttar in idag, galet nice! Det lät inte helt fel med Miami heller faktiskt! Vi kanske ses på nån del av jorden, hade så bra! hehe hoppas det, hade grymt! laddar för morgondgaen här, ska iväg kika Miami Heat i NBA, hade gymt i nöthuset nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NazguLKiNG Postad 6 November , 2009 Rapport Share Postad 6 November , 2009 Någon som har bra koll på hur det funkar med att köra lite universitets-studier på distans från typ stockholms universitet eller så ifrån thailand? Hade ju varit rätt gött att hyra ett hus med bra internet-lina i Thailand i början på 2010 o köra kurserna från universitetet på distans om möjligt.. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Renfjaell Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Funderar på att dra till Thailand och hyra ett hus med stabil lina. Men eftersom att jag inte är stabilt plussande på några högre nivåer tänker jag försöka leva på att klonka turneringar bara för spänningens skull. Någon som är sugen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 >Vars i thai ska du hålla hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brolija Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 I vilka länder skulle man som NL50 grinder kunna leva gott, ha ett stabilt internet med 20+C dygnet runt? Själv tänker jag: Thailand - Been there done that Vietnam - El? Bali - Internet? Costa Rica - $? Peru - Stränder? Argentina - Regn? Egypten - Mat? $? Kina - Kvinnor? Som ni ser finns det ett ? på alla mina länder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Funderar på att dra till Thailand och hyra ett hus med stabil lina. Men eftersom att jag inte är stabilt plussande på några högre nivåer tänker jag försöka leva på att klonka turneringar bara för spänningens skull. Någon som är sugen? Lol, ska du åka ner och "chansa" på att du lyckas klonka något? Jag tror den idén gör det svårt för dig att hitta medresenärer. Orka sitta med en gul reskamrat som man måste sätta på stejk/betala för Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 I vilka länder skulle man som NL50 grinder kunna leva gott, ha ett stabilt internet med 20+C dygnet runt? Själv tänker jag: Thailand - Been there done that Vietnam - El? Bali - Internet? Costa Rica - $? Peru - Stränder? Argentina - Regn? Egypten - Mat? $? Kina - Kvinnor? Som ni ser finns det ett ? på alla mina länder Sydafrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lixifer Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 Nu köper vi biljetter till bangkok och sen hyr vi nån hus/lägenhet vid en strand med stabilt internet så testar vi istället för att sitta hemma o undra, ingen verkar ju ha nåt bättre för sig! Spoken like a doer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hestinen Postad 15 November , 2009 Rapport Share Postad 15 November , 2009 I vilka länder skulle man som NL50 grinder kunna leva gott, ha ett stabilt internet med 20+C dygnet runt? Själv tänker jag: Thailand - Been there done that Vietnam - El? Bali - Internet? Costa Rica - $? Peru - Stränder? Argentina - Regn? Egypten - Mat? $? Kina - Kvinnor? Som ni ser finns det ett ? på alla mina länder Sen när blev Bali ett land....? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts