Gå till innehåll

Rooney


Rooney

Recommended Posts

Där har du ju annars en bra idé för din singelvecka. Sola som fan och deffa några kilon. Sen kommer din semitjej eller vad hon är hem och får värsta chocken över hur snygg du blivit! Sen är det spikat och klart för VVV :mrgreen:

 

OMG, bruden kommer hem från solsemester och det är RONNY som är den brunare av de två, det enda som är ihopspikat då är kyskhetsbältet runt hennes midja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 5,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Där har du ju annars en bra idé för din singelvecka. Sola som fan och deffa några kilon. Sen kommer din semitjej eller vad hon är hem och får värsta chocken över hur snygg du blivit! Sen är det spikat och klart för VVV :mrgreen:

 

OMG, bruden kommer hem från solsemester och det är RONNY som är den brunare av de två, det enda som är ihopspikat då är kyskhetsbältet runt hennes midja.

 

Hehe jag sa det till henne lite på skämt att jag skulle försöka hålla takten med hennes bränna. Med en blond brud hade jag nog haft chans men hon har samma negerpigment som jag har :( Tänkte ta solariumet i bruk ett par ggr i veckan dock så får vi se om det ger något resultat :mrgreen: Fan dags att få lite bränna oavsett och det går ju så jävla segt i den svenska solen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade med 90-laget i Färjestad som var ett av sveriges bästa. Kommer ihåg vi var nere på cup i malmö över jul två gånger tror jag. Slutade när vi skulle bli U16 tillsammans med 89-laget så ganska tidigt. Hur gammal är du?

 

 

 

Ingen jättejobbig bakfylla idag. Kommer inte spela något på dan iallafall. Man kanske skulle ta och sola lite...

 

Aha, jag är 88:a så då har vi inte mötts.

 

Då spelade du med Marcus Johansson innan han stack till malmö antar jag?

 

Vi vann sm guld i u16 men förlorade finalen i j18 mot just färjestad:-(

 

Vi hade mött de 4 ggr under säsongen och inte förlorat en match, sen förlorade vi först hemma efter förlängning och borta med hela 4-0 minns jag:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, jag är 88:a så då har vi inte mötts.

 

Då spelade du med Marcus Johansson innan han stack till malmö antar jag?

 

Vi vann sm guld i u16 men förlorade finalen i j18 mot just färjestad:-(

 

Vi hade mött de 4 ggr under säsongen och inte förlorat en match, sen förlorade vi först hemma efter förlängning och borta med hela 4-0 minns jag:-(

 

Intressant, blev lite nyfiken då man är hockeyintresserad så klicka mig in på swehockey och kolla lite history. Såg att ni hade Svensson-Pääjärvi i laget, gjorde dock bara en match i slutspelet 06. Trodde du han skulle spela i elitserien lite mer än ett år senare och göra 35 matcher i grundserien? Vågar du utge vem du själv är så man kan kolla lite stats på dig:-) +

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant, blev lite nyfiken då man är hockeyintresserad så klicka mig in på swehockey och kolla lite history. Såg att ni hade Svensson-Pääjärvi i laget, gjorde dock bara en match i slutspelet. Trodde du han skulle spela i elitserien två år senare och göra 35 matcher i grundserien? Vågar du utge vem du själv är så man kan kolla lite stats på dig:-) +

 

Alla visste ju vilken supertalang han var, men att han skulle spela i ES bara två år efter detta trodde nog inte många.

 

Han hade ju trots allt svårt att ta plats i vårt j20 lag, dock så var han 3 år yngre än de som var första års j20 spelare så kanske inte så konstigt när man tänker efter.

 

När han spelade med de i sin egen ålder och tillochmed 1-2 år äldre såg man hur jävla överlägsen han var:-)

 

Dessutom har hans utveckling varit enorm sen han lämnade Malmö.

 

Likadant med Marcus Johansson, som alltid varit duktig men ingen supertalang när han var i Malmö.

 

Sen lämnade han Malmö för att gå hockeygymnasiet uppe i Färjestad och vipps var han i A-laget:shock:

 

Att han är jävligt duktig råder det inga tvivel om, men man kan ju fundera på vad fan Malmö Redhawks håller på med när de inte verkar se potentialen i många unga duktiga spelare.

 

Magnus får väl ses som den största talangen Malmö har odlat fram på mkt länge men håll även koll på Gustav Nyquist.

 

Tror den killen kommer bli ruskigt bra:-)

 

Hehe det har jag inga problem med sålänge du tittar bort när du ser mina stats från j20;)

 

Marcus Wendel heter jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har nog spelat massa mot varandra, är 88a och jag stog i mål i det mindre schtekiga laget Mölndal.. Spelat en del med VF och Kungälvs U16 med.

 

Sorry för OT Rooney! GL med flickan/fussball/pokern!

 

Ja jag spelade i Pantern tillochmed 15 års ålder så vi har nog spelat en del mot varandra:-)

 

Får man fråga vad du heter och när du la av?

Var det inte ni som hade det psykfallet i mölndal btw?

 

Fruktansvärt stor människa, såg ut som han var 40+ när vi var 16 typ.

Vet att han spelade i kungälv senare iaf.

 

Ja sorry för OT Rooney.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, jag är 88:a så då har vi inte mötts.

 

Då spelade du med Marcus Johansson innan han stack till malmö antar jag?

 

Vi vann sm guld i u16 men förlorade finalen i j18 mot just färjestad:-(

 

Vi hade mött de 4 ggr under säsongen och inte förlorat en match, sen förlorade vi först hemma efter förlängning och borta med hela 4-0 minns jag:-(

 

Okej :) Marcus Johansson anslöt till laget det året jag försvann så jag är faktiskt inte polare med honom över huvud taget.

 

 

Labba upp 12xNL200, har du så mkt att tänka på så du glömmer allt annat :)

 

Jo det är ju effektivt tills man börjar tilta ;-) Nej men som sagt jag ska försöka grinda lite den här veckan faktiskt. Mer än vanligt. Börjar nog ikväll tror jag! Kommer faktiskt bli lite RB den här månaden, alltid gött att gräva igen lite av 20bi backet :mrgreen: Sen kan vi ju hoppas på större stackar vid borden ganska snart. Jävlar va bra jag ska må när jag börjar hitta plusmånader :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, när jag var nere hos brorsan i malmö på hans spelning (Typ enbart skumma människor där vill jag lova) för ett tag sen limmade en fyra år äldre rätt ful brud på mig som fan och köpte drinkar o grejer till mig. När hon gjorde det köpte hon ju självklart till sig själv också, och skulle hon dricka i min takt så blir det ju lätt lite fel eftersom jag tål en aning mer med min betydligt större kroppsmassa (+ ironliver obv 8-) ). Hon gick ut för att röka sen och kom aldrig in igen. Lite för full tydligen. Hennes brutalt mycket skabbigare polare däremot! Hon var inte sen att ta över och frågade mig direkt efter detta om jag inte skulle följa med henne hem! :shock: Vid det här laget var jag redo att lägga benen på ryggen och fly. Vad är det som händer. Har nog fortfarande lite men från det om jag ska vara ärlig.

 

Vad jag vill komma till är iallafall att det idag ploppade upp ett album från denna bruden på facebook som heter "Vår ettårsdag i Köpenhamn" :mrgreen: :mrgreen: 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard :)

 

Heder till dig som inte fulknullar. Ett slag i käften på Franco Baresi o hans följe av fulknullare :D

 

Fyfan det är ju svårt nog att få upp vinballen med en snygg brud ;)

 

 

 

Spelat ikväll. 1.4k händer närmare bestämt. Sprang lite bra men spelade som en kråka. 19/16 4.5% trebet. Så nitig man kan va. Drog bland annat ut KK vs AA, men det kändes som dags efter att ha haft en sån varje session det senaste. Illa att jag inte plussar mer dock. Tappade en del på slutet. Var väl som bäst drygt 4 bi upp, slutar 2.5 +. Skönt med grönt iallafall.

 

 

FI nån standardreg jag inte sett innan idag. C/R river ok?

SB - Hero (€313,72)

BB (€200,00)

Button (€104,20)

 

Preflop: Hero is SB with 9:diamond:, A:heart:

1 fold, Hero raises to €7,00, BB calls €6,00

 

Flop: (€16,00) 7:heart:, 3:club:, A:diamond: (2 players)

Hero bets €12,00, BB calls €12,00

 

Turn: (€40,00) K:club: (2 players)

Hero bets €30,00, BB calls €30,00

 

River: (€100,00) 3:spade: (2 players)

Hero checks, BB bets €60,00 Hero

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Typ bara AK som slår dig nu o det slår han la om pre så syn.

 

Jag checkar turn för övrigt för det blir tråkigt om han höjer turn där.

 

 

Börja checka såpass bra händer som A9 på turn 3 handat kan väl inte var bästa spelet? Känns givet att gå för värde imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ju inte folda. Aldrig någonsin. Det jag vill göra är att C/R. Det kanske är att föredra att betta stort istället för att försöka få bort essen?

 

Nu gjorde jag just detta, raisade ai alltså, och han foldade utan större betänketid

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...