Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja det var bra faktiskt :) Totalt är serien dock fan inte värd ett särskilt bra betyg. Usch. Första säsongen 10 av 10 och resten tar sig fan inte över 2-3 alltså.

 

Ingen grind utan bara socialt ikväll. Måste lägga mig i tid o ladda för matchen imorgon. Möter örebro syrianska, blir nog en het match med andra ord :) FIck en smäll på knäet idag på träningen som inte gjorde så ont först men är värre ikväll, hoppas det går över under natten iallafall.

 

Sen är det utgång imorgon så inget spel då heller!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt jävla deppig. Kunde blivit en skitbra dag men blev det motsatta. Knäet var inte nämvärt bättre imorse än när jag la mig igår men jag litade på att det skulle gå bra när jag värmde upp det + smärtstillande. Skulle bara struntat i det. Gör min sämsta match någonsin de 35 minuter jag spelar och har nog en passning som går rätt, och den var på två meter. Helt jävla sjukt var det. Har dessutom en riktigt bra storväxt back mot mig. Fick inte en lugn stund och lyckades inte med en mottagning och fick bara frisparkar mot mig.

 

Hela laget inleder skitkasst så de kastar om redan i första halvlek och jag får kliva. Oavsett känns det bara som ett hån. Hade jag fått välja just då hade jag lagt av med skiten direkt, så jävla bedrövad var jag. När bytet skett blir det iaf bättre och vi gör 1-1 innan halvtid. De gör sen 2 snabba exakt likadana skott i krysset helt otagbart på 2 min. Vi jobbar oss dock tillbaka och fixar oavgjort med bud på vinst. Blev väl ungefär 10 gula kort i matchen kan jag tänka mig. "Förstår inte hur vi alltid kan ha domaren mot oss" lät det, jävla idioter.

 

Har väl smält det värsta nu men det känns så äckligt jävla tråkigt. Det är väl normalt att spelet går i vågor och så bra som jag inledde är det svårt att hålla, men så dålig som jag var idag... Det var som att bollen hatade mig.

 

Inte sugen alls på att dricka men kan fan inte sitta o va emo heller. Bara bryta ihop och komma igen. Skål

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Segt att det går segt med bollandet. Bara att bita ihop o komma igen, fotboll är ett jävla upp o ner.

 

Ang. videon.. Altså jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller spy:lol: Var han seriös i den? Får så små tjejer ha så korta kjolar?:shock: Kunde han sett mer ut som schlager-esten som satt på samma bord som mig i tallin? Damn han kanske var svensk...

 

Tjena tjena.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejja Rooney! Jag börja följa din blogg och numer dagbok inför ditt bet med pinnen (känner han väldigt bra irl från förr) och tycker du skriver bra. Hoppas att pokern vänder snart och fotbollen fortsätter bra..

 

Kul att du gillar läsningen! :) Tycker bara det är roligt att skriva och ännu roligare när man får lite uppskattning!

 

 

 

Inte en giv poker idag. Lite dåligt egentligen. Inte haft någon megabakfylla direkt. Rätt seg dag dock. Varit hemma o kramat morsan osv men annars har det inte hänt något. Lyssnat på avslutningen av "Luftslottet som sprängdes" ikväll men är besviken. Hade väl varit ok lyssning samtidigt som man gjort något annat men nu gjorde jag inte det och lyssnade bara vidare i desperation efter en riktigt bra avslutning som aldrig kom. Boken hade definitivt sin peak typ 3/4 igenom efter att ha varit sjukt trögstartad imo. Som serie gillar jag dock böckerna mycket!

 

Nu är det ny månad och den förra sammanfattas till ett back. Inte något farligt back dock efter rb osv. Orkar inte räkna på det iallafall. Har iallafall gjort min sista hand på b2b och cashar nu ut. Riktigt skönt. Ska bli kul och förhoppningsvis lite nytändning nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli ganska frustrerande att drömma som jag gör varje natt. Inatt drömde jag som vanligt att jag gjorde comeback i hockeyn och fick chansen med ett nhl-lag tillsammans med några lagkompisar. Gick sådär dock men ändå över förväntan. Det gjorde också att jag missade en fotbollsmatch och fick hård straffträning :( Det var en konstig kontroll på drömmen. När jag skulle straffträna så klev jag utanför min egen kropp och tittade på mig när jag sprang idioten. Kände inte alls av ansträngningen då. Jag kunde dock inte se mitt ansikte då utan det var maskerat. Lustigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli ganska frustrerande att drömma som jag gör varje natt. Inatt drömde jag som vanligt att jag gjorde comeback i hockeyn och fick chansen med ett nhl-lag tillsammans med några lagkompisar. Gick sådär dock men ändå över förväntan. Det gjorde också att jag missade en fotbollsmatch och fick hård straffträning :( Det var en konstig kontroll på drömmen. När jag skulle straffträna så klev jag utanför min egen kropp och tittade på mig när jag sprang idioten. Kände inte alls av ansträngningen då. Jag kunde dock inte se mitt ansikte då utan det var maskerat. Lustigt

 

:shock:

Hur mar du egentligen? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:shock:

Hur mar du egentligen? ;-)

 

Ganska dåligt förmodligen :mrgreen:

 

Va sigma88 med denna gången?

 

Sigma va coach för NHL laget obv 8-)

 

 

 

Nyss en erfarenhet rikare. Rensade vattenlåset i golvbrunnen i duschen :| :| :| Fy fan vad äckligt. Tänk att äta den bruna sörjan... Måste ju vara bland det äckligaste man kan göra. Nu rinner vattnet på bra dock! Skönt att kunna duscha normalt kanske

 

 

Sitter o kollar på

 

http://svtplay.se/v/1567695/the_90_s_-_ett_forsvarstal/the_90_s_-_ett_forsvarstal?cb,a1364145,1,f,111147/pb,a1364142,1,f,111147/pl,v,,1567695/sb,p111147,1,f,-1

 

Ganska bra hittils :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Nyss en erfarenhet rikare. Rensade vattenlåset i golvbrunnen i duschen :| :| :| Fy fan vad äckligt. Tänk att äta den bruna sörjan... Måste ju vara bland det äckligaste man kan göra. Nu rinner vattnet på bra dock! Skönt att kunna duscha normalt kanske

 

 

ORD! Fyfan va vidrigt mitt va. Men det är det som är så bra med flickvän, dom gör sånt där åt en om man ber snällt :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär då var debuten på unibet avklarad :) Kändes bra! Var inga speciella spots dock o torskade multum till shortstackarna som det ju för övrigt var en del av. Plussade dock i övrigt o klivet med ett 535 juro plus! Inget att klaga på

 

Fick aldrig HM att funka dock. Följt instruktionerna men icke :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skönt att läsa att du äntligen fick boka ett fint plus... själv springer man som en gud och har mått därefter så har varit tråkigt läsa en som jag har spelat mot en hel del på ongame back in the days springa så kasst. Man blir lite tvärosäker på en själv som pokerspelare då jag tyckte du var en duktig grinder och får jobbiga tankar som "när kommer de mörka molnen?"...... Börja tokplusa nu så jag slipper de tankarna !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...