Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är det tjejen från friday night lights?

 

Hej Jesper!

 

Hon är ganska het :) Tjena David, har du hittat hit ;)

 

 

Inga kommentarer på KQ handen? :( Det var ju sån action innan, men det var väl roligt att håna antar jag ;) Skämt åsido.

 

Sov hos flickvännen (yeah its official 8-) ) inatt och apkasst. Hon har sitt rum på övervåningen där det oavsett väder är svinvarmt. Trots öppet fönster dröjde det fram till morgontimmarna innan det blev vettig temp. Förkylningen har blivit värre på grund av det öppna fönstret och en del alkohol igår också, riktigt segt. Har till följd av detta inte gjort ett skit idag. Kollat på entourage och sovit. Ska fixa studentpresent inför morgondagen nu :)

 

Kul dag imorgon. Önskar det var man själv som fick stå där igen. Så sinnes roligt :) Det är studentfest på kvällen med massor med folk men inga polare vill med mig ut. Har biljett iallafall och får se vad det blir av det hela. Går väl dit själv i värsta fall, finns ju tokmkt folk där som man känner ändå även om det känns lite efterblivet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon är ganska het :) Tjena David, har du hittat hit ;)

 

 

Inga kommentarer på KQ handen? :( Det var ju sån action innan, men det var väl roligt att håna antar jag ;) Skämt åsido.

 

 

 

Jag skulle skulle faktiskt inte ha hånat dig om du hade checkat flop om jag ska vara helt ärlig. Nu känns det typ som meehh, flip a coin på river.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FI är 16/14 reg. Har en liten stund innan tagit en ganska stor pott med set mot hans KK. Efter det synade jag in mig ur poss med TT mot en trebet CO vs BU och checksynade flopp men checkfoldade turn när han halvpottade. FI2 är fisk och det är därför jag inte trebettar pre.

 

Hur spelar ni?

 

$1/$2 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG kenziejay ($153.73)

UTG+1 MikeEBoy7_ ($84.05)

CO RATATATATATA ($210.05)

BTN Hero ($471.35)

SB Canichewua ($41.00)

BB IvanGabrich ($293.00)

 

Pre-flop: ($3, 6 players) Hero is BTN K:club: Q:heart:

kenziejay calls $2, 1 fold, RATATATATATA raises to $8, Hero calls $8, 2 folds, kenziejay calls $6

 

Flop: T:spade: 6:club: K:diamond: ($27, 3 players)

kenziejay checks, RATATATATATA checks, Hero bets $16, kenziejay folds, RATATATATATA raises to $42, Hero calls $26

 

Turn: 5:diamond: ($111, 2 players)

RATATATATATA bets $60, Hero calls $60

 

River: 6:heart: ($231, 2 players)

RATATATATATA bets $100.05, Hero calls $100.05

 

 

Superstandard imo. wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH VAD JÄVLA TILTAD JAG BLIR

 

Inte ätit på länge o sätter mig med bärbara datorn för att uppdatera programvaran i min iphone. Obv ska det krångla på de mest ologiska vis och jag blir tiltad utav helvete. Dunkar i skrivbordet på sedvanligt vis och när jag sen hittar lösningen på problemet hakar datorn upp sig och nu vägrar den ens boota w2t23t6y243673iu4545i84846. Det kan aldrig bara funka. Fyfan vad jag hatar sånt här. Använder knappt fittdatorn någon gång men tro fan att den ska krångla ändå. Finns fan inte värre än sånt här, blir så vidrigt tiltad på teknik som inte fungerar som den ska

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska bli väldigt intressant att se er mot ösk ungdom på lördag, vet du om du ska starta i förväg?

 

Du har tagit fel på lag, de möter nog FBK Karlstad och inte Karlstad BK. Vi möter IFK Örebro hemma :)

 

 

 

 

Sjuuuuukt bakis idag. Fyllekäkade aldrig igår vilket alltid straffar sig hårt. Drack massor med sprit igår också o magen pallar inte det. Mått illa sen jag vaknade även om det lugnat sig. Har träning om en timme nu och försöker pilla i mig lite mat :S Precis klivit upp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har tagit fel på lag, de möter nog FBK Karlstad och inte Karlstad BK. Vi möter IFK Örebro hemma :)

 

 

 

 

Sjuuuuukt bakis idag. Fyllekäkade aldrig igår vilket alltid straffar sig hårt. Drack massor med sprit igår också o magen pallar inte det. Mått illa sen jag vaknade även om det lugnat sig. Har träning om en timme nu och försöker pilla i mig lite mat :S Precis klivit upp

 

Usch ja, +1 verkligen. Jag behöver inte ens ha varit speciellt full för att må jättedåligt dagen efter om jag inte käkat. Blir det rejäl fylla utan nattmat så kan bakfyllan lätt gå över i en tvådagars :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst, för i helvete Rooney, sluta betta på lagen jag hejar på... Jag är helt seriöst småirriterad när jag varje gång det går dåligt för mitt lag får höra varför. :(

 

 

Tro på jinxen ;)

 

Aha trevligt. Var ju på Våxnäs och fick stryk förra året. =)

 

Se där, spelar inte fortfarande alltså?

 

 

 

 

Vaknade snorig idag med lätt huvudvärk. Känner mig bakfull... Usch

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...