jkkman Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Lycka till på Unibet!Undrar hur länge till jag står ut på B2B. Vad tyckte du om Schyffert? Jag tyckte det var riktigt jävla bra faktiskt. Snackar du/ni om The 90's Ett Forsvarstal? Citera
Pires Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Snackar du/ni om The 90's Ett Forsvarstal? Yes precis det jag menade. Förresten vad är det för bet det talas om? Tack också för Prison Break infon, hade ingen aning om att det fanns fler avsnitt Citera
jkkman Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Yes precis det jag menade. Sag det i repris pa sondag eftermiddag. Sjukt bra imo Fin blandning med lite mer seriosa fragestallningar och riktigt roliga grejer. Citera
draft Postad 2 Juni , 2009 Rapport Postad 2 Juni , 2009 Jassa, B2B-monstret har slutligen fatt tag i dig, Ronny? Jag stannar nog o kampar ett tag till, hehe...! Nu kan du val outa ditt nick. Iofs har min dator med databasen kraschat men om du outar sa ska jag se om det ringer nagon klocka... Gl pa nya siten! Citera
Rooney Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2009 Lycka till på Unibet!Undrar hur länge till jag står ut på B2B. Vad tyckte du om Schyffert? Jag tyckte det var riktigt jävla bra faktiskt. Tack! Jag tycker det var klart sevärt Trodde först det skulle vara svårt att hålla 1h 50 min med vettig humor men jag gillade den seriösare tonen på slutet. skönt att läsa att du äntligen fick boka ett fint plus... själv springer man som en gud och har mått därefter så har varit tråkigt läsa en som jag har spelat mot en hel del på ongame back in the days springa så kasst. Man blir lite tvärosäker på en själv som pokerspelare då jag tyckte du var en duktig grinder och får jobbiga tankar som "när kommer de mörka molnen?"...... Börja tokplusa nu så jag slipper de tankarna ! Jo det är ju så det fungerar. Fattar inte att jag stannat på b2b så länge... Litar på att det släpper ganska snart, känner direkt att det är mycket roligare med poker efter bytet, annan klient, andra motspelare osv Cliffnotes på pinnen-betet! Ska ert lopp äntligen bli av eller? Han bangade väl ur senast Hur har du undgått detta som är medlem på PT? Det var ju aplängesen det blev av. Det här är vad jag skrev på bloggen jag då hade efter loppet Idag hände det alltså! Loppet som det laddats för så länge. Vi möttes upp vid friidrottshallen strax efter 11 och pinnen som till vardags bor i Karlskoga hade fått en liten vägbeskrivning för att hitta till Våxnäshallen som är vår berömda friidrottshall här i stan. Vi klunsade om vem som skulle få innerbanan i starten och den vann jag. Öppnade upp hårt och fick nästan lite panik efter ett par varv att jag skulle gått ut för hårt då jag ju inte visste om han kanske låg där bakom och bara gled efter och jag skulle få mjölksyra och han dra förbi. Efter 800 meter började han dock sakta tappa och strax senare gav han upp. "efter redan 400 meter hade jag krampkänningar i både vader o lår för ronny öppnade riktigt snabbt, efter typ 500 meter märkte jag att det var helt kört så jag gick av då så jag inte skulle dö på kuppen :D" kommenterade han det efteråt på forumet. Lite fel i distansuppgifterna bara. Det roliga är att han helt allvalrigt, trots att han haft chans att vinna 130 000 kr, knappt tränat för det här Jag sprang iallafall klart de två kilometerna och höll nog på att dö på kuppen men ville verkligen se vad jag skulle få för tid. Tyvärr hade han som filmade loppet stängt av kameran när pinnen gick av så jag fick aldrig se tiden Första kilometern gick iallafall på 3 min 15s. Loppet filmades för de som satsat pengar på mig men som inte kunde se loppet. Riktigt skönt att ha det överstökat iallafall och inte fel med kosingen heller Pengarna det handlade om har jag ju nämnt förut så kan lika gärna göra det igen. Totalt blir vinsten med dagens växlingskurs 16400 kr. Ska det nog gå att göra något kul med Yes precis det jag menade. Förresten vad är det för bet det talas om? Tack också för Prison Break infon, hade ingen aning om att det fanns fler avsnitt Np Jassa, B2B-monstret har slutligen fatt tag i dig, Ronny? Jag stannar nog o kampar ett tag till, hehe...! Nu kan du val outa ditt nick. Iofs har min dator med databasen kraschat men om du outar sa ska jag se om det ringer nagon klocka... Gl pa nya siten! Slutligen fått tag i mig? Jag har ju förfan 150k händer eller nått med i mina ögon makalös motrigg Man tror bara på vändningen ett visst tag Anledningen till att jag stannat är ju för att framförallt du visar upp plusmånad på plusmånad som om det vore hur enkelt som helst Tjejen sov här inatt och i vanlig ordning sov jag apkasst. Har sovit dåligt som det varit när jag legat själv den senaste veckan och inatt vaknade jag hela tiden. Riktigt jävla vrak nu. Ögonen känns tuuuunga. Har precis skjutsat henne till skolan och handlat lite. Dags att ta tag i disken. Sen var det tal på mer umgänge ikväll, får se. Träning ska man orka med också så lär nog ta en nap Citera
Rooney Postad 2 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2009 Handlade just upp 33k vip på all möjlig skit i potraisershoppen... Från början ville jag spela ihop till en ps3a men tro fan idioterna höjer från typ 35k vip till 52k i pris Rimligt. De blev iallafall dubbelset med lakan, en kudde, nessesär, bestick, vädercenter och ett par kallingar o en nästrimmer som sista utfyllnad. Jag borde fått en ps3 Rakebacken inhåvad och cashouten gjord nu också så nu blir det inge mer b2b. Helst någonsin Citera
draft Postad 2 Juni , 2009 Rapport Postad 2 Juni , 2009 Hehe, okok, slutligen kramat ur det sista hoppet ur dig da Outa nicket pa msn om du nu vill det forresten Citera
Metaddict Postad 2 Juni , 2009 Rapport Postad 2 Juni , 2009 Hade jag missat helt. Grattis i efterskott får man väl säga då... Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2009 Hehe, okok, slutligen kramat ur det sista hoppet ur dig da Outa nicket pa msn om du nu vill det forresten Nickade HEHEHEE och THIJE när jag spelade på b2b, vi möttes inte mkt dock tror jag inte Hade jag missat helt. Grattis i efterskott får man väl säga då... Hehe tack. Precis kommit hem från tjejen som skulle upp hyffsat tidigt. Träffade hennes föräldrar igår och de var superlätta att ha att göra med! Såg direkt var hon fått sina looks ifrån också. Hennes morsa var väl 58 år tror jag men ändå dunderfräsch för den åldern och måste ha varit en skönhet när hon var yngre. Vet inte om jag håller på att bli sjuk. Jätteseg i huvudet och lite känning i halsen. Kommer bli en del spel idag dock. Ingen träning och en hel dag och kväll med spelmöjligheter framför mig. Börjar med en nap dock tror jag Citera
AnteSvante Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Såja, är morsan så kan det ju vara värt att satsa långsiktigt. Rätt säkert kort för framtiden iaf. Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2009 Fy fan säger jag bara. Nytt konto-riggen som bortblåst och ett snabbt och effektivt 4 bi back. Så jävla äckligt. Vann inte en all in. Att man aldrig bara kan få plussa.... Bara att ladda om för kvällen. Sjukt tiltande att man ska behöva vänta till river för att se utdragningen också. HM funkar inte heller så utan stats har jag spelat. Ett steg framåt, två tillbaka. Hela tiden Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2009 6 handat, 240 euro deep på 1-2. bu öppnar, vi 3b i sb med JJ, han fyrbet 21->52. Är det alltid standard att pusha här utan någon history alls? Citera
Metaddict Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Har vi någon kallsynsrange bör man väl ha JJ där med och bara syna in ibland. Det är ju enda alternativet. Trebetsfolda kan du väl ändå inte överväga? Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2009 Varför förlorar man varje gång då Mvh Resultat Orienterad Har vi någon kallsynsrange bör man väl ha JJ där med och bara syna in ibland. Det är ju enda alternativet. Trebetsfolda kan du väl ändå inte överväga? Nä det känns ju efterblivet obv Någon som spelar på prima? På hh konfigurationen, vad har ni ibockat då? Ska man bara ha den senaste 30 dagar som det står? Citera
Elitloppet Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Har vi någon kallsynsrange bör man väl ha JJ där med och bara syna in ibland. Det är ju enda alternativet. Trebetsfolda kan du väl ändå inte överväga? Tycker det är riktigt riktigt kallt att syna 4b oop där. Superstandard att få in det. Vill du inte stacka så 3beta inte. Citera
Glödlampan! Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 6 handat, 240 euro deep på 1-2. bu öppnar, vi 3b i sb med JJ, han fyrbet 21->52. Är det alltid standard att pusha här utan någon history alls? Vad är hans range tror du? Jag hade varit sugen på att folda. Du är inte favorit mot så mycket. Dock är jag ingen NL-spelare så ta detta med en nypa salt.. Citera
emilio_15 Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Enklast att spela bara 3bet från just SB imo. In med degen! Citera
animalplanet Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Onödigt vetande, men min hyresvärd här på norrstrand berätta att hon hade en ung kille i släkten som även han levde på poker. Det var tydligen du. Ibland är världen liten gl Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2009 Vad är hans range tror du? Jag hade varit sugen på att folda. Du är inte favorit mot så mycket. Dock är jag ingen NL-spelare så ta detta med en nypa salt.. Tror inte vi någonsin kan folda här när vi trebettar hyffsat brett ändå faktiskt, även om det som sagt känns som man blir rövknullad varje gång, särskilt i en downswing som jag legat i det senaste livet Enklast att spela bara 3bet från just SB imo. Jepp Onödigt vetande, men min hyresvärd här på norrstrand berätta att hon hade en ung kille i släkten som även han levde på poker. Det var tydligen du. Ibland är världen liten gl Hehe Men släkten? Det måste vara ganska avlägset isåfall, känner då inte till någon hyresvärd. Men jag bor ju också på norrstrand Mitt emot donken. Riktigt gött. Sjukt vad snygg brud man har Hon tittade just förbi och dumpade lite grejer uppklädd för utgång. I normala fall när det varit utgångssammanhang har man ju sett henne med ett par promille i kroppen o då lägger man ju inte märke till mycket mer än tuttarna, men när man själv sitter här i sletna mjukisbyxor med ingrodd pokersvett och frilla skapad av en kudde står det ut desto mer Hade tydligen gjort succe hos föräldrarna också, mycket viktigt Citera
animalplanet Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 Jag bor mitt emot hagaborgsskolan, gillar läget kanon! Relativt nära varandra då. Gött o gött med donken, vet jag väl inte Ja, kanske är avlägset. Fråga inte riktigt så mycket. Ulla heter hon iaf. gl Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2009 Jag bor mitt emot hagaborgsskolan, gillar läget kanon!Relativt nära varandra då. Gött o gött med donken, vet jag väl inte Ja, kanske är avlägset. Fråga inte riktigt så mycket. Ulla heter hon iaf. gl ok! Jasså är det Ulla, hon är bara bekant till familjen. Rik som ett jävla troll är hon Sålde familjeföretag, äger lite fastigheter och har en man med stort jordbruk. Hon är hemmafru och bidrar till hushållskassan med en fin avkastning på förmögenheten. Inte fel att ha en sån mor Citera
animalplanet Postad 3 Juni , 2009 Rapport Postad 3 Juni , 2009 ok! Jasså är det Ulla, hon är bara bekant till familjen. Rik som ett jävla troll är hon Sålde familjeföretag, äger lite fastigheter och har en man med stort jordbruk. Hon är hemmafru och bidrar till hushållskassan med en fin avkastning på förmögenheten. Inte fel att ha en sån mor Ah ok, kanske var bekant. Jo såg hon hade 12 mille på banken i den blåa katalogen, vad den nu heter Ja, hon får in rätt fin summa pengar på oss i huset också, 4st lägenheter + 1 studentlya. Kul för henne Citera
Rooney Postad 3 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2009 Ah ok, kanske var bekant. Jo såg hon hade 12 mille på banken i den blåa katalogen, vad den nu heter Ja, hon får in rätt fin summa pengar på oss i huset också, 4st lägenheter + 1 studentlya. Kul för henne Hehe ja, lever man gott på! Maratonsession ikv för att vara jag. Spelade 3h trots att jag var jävligt seg i huvudet. Började upp nästan 5 bi o blev jävligt resultatorienterad efter det. Började springa som en apa då dock samtidigt som jag spelade sämre och sämre. Skänkte bort pengar. Hade två kåk vs kåk och har bara vunnit en flip på hela dan. Sjukt irriterande att jag inte kan kolla sessionerna i efterhand i HM. Postat på forumet vad som kan vara fel iallafall så får se om det löser sig. Dagen back 3-400 då iaf efter ett drygt 2bi plus ikv. Tog rekordpott på NL200 förresten. Hålpipa på turn för 400bb Citera
Recommended Posts